Ik ga om de 25 minuten ernaartoe (eerst om de 5, dan om 10 enz). In de afgelopen 3 weken hebben we van alles geprobeerd:quote:Op maandag 4 juni 2007 22:15 schreef Mammietje het volgende:
Fuente, wat doe je eraan? Ik bedoel; ga je vaak naar haar toe of juist niet? Blijf je bij haar zitten? Doe je altijd hetzelfde of probeer je van allerlei dingen? Tinka kan ook behoorrrrrrrlijk krijsen, dus kan me er iets bij voorstellen. En 3 weken is erg lang, dat drijft je toch tot wanhoop?!![]()

kwam er uit het bloedonderzoek dat ze nou wel of gen coeilakie heeft?? mocht ze ooit een darmbioptie gaan doen nadat ze GV gegeten heeft is deze niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
ach gossie emma
dieetiste gesproken en zei vond ghet ook raar dat we niet mochten veranderen.
dus afgesproken nu een maandje op glutenvrij ( maismacaroni) en daarna weeer gewone proberen kijken hoe het vershcil is.
EN 28 juni afspraka bij het allergiecentrum.
Had kort uitgelegd wat er gedaan is hoe het er voor staat.
Ze vond ook dat er te weinig gedaan werd. Maar vond het allemaal ook wel heftig.
Ben benieuwd !

geen gelukkig !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef loezzie het volgende:
[..]
kwam er uit het bloedonderzoek dat ze nou wel of gen coeilakie heeft?? mocht ze ooit een darmbioptie gaan doen nadat ze GV gegeten heeft is deze niet betrouwbaar.
Verder wens ik je heel veel sterkte, het is allemaal niet makkelijk als ik het zo lees

Adhd lijkt mij ook ver gezocht, maarja, als er meerdere mensen dat zeggen, ga je twijfelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef Leah het volgende:
ADHD is nog helemaal niet aan de orde voor zulke kleintjes Ingrid, laat je niets aanpraten! Driftbuien horen er gewoon bij, bij dreumesjes, en de 1 is daar wat pittiger in als de ander. Ik heb een hele pittige, en een "normale" zeg maar.
Het CB zal je ongetwijfeld goede tips geven, maar voor ADHD hoef je op deze leeftijd nog echt niet bang te zijn hoor.
Wèl zou het kunnen dat je zo langzamerhand wat meer moet gaan opvoeden, maar ook daar heeft het cb tips voor. Ze bieden trouwens ook (gratis) cursussen aan, oa voor dreumesjes met een eigen willetje, als ik het goed heb.

Dat dééd mijn hele pittige idd. Al was hij meer van het type met je kop op de vloer bonken tot het blauw zagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Adhd lijkt mij ook ver gezocht, maarja, als er meerdere mensen dat zeggen, ga je twijfelen.
Doet jou hele pittige dan ook haren eruit trekken, (bijna) tot bloedens bijten etc.
Ik ga morgen ook naar eventuele cursussen vragen. Tnx!

Ik kan me indenken dat je twijfelt hoor! Maar ik denk dat het wel meevalt, je kan natuurlijk altijd op het CB vragen wat zij ervan vinden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:28 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Adhd lijkt mij ook ver gezocht, maarja, als er meerdere mensen dat zeggen, ga je twijfelen.
Doet jou hele pittige dan ook haren eruit trekken, (bijna) tot bloedens bijten etc.
Ik ga morgen ook naar eventuele cursussen vragen. Tnx!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |