Dan zou "Suïcide is Brainless" in dit geval geweldig zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hooguit "Suïcide is painless", maar daar weet ik de uitvoerende artiest dan net weer niet van.![]()
Klasse!!quote:Op maandag 30 april 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan zou "Suïcide is Brainless" in dit geval geweldig zijn.![]()
Ik denk dat Huub erin wordt gehouden door bepaalde redaktieleden. Hij hoeft zich denk ik geen zorgen te maken. Van Eric denk ik wel dat hij Huub erbij wil houden. Hij weet dat hij er anders zo uit kan liggen. Aan Amanda heeft hij ook niets zolang Brain haar kan overhalen om hem eruit te stemmen.quote:Op maandag 30 april 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zonder Sylvia, je ziet het aan de blik in z'n ogen. Tja, wat heb je aan Eric ? Niet veel als het er op aan komt, ben ik bang. In een stemming zal hij Huub er wel inhouden, maar meer steun of initiatief verwacht ik niet. Eric probeert de hele dag z'n kont in te dekken door lief te doen tegen anderen.
[afbeelding]
Ja, dat klopt wel. Dat is niet het probleem voor Huub. Ik verwacht veel meer dat Eric ook snel de toneelhaak zal krijgen. Zeg nou eerlijk, wat heeft hij tot nu toe laten zien ? Een enkele keer het pakje van Natrasha aangetrokken. En verder steeds meer als een wijf ronddribbelen. Denk je dat 'de nicht' uithangen voldoende TV oplevert ?quote:Op maandag 30 april 2007 02:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub erin wordt gehouden door bepaalde redaktieleden. Hij hoeft zich denk ik geen zorgen te maken. Van Eric denk ik wel dat hij Huub erbij wil houden. Hij weet dat hij er anders zo uit kan liggen. Aan Amanda heeft hij ook niets zolang Brain haar kan overhalen om hem eruit te stemmen.
mwah, het gaat om tv maken. En dat doet ze.quote:Op maandag 30 april 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Het slaat toch nergens op dat natasia erin gehouden wordt, terwijl ze geen deelnemer van het spel is. Zij gaat er naar een jaar verblijf uit, met allemaal dure dingen op haar naam, terwijl het erom draait wie het het langste volhoudt, om uiteindelijk de villa te winnen.
Ik vind persoonlijk dat Eric wel grappig is, samen met Huub in ieder geval. Ik ben niet zn grootste fan maar ik vind m wel leuk hoe en om wie hij is.quote:Op maandag 30 april 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Dat is niet het probleem voor Huub. Ik verwacht veel meer dat Eric ook snel de toneelhaak zal krijgen. Zeg nou eerlijk, wat heeft hij tot nu toe laten zien ? Een enkele keer het pakje van Natrasha aangetrokken. En verder steeds meer als een wijf ronddribbelen. Denk je dat 'de nicht' uithangen voldoende TV oplevert ?
Zodra Eric de toneelhaak krijgt, dan heeft Huub wel een probleem.......
Die Natasia gaat er echt niet uit hoor over 5 maanden! Ze zou echt nog krankzinniger zijn dan ik al dacht als ze niet zou blijven.quote:Op maandag 30 april 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Het slaat toch nergens op dat natasia erin gehouden wordt, terwijl ze geen deelnemer van het spel is. Zij gaat er naar een jaar verblijf uit, met allemaal dure dingen op haar naam, terwijl het erom draait wie het het langste volhoudt, om uiteindelijk de villa te winnen.
Ja, Huub heeft kennelijk meer moeite met het vertrek van Sylvia, dan zijzelf. Ze kwam niet echt ontroostbaar over tijdens haar afscheid, ze was vrolijker dan ooit.... Ieder voor zich, en geen zgn. verbond. Kan me nu wel voorstellen dat alles met de dag helemaal kan veranderen in de villa.quote:Op maandag 30 april 2007 02:17 schreef STAP01 het volgende:
En we "sluiten" deze avond met Braai-saai achter de pc, al luisterend naar muziek van zijn keuze....
Of heeft iemand anders nog iets te melden over de streams van dit moment?
Een beetje wat Inge de Bruin deed, maar dan zonder haar badpak aan te trekken.quote:Op maandag 30 april 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
Strax zegt Pieter van den Hoogeband tijdens de finale 100m vrije slag, Olympische Spelen, ik zwem alleen de eerste 25m.
Een klein detail zie je over het hoofd ..... Natasia roept altijd dat ze gaat, maar je hebt zeker het gesprek met Wilgo niet gezien. Het 'ik-ga-vertrekken' verhaal is haar dekmantel, in werkelijkheid gaat ze voor de hoofdprijs. Alleen verteld ze het voorlopig nog niet.......quote:Op maandag 30 april 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
mash themequote:Op maandag 30 april 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hooguit "Suïcide is painless", maar daar weet ik de uitvoerende artiest dan net weer niet van.![]()
Logisch. Syl gaat naar familie en vrienden. Huub blijft en mist zijn vriendin en backup.quote:Op maandag 30 april 2007 02:24 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, Huub heeft kennelijk meer moeite met het vertrek van Sylvia, dan zijzelf. Ze kwam niet echt ontroostbaar over tijdens haar afscheid, ze was vrolijker dan ooit.... Ieder voor zich, en geen zgn. verbond. Kan me nu wel voorstellen dat alles met de dag helemaal kan veranderen in de villa.
Jij snapt het nog steeds niet, hè?quote:Op maandag 30 april 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
Die Natasia gaat er echt niet uit hoor over 5 maanden! Ze zou echt nog krankzinniger zijn dan ik al dacht als ze niet zou blijven.
Ik zou noooooooooit zo'n lange tijd gescheiden willen zijn van mijn kinderen (ik heb ze ook niet gelukkig) Ik vind het een grof schandaal dat zij dit bereid is te doen! Ten koste van haar 2 kinderen. Maar dan is ze zover dat ze er een jaar en een dag in zit. Yeah right! Zie haar er dan nog maar eens uit te krijgen! No way! Dan gaat ze voor de hoofdprijs.
Sylvia gaat morgen gewoon enorm uitbundig Koninginnedag vieren.. goedmakertje voor het gemiste Carnavalquote:Op maandag 30 april 2007 02:24 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Ja, Huub heeft kennelijk meer moeite met het vertrek van Sylvia, dan zijzelf. Ze kwam niet echt ontroostbaar over tijdens haar afscheid, ze was vrolijker dan ooit.... Ieder voor zich, en geen zgn. verbond. Kan me nu wel voorstellen dat alles met de dag helemaal kan veranderen in de villa.
Dat geloof je echt? Hoezoooooooooooo? Hoe gaat zij er dan op vooruit? Qua rijbewijs? Qua Lichaam? Onzin! Als dat de reden is van deze vakantie vind ik het nog veel erger!quote:Op maandag 30 april 2007 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt het nog steeds niet, hè?![]()
Zij doet het wel degelijk voor haar kinderen en een verbetering van haar persoonlijke situatie.![]()
Natasia is pleite na een jaar en gaat er flink op vooruit.
Dat is voor haar belangrijk. "Schoonheid zit van binnen"quote:Op maandag 30 april 2007 02:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat geloof je echt? Hoezoooooooooooo? Hoe gaat zij er dan op vooruit? Qua rijbewijs? Qua Lichaam? Onzin! Als dat de reden is van deze vakantie vind ik het nog veel erger!
Nou nou! En er komt alleen maar stront uit!quote:Op maandag 30 april 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is voor haar belangrijk. "Schoonheid zit van binnen"![]()
Die carnaval zit jou ook nog steeds dwars hé?quote:Op maandag 30 april 2007 02:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sylvia gaat morgen gewoon enorm uitbundig Koninginnedag vieren.. goedmakertje voor het gemiste Carnaval![]()
Ik vind dat niet zo logisch. Je gaat een uitdaging aan door in de villa te stappen en proberen de eindstreep te halen. Iedereen vond haar een sterke vrouw, maar op mj kwam ze over als een opportunistisch en kil typje die alle confrontatie uit de weg ging.quote:Op maandag 30 april 2007 02:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Logisch. Syl gaat naar familie en vrienden. Huub blijft en mist zijn vriendin en backup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |