Getverdemme Evenstar...
![]()
Er spreekt zoveel wanhoop uit je berichtjes en dat kan ik me zo goed voorstellen... Je wilt dat ze zoveel mogelijk goede voedingsstoffen binnen krijgt, maar niet dat ze pijn krijgt (of erger: dat er iets in haar spijsverteringsstelsel stuk gaat). Je hebt een goed beeld van waar ze niet tegen kan maar de testen spreken tegen... Wat een ellende. Als je maar zeker wist dat ze op een bepaalde leeftijd over bepaalde allergien heen groeide... Je hebt gelijk dat Arwen geen pijn hoeft te hebben. Ik hoop dat het allergiecentrum en/of de dieetiste jullie goede raad hierin kunnen geven. Helaas moet ik het bij een dikke
![]()
voor jou en Arwen laten.
Jelief, behalve dat de voedingsstoffen snel opgenomen worden, gaat er ook ALTIJD meer vocht in dan er uit komt, al lijkt dat soms niet zo. Wel een tipje; als ze net gespuugd heeft, kan je beter even minimaal 10 minuutjes wachten voordat je haar weer iets geeft om haar maag even tot rust te laten komen. En dat ze zo rustig wordt, is ook logisch hoor. Dat heb je zelf al als je je niet lekker voelt. Het is ook een natuurlijk mechanisme van het lichaam om energie te sparen. Tinka heeft het ook altijd dat als ze ziek is, ze ook meteen doodziek lijkt; ze zit dan alleen nog maar apatisch voor zich uit te kijken.
![]()
Schrok me er rot van de eerste keer en nog vind ik dat verre van leuk, ik maak me dan altijd veel meer zorgen over haar dan over Randy (bij wie het minder te merken is). Beterschap voor je kleine meisje.
Fuente, wat doe je eraan? Ik bedoel; ga je vaak naar haar toe of juist niet? Blijf je bij haar zitten? Doe je altijd hetzelfde of probeer je van allerlei dingen? Tinka kan ook behoorrrrrrrlijk krijsen, dus kan me er iets bij voorstellen. En 3 weken is erg lang, dat drijft je toch tot wanhoop?!