6 jaar geleden lachtte iedereen ons uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Erg goed van Ajax, psv speelt soms met 1 of 2 nl's das ook zwaar overdreven vind ik
Me 2.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Np.
als we een gelijkspel er vanavond uitkrijgen ben ik wel happy.
Ik had vandaag wel liever Gabri erbij gehad, trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Erg goed van Ajax, psv speelt soms met 1 of 2 nl's das ook zwaar overdreven vind ik
Die durven vanavondquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef Mr.Mills het volgende:
God god god, meteen weer twee keer geel.
Leuk dat nuchtere Heerenveen publiek; "Sneijder sneijder, je moeder is een hoer".
gaat nog rood komen vandaag met die lijer, let maar opquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef Cheiron het volgende:
Hij is wel makkelijk met kaarten hoor..
gif movie gearquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:29 schreef mroijjoijoi het volgende:
Hey venom, waar maak je altijd die gifjes mee? Met welk proggie
Tuurlijk moet ie blijven, geen zin in weer een nieuwe trainerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag ten Cate blijven als jullie eruit vliegen tegen Heerenveen? Blind haalde tenminste nog de voorrondes CL met een veel mindere selectie als ten Cate nu heeft.
Yup, lijkt er wel opquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Ajax is helemaal de kluts kwijt lijkt het wel..
Toen hadden jullie weinig recht tot klagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef Nashje het volgende:
Van Hulten neem een voorbeeld aan Van Egmond afgelopen zondag. Hondenlul.
Het loopt inderdaad voor geen meter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:32 schreef venomsnake het volgende:
Ajax is helemaal de kluts kwijt lijkt het wel..
Ik gok op een vrije trap van wesley.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Sneijder had ook beter in bed kunnen blijven vandaag. Wat een kutzooi zeg.
Ik teken voor deze uitslagquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:34 schreef Jnk18 het volgende:
poe 30 minuten zijn alweer om, gaat snel
Nilsson.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef Devrim_ het volgende:
Wie heeft er gescoord?
Perez moet sowieso altijd erin...Maar Ten Cate hequote:Op woensdag 9 mei 2007 20:34 schreef Guerra het volgende:
Perez erin lijkt me. Man met meer rust en creativiteit dan Sneijder die al geel heeft.
alsjeblieft geen AZ in de CL zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ach, provinciegenoten Volendam en Az doen het wel goed.Is toch ook mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |