Ze zijn al een poosje in gebruik, op sites als vollepijp.eu staan ze regelmatig. Pas ook nog een ongeluk ermee. Bak omhoog, maar de troep liep er niet uit, dus heel dat ding kenkert omquote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Klonk het volgende:
Hovertrack, tof dat ze verder zijn dan de prototypes, mooi toch voor een Nederlands product
De trekker oplegger is trouwens een heel stuk goedkoper in de huur dan de rupsversiequote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Klonk het volgende:
Hovertrack, tof dat ze verder zijn dan de prototypes, mooi toch voor een Nederlands product
Wat is dat?quote:Op maandag 30 april 2007 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle 719 foto's staan hier
En een paar van de leukste dingen die er stonden:
[afbeelding]
Daar dacht ik ook al aan, maar dan zijn die stempelpoten niet echt in proportiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk een betonpomp
[afbeelding]
Maar dan een heul grote.
Bij een hele lange arm krijgen die dingen dat formaat stempelpotenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar dan zijn die stempelpoten niet echt in proportie+ de functie van die 'arm' die je op de achterkant ziet.
Ik heb ergens gelezen dat ze tegenwoordig slangen en pijpen bewaren in een speciale houder in de stempelpoten. Maar ik kan niet goed zien of dit hier het geval is.quote:
Nee, want wat zou dan die pijp zijn die je voor die zuiger van die rode mast ziet zitten? Toch een betonpomp?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef MikeyMan het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een kleine kraan...
Tof, danku alwetende.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben inderdad niet in de cat buitenstand geweestEn het is toch echt een kingsize betonpomp, van het Chinese merk Sany. Putzmeister had ze nog een paar maatjes groter
Het omcircelde ding is een heftruck om 40 voets containers mee op te pakken, die in dezelfde Sany kleuren is gespoten, en achter de betonpomp stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |