Als ik sopcast installeer kan ik zelf dat kanaal invoeren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:25 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik heb wat op google gezocht en kwam een site tegen
waar dit stond!
20:00 Pays Bas :
SC Heerenveen - Ajax Amsterdam
FSTV 1 SopCast
(Channel - 9873)
(van een ander forum)
Ach bij jou is het ook nooit goed he?quote:
kan me herinneren dat het idd gewoon op TV was...quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:36 schreef Cheiron het volgende:
Werden de play-offs vorig jaar niet gewoon uitgezonden op TV? Ik kan mij herinneren dat ik mij enorm moest haasten om het eind van Ajax-Feyenoord te zien.
Mooi kutje. Iemand enig idee waarom het dit jaar niet gewoon op Talpa / 10 wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:36 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
kan me herinneren dat het idd gewoon op TV was...
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
Frysk Folkslied +O
Dat was vorig jaar ook niet zo. Live rechten ere divisie weet je nogquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mooi kutje. Iemand enig idee waarom het dit jaar niet gewoon op Talpa / 10 wordt uitgezonden?
Waar te volgen dan?quote:
Geweldig hequote:
Sopcast downloaden en stream selecteren en klaas is kees formsmaquote:
Preci9es. Zo kijk ik nu ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:20 schreef Jnk18 het volgende:
planet voetbal.. kostm aar 4.5 euro voor vandaag tot zondag, kun je alle wedstrijden kijken, geen gezeik over streams te zoeken.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef andre347 het volgende:
Stam is een klasse verdediger.. die pakt Alves even stevig aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |