Niet eens een nederlands woordenboek?quote:Op maandag 30 april 2007 00:36 schreef SunChaser het volgende:
Dit kochten we vorig jaar
Wat heb je op de vrijmarkt gekocht 2006?
Ik heb vanavond in Alkmaar al een bundel gekocht met columns van Maarten en Rijk
oh schijt omhoog zegquote:
Wat moet je daar mee?quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef SunChaser het volgende:
de DVD hoes van Momnsters Inc zonder dvd voor 2 cent.
je hebt niet gewoon met geld gewapperd?quote:Op maandag 30 april 2007 23:15 schreef FredvZ het volgende:
Gezocht, gevonden, maar niet gekocht.
Meneer de vekoper sprak dusdanig brak Nederlands en Engels dat er geen touw aan vast te knopen was... (en dan te bendenken dat-ie alleen maar een prijs hoefde te noemen).
De DVD box?quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef freecell het volgende:
Wij hebben:
- De Godfather trilogie voor 60 cent
-
Nee VHSquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb trouwens een olifant gekocht:
[afbeelding]
Ik zie het al helemaal voor me hoe je vandaag rond hebt gelopenquote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef freecell het volgende:
Wij hebben:
- De Godfather trilogie voor 60 cent
- Een lamp met vissen erin en bubbeltjes, die behalve licht ook een teringherrie maakt
- drie spelletjes (gezelschap en bord)
- Een oude luchtfoto van de stad Groningen
- 2 vingerpoppetjes
- 1 paar elfenvleugeltjes (heb ik de rest van de dag mee rondgelopen)
- Stripboek
- Parasol
En ik heb een gratis fluit!
Er was een bamboe (dwars)fluit. Ik vroeg wat de fluit moest kosten en de meneer achter het kraampje schoot in de lach en vertelde mij dat ik de fluit mocht hebben als ik er geluid uit kreeg, dat was nog niemand gelukt.
Ik speelde toen een blij melodietje en had een gratis fluit
Het was best tofquote:Op maandag 30 april 2007 23:31 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me hoe je vandaag rond hebt gelopen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:41 schreef Reese het volgende:
En de vrijmarkt is ook okay
Check m'n nieuwste aanwinstTwee hanglampen voor boven de eettafel straks, materiaal is 'rookglas'. Kosten: maar liefst drie euro per stuk.
quote:Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef freecell het volgende:
En ik vind mezelf eigenlijk best wel stoer dat ik zomaar op die fluit kon fluiten![]()
Jepsquote:
Ja, ik heb het al ontdekt, als je je mond iets anders houdt en iets harder blaast, kan je nog een octaaf (nouja, ongeveer een octaafquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:24 schreef Vava het volgende:
Haha tof![]()
Soms werkt het bij die vage fluiten wel om harder te blazen om hogere tonen te krijgen(serieus
) en zachter voor lagere tonen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al ontdekt, als je je mond iets anders houdt en iets harder blaast, kan je nog een octaaf (nouja, ongeveer een octaaf) hoger. Lager wil volgens mij niet.
Ik kan nu al moeiteloos "my bonnie is over the ocean"
Nog niet echt geweldig, maar het is een begin.
Ojaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
Als ik er goed in ben, maak ik wel een mp3tje
Juist, ik ga mezelf voor gek zetten nuquote:
daar heb ik er echt 4 van zien staanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:50 schreef Bdijk het volgende:
Was eigenlijk op zoek naar een Nintendo 8bit (nes) maar nixz gezien, dan maar naar marktplaats..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Juist, ik ga mezelf voor gek zetten nu
Dit ben ik dus fluitend op het ding
Het geluid is nogal vervormd door de camera. In het echt lijkt het nog het meest op een dwarsfluit gecombineerd met een panfluit. Dus helder, maar ook wat gedempt.
Ook is het niet zo vals als het klinkt.
Het ritme en de maat zijn inderdaad beroerdmaar geef me even de tijd, ik heb het ding pas sinds gisteren en zonder gebruiksaanwijzing en de vorige eigenaren hebben er nooit geluid uit weten te krijgen.
http://s40.photobucket.com/albums/e230/marchien1984/?action=view¤t=ocean.flv
die radio is wel ok. wat heb je er voor betaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef Garbageman het volgende:
vivitar 550 FD flitser (en nog een philips flitser.)
[afbeelding]
En een Zenith Trans Oceanic 3000-1 Royal uit de jaren '60. Hele mooie wereld ontvanger waarvan alleen de FM het (nog) niet doet.
[afbeelding]
(plaatjes van web)
Het troost mij nog dat de verkoper, noch zijn familie of vrienden er ook maar een noot uitkreegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |