de nagelmutsquote:Op maandag 30 april 2007 09:45 schreef Talitha het volgende:
Tilly komt om 10 uur!![]()
Wie is Tilly eigenlijk?![]()
ja, ze is bezig hem te bewerkstelligen, ze heeft al een paar dagen geen sex gehad dussuhquote:Op maandag 30 april 2007 10:04 schreef bunnyma het volgende:
Zit Amanda nu Brian over zijn hoofd te strelen?
He, jij hier? Lang niet gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 10:05 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda solliciteert weer naar een plaatsje in het bed van Brian...
Maar wat is sterker: Nettie of zijn lul?quote:Op maandag 30 april 2007 10:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, ze is bezig hem te bewerkstelligen, ze heeft al een paar dagen geen sex gehad dussuh![]()
Waarom blijft ze zo zeuren.quote:Op maandag 30 april 2007 10:05 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda solliciteert weer naar een plaatsje in het bed van Brian...
Die win ik, zijn lulquote:Op maandag 30 april 2007 10:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar wat is sterker: Nettie of zijn lul?
quote:
Ik ook en daarna janken en om 50 punten uit de pot vragen om het aan mama Netty uit te kunnen leggen.quote:
Bang om zonder verhaallijn te zitten, denk ik....quote:
die gaan uiteindelijk weer sexen, amanda is echt verliefd op hem volgens mijquote:Op maandag 30 april 2007 10:12 schreef Dark het volgende:
Aman gaat half op Brian liggen, en Brian zegt "nee", Aman zegt," zelfs dat mag niet."
Ik denk dat er deze week wel weer een nieuwe komt.quote:08:36 - Koninginnedag is aangebroken
De Miljonairs liggen nog rustig te slapen op Koninginnedag. Vandaag staat weer een zonnige dag te wachten voor hun. Sylvia is gisteren vertrokken en dat betekend dat er een Miljonair minder is. Er zal een nieuwe Miljonair het huis intreden, maar wanneer en wie dit is, is voor de Miljonairs nog onbekend. Wat staat de Miljonairs vandaag te wachten?
Bron: Tien
Heb je je oranje jurkje vandaag maar aangetrokkenquote:Op maandag 30 april 2007 10:25 schreef schatje het volgende:
Tilly is tof.
Als dat zo was zou ze niet zoveel om Huub heen moeten hangen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die gaan uiteindelijk weer sexen, amanda is echt verliefd op hem volgens mij
Gelukkig snapt ze nog net dat ze dat zelf wel mag bepalen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:27 schreef Marrije het volgende:
Als dat zo was zou ze niet zoveel om Huub heen moeten hangen.
Tilly is wel erg nieuwsgierig zo te horen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:25 schreef schatje het volgende:
Tilly is tof.
Maar dan moet ze nu niet janken dat Brian dr niet meer moetquote:Op maandag 30 april 2007 10:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Gelukkig snapt ze nog net dat ze dat zelf wel mag bepalen.
Je hoeft niet altijd akkoord te gaan met andermans huisregels natuurlijk. Ik denk dat ze sowieso in een spagaat ligt wat dat betreft. Ik vind het trouwens tenenkrommend dat zo'n meid zichzelf zo kan verliezen in iemand die vrouwen slaat en bespuugd.quote:Op maandag 30 april 2007 10:37 schreef Marrije het volgende:
Maar dan moet ze nu niet janken dat Brian dr niet meer moet![]()
*zucht*quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda denkt dat het wel weer goed komt![]()
Maar heb goede hoop dat het niet zo isquote:
Zou me niets verbazen als Brainless iets met de verdwijning te maken heeftquote:Op maandag 30 april 2007 10:58 schreef monique.t het volgende:
Briann heeft gisteren in een gesprek opnieuw de naam van Joran van der Sloot gebruikt
Deze naam komt vaker uit brian's mond rollen
Heeft iemand een verlag of filmpje van het gesprek??
Met Amanda zelf komt het ieder geval nooit meer goed.quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda denkt dat het wel weer goed komt![]()
IK duik met je mee!!!quote:Op maandag 30 april 2007 11:03 schreef elcastel het volgende:
Lekker saai weer, ik duik de stad in, stond Syl nou ook ergens in A'dam ?
Kan hij z'n spuug weer ergens kwijt.quote:Op maandag 30 april 2007 11:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar heb goede hoop dat het niet zo is![]()
Gewoon die Griekse erin voor Brian (die vervolgens naar Huubje gaat)![]()
Ze hoeft er niet mee akkoord te gaan maar dan moet ze nu niet zo verbaasd doen 'oh dat mag ook niet meer?' Wat denkt ze nou, dat omdat zij zich weer laat konijnen nadat ie dat met een suca girl heeft gedaan dat hij het pikt dat zij met Huub seks heeft? Dus, inderdaad ze hoeft niet naar Brian te luisteren, maar dan nu ook niet de onschuld zelve spelen en je voordoen als slachtoffer.quote:Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd akkoord te gaan met andermans huisregels natuurlijk. Ik denk dat ze sowieso in een spagaat ligt wat dat betreft. Ik vind het trouwens tenenkrommend dat zo'n meid zichzelf zo kan verliezen in iemand die vrouwen slaat en bespuugd.
Zo klinkt het wel, ik ben er klaar voorquote:Op maandag 30 april 2007 11:06 schreef Flabberguest het volgende:
08:36 - Koninginnedag is aangebroken
De Miljonairs liggen nog rustig te slapen op Koninginnedag. Vandaag staat weer een zonnige dag te wachten voor hun. Sylvia is gisteren vertrokken en dat betekend dat er een Miljonair minder is. Er zal een nieuwe Miljonair het huis intreden, maar wanneer en wie dit is, is voor de Miljonairs nog onbekend. Wat staat de Miljonairs vandaag te wachten?
bron 10
Vandaag een nieuwe erin????
Ik hoop dat Netty en Kenneth weigeren nog langer op bezoek te komen, dan denkt Brian er vast nog wel een keer overna.quote:Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef scanman01 het volgende:
Is Brian nog niet weg? Na het telefoongesprek gisteren hoopte ik dat hij zou vertrekken, maar helaas.
"Seks heeft" is een groot woord. Ze heeft zich in dronken toestand laten likken door Huub. Dat is het wel zo'n beetje. Toen Huub verder wilde gaan wees ze hem af.quote:Op maandag 30 april 2007 11:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hoeft er niet mee akkoord te gaan maar dan moet ze nu niet zo verbaasd doen 'oh dat mag ook niet meer?' Wat denkt ze nou, dat omdat zij zich weer laat konijnen nadat ie dat met een suca girl heeft gedaan dat hij het pikt dat zij met Huub seks heeft? Dus, inderdaad ze hoeft niet naar Brian te luisteren, maar dan nu ook niet de onschuld zelve spelen en je voordoen als slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |