Kom ga mee naar Snorkelland
heel diep in de zee..
Dat was dus ook leuk .
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 01-02-2002 21:08]
Van dat beest rechtsonder had ik een puzzel!
quote:Hoho, niet zo respectloos over Okki!
Op vrijdag 01 februari 2002 22:43 schreef Keroppi het volgende:Van dat beest rechtsonder had ik een puzzel!
quote:Is toch Okkie, de octopus
Op vrijdag 01 februari 2002 22:43 schreef Keroppi het volgende:Van dat beest rechtsonder had ik een puzzel!
Keek zelf vroeger en zelfs nu er nog wel eens naar als het op de tv is (ben 22 )
quote:hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater wezens, niet veel gorter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar ik denk, dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn....
Op vrijdag 01 februari 2002 20:56 schreef Meneer_Aart het volgende:
'Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee..' Zoiets, en dan ging het nog verder.
tussen het stukje van meneer aart en mij moeten nog een paar regels...maar welke?
quote:...Maar ik denk... Dat het verhaal van Kapitein Ortega... Best eens waar kan zijn!
Op vrijdag 01 februari 2002 20:56 schreef Meneer_Aart het volgende:
'Ik ontdekte het scheepsjournaal van kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee..'
quote:Ik had vroeger ook een puzzel van de snorkels, en vond Jimmie (burgermeesters zoon, egoďst) altijd een stomme snorkel
Op vrijdag 01 februari 2002 22:43 schreef Keroppi het volgende:
Hmmm de Snorkels kan ik me veel minder herinnerenVan dat beest rechtsonder had ik een puzzel!
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 20:07 schreef MeneerTim het volgende:
Je hebt daar ook zo'n prototype corpsbal rondlopen, hoe heet hij ook alweer?
quote:Twee van links op de bovenste rij.
Op vrijdag 01 februari 2002 21:08 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik vond het best leuk.
quote:JUNIOR!
Op donderdag 07 februari 2002 20:57 schreef Sabbie het volgende:
Ik had vroeger ook een puzzel van de snorkels, en vond Jimmie (burgermeesters zoon, egoďst) altijd een stomme snorkel
Wat is JIMMIE nou voor een kneuzensnorkel naam?
Ik ontdekte het scheepsjournaal van Kapitein Orhtega in een klooster, dat uitkijkt over de zee.
In de ochtend van de zestiende februari, 1634, legde Orthega zijn schip voor anker, achter een koraalrif.
Dezelfde nacht nog, werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem.
Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden. 't Scheepsjournaal nog in de arm geklemt. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater wezens, niet veel groter dan zijn duim. Niemand geloofde hem, maar weet je? Ik denk, dat het verhaal van Kapitein Ortega best es waar kan zijn....
Liedje:
"TOE GA MEE NAAR SNORKELLAND IN DE DIEPE ZEE!
EN BELEEF DE AVONTUREN VAN DE SNORKELS MEE!"
Enkele Karakters:
Allstar, Daphne, Kitty, Oom Galjoen, Okkie, Junior en Jo Jo de snorkel met 2 snorkels
Stemmen:
Coen Flink, Arnold Gelderman, Joost Wijnants, Frank Welker en Angelique de Boer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |