abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 10:16:20 #226
105850 Fuente
mamamuts
pi_50053579
Goed zo Tinka Wat een sprong ineens he

Saartje wil 's nachts nog steeds niet slapen. Het is 1 nacht goedgegaan en nu weer helemaal mis. We denken nu zelf dat het echt te maken heeft met ritme en veiligheid. Eergisteren was ze lekker thuis. Thuis haar schema'tje gevolgd, lekker rustig aangedaan, die nacht sliep ze goed! Gisteren was ze overdag bij opa en oma (wij moesten mijn oma helpen verhuizen). En van slapen kwam weinig terecht gisteravond! Uiteindelijk heeft ze bij ons in bed geslapen tot 4:30, toen was ze klaarwakker, waardoor ze net op de grond in slaap viel (zie fototopic).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50053730
jeetje Fuente, wat vervelend zeg! Hoop zo dat het snel beter gaat!

Amber slaapt eigenlijk ontzettend goed. Heel soms wordt ze eventejs wakker maar even een aai over d;'r bol en het licht in de douche aan doet wonderen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:26:29 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50056168
Fuente lastig/moeilijk

tinka
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50074842
Fuente, ik leef met je mee. Hier afgelopen nacht ook weer drama. Continu jankerig wakker worden, niet willen drinken (ze drinkt nog steeds minimaal 4 keer per nacht bij me ) maar ook niet in haar eigen bed willen en mekkeren als ze naast je ligt. Gelukkig viel ze tot 2 keer toe in mijn armen in slaap (en ik ook!) waarna we na 2 uurtjes weer wakker werden en het riedeltje weer opnieuw begon. Of het nou toch weer darmkrampies zijn of toch dat groeisprongetje (dan volgt ze overigens niet meer het 'oei, ik groei'-boek want dan hoort ze deze week het zonnetje in huis te zijn! ), ik heb geen idee. Ook overdag is ze van tijd tot tijd enorm prikkelbaar. Ik neem het maar per dag en nacht! en als het me snachts te gortig wordt, duik ik smiddags ook nog ff een uurtje in bed.
  zondag 3 juni 2007 @ 23:01:27 #230
105850 Fuente
mamamuts
pi_50075045
Mammietje, ik bemerk hier wel een groeisprong hoor! Sara zegt ineens heel veel, ze benoemt heel veel dingen. Ze leert fietsen op haar driewieler en allerlei ander nieuw gedoe. In het verleden merkten we dan bij Sara ook dat ze enorm slecht sliep.
Zo te lezen heb jij ook een zware nacht achter de rug! Hopelijk gaat het komende nacht beter
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 3 juni 2007 @ 23:34:09 #231
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50076066
Wat een nachtbrakers hier!
Emma was zaterdag bij haar oom en tante. Ze stond onderaan de trap en riep haar oom Ieje! (hij heet Philip) Toen ze later met smurfinnetje weg ging en in de gang door had dat hij niet mee ging, keerde ze zich om en liep naar hem toe en keek omhoog met getuitte lippen . Schijnbaar heeft onze opvoeding effect want we laten haar regelmatig gedag zeggen.

Toen we haar ophaalden liep Smurfinnetje even mee naar de auto en liet de voordeur open staan. Halverwege het tuinpad draait Emma zich om en brabbelt iets onverstaanbaars. Wij roepen Emma dat ze mee moet komen maar ze blijft wijzen op de deur "dicht". Logisch, als iedereen de deur uit gaat moet de deur dicht
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50077097
Dat lijkt inderdaad op een groeisprong Fuente! Wel knap dat fietsen, Randy kan dat nog steeds niet! Toch wel lekker om te weten dat het een 'goede' reden heeft moeilijk te slapen en 'lastig' te zijn. Tinka heeft in het verleden ook vaker dat gedrag laten zien tijdens een groeisprong. Jij ook een betere nacht dan gisteren gewenst. En ach... anders komen we gewoon weer ff hier klagen!

Emma heeft zo te lezen ook een groeisprongetje gemaakt!
  maandag 4 juni 2007 @ 09:46:08 #233
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50083358
Emma gaat verschrikkelijk hard, ikkan amper bijhouden wat ze nu weer allemaal kan en weet en snapt.

Vannacht werd ik om drie uur wakker van een zielige Emma die mij riep. Mama,bah, mamaa...
Ikdacht dat ze gepoept had maar rook al snel dat ze overgegeven had. Dus Mike uit bed geroepen en we hebben de hele boel verschoond. Zewilde bij mij drinken maar dat kwam er naeen paar minuten weer uit. Om vier uur sliep ze weer. Om acht uur was ze weer wakker en toen weer gedronken maar dat kwamer ook weer sneluit. Ze wilde wat later zelf water drinken maar ook dat komt er steeds weer uit.
Ik maak mij zorgen maar weet dat ze nog even voort kan al zat ik het liefst nu al bij de dokter, we wachten het nog maar even af..
  FOK!fotograaf maandag 4 juni 2007 @ 10:32:28 #234
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_50084540
Sara heeft de hele nacht door geslapen

Hopelijk houdt ze dit vol... Wij kunnen hier ook wel wat goede nachten rust gebruiken.

De rest ook sterkte met de nachtbrakers
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  maandag 4 juni 2007 @ 10:48:33 #235
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50084989
Emma is op de grond in slaap gevallen. Ik heb een paar keer gevraagd of ze naar bed wilde maar nee.... Ze heeft overigens wel weer bij mij gedronken én wat water en dat zit er allemaal nog in. De dokter kan nog wel even wachten dus.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:41:32 #236
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50088160
We gaan vanmiddag toch maar even naar de dokter toe. Ze wordt steeds rustiger .Op advies van de assistente heeft ze een waterijsje gegeten, dat gaat tot nu toe wel goed (een half uur geleden gegeten)
pi_50088434
Heeft ze ook koorts Jelief?

Zileig hoor, sterkte
Variety is the spice of life
  maandag 4 juni 2007 @ 12:53:36 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50088514
beterschap
  maandag 4 juni 2007 @ 12:56:48 #239
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50088654
nee ze heeft geen koorts, gelukkig niet. Ze ligt nu heel timide op bed tv te kijken. Lijkt echt van geen kant op mijn bezige bijtje.
pi_50088716
Ja, dan is er wel wat. Dat voel je eigenlijk meteen aan he.

Sterkte nogmaals en hopen dat het meevalt.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:14:52 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50089170
ik zit even met handen in het haar..

uitslag van coeliakie was goed, fijn maar toch ook niet ( snappen jullie dat?)
feit blijft dat ze steeds meer last krijgt van de macaroni
glutenvrije maccaroni mogen we niet proberen moesten gewoon dit aanhouden.
Maar kan me meisje verdomme geen pijn doen toch..
hij zegt ook dat de darmen niet goed zijn door alle allergie-en en ze er maar over heen moet groeien en in oktober opnieuw bloedtest doen en vandaar uit verder kijken weer.

dus nu niets doen zien hoe mijn kind pijn heeft en maar afwcahten .. kan toch niet
  maandag 4 juni 2007 @ 15:35:27 #242
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50093056
Evenstar, heeft de arts ook gezegd waarom je die glutenvrije macaroni niet mag proberen?

Had ze nouook last van rijst? en mais? oftewel kan ze wel tegen andere graansoorten? Dan zou het ook nog in de richting van een tarweallergie kunnen zitten. (zei de leek met twee zussen,een nichtje en een moeder die erg veel baat hebben bij een tarwe-vrij dieet)

Emma vind de dokter toch wel een beetje eng, zeker als je niet lekker bent en hij een raar ding in je oor stopt. Ik ben weer gerustgesteld, het heerst en Emma kan wel wat hebben (de schrik van met 4 maanden in het ziekenhuis zit er bij mij nog goed in) . We kregen een recept voor domperidon alshet met een paar dagen niet beter gaat moeten we bellen. En nog een geruststelling, als ze na drinken aan de borst spuugt ,is de helft van de voedingsstoffen al opgenomen door het lichaam.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:31:31 #243
105850 Fuente
mamamuts
pi_50103996
Evenstar, wat Jelief al zegt, waarom mag je die macaroni niet proberen? Ik kan me indenken dat je zo ook niet wilt doorgaan....

Jelief, je kan d;r ook nog ORS geven he, als ze denkt dat ze te weinig binnenkrijgt! Wat is BV handig zeg, dat er zo snel voedingsstoffen worden opgenomen! Beterschap voor je meissie!

Sara is inmiddels alweer anderhalf uur aan het gillen. Zo typisch, de dagen dat ze thuis is slaapt ze 's nachts goed, de dagen dat ze bij opa en oma, of op het kdv is, is het janken geblazen. Ik word er echt zo moedeloos van, en knettergek, al 3 weken bijna elke avond gekrijs, en als je pecht hebt de halve of hele nacht ook nog! Ze heeft overigens vanmiddag op het kdv niet geslapen (wou ze niet) dus ze moet gewoon moe zijn..
Sara
Merel
Ukje
  maandag 4 juni 2007 @ 20:42:39 #244
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50104446
omdat je dan ook haar darmen belast hoop dat dieetiste morgen wel belt vandaag niet meer kunnen bereiken.. we gaan iig toch switchen. ons meissie hoeft geen pijn te hebben.
En contact opnemen met utrecht allergiecentrum of hun wellicht wel ons verder kunnen helpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:05:38 #245
105850 Fuente
mamamuts
pi_50108193
Ben je al eerder bij het allergiecentrum geweest? Ik hoop dat ze wat voor jullie kunnen doen meis

hier nog steeds een brullende Sara, ik wil zelf dolgraag naar bed, moet er morgen om 5:45 weer uit. Manlief is nog werken, dus die kan het niet overnemen nu. Ik word echt knetter ondertussen, dit is toch niet meer normaal?
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator maandag 4 juni 2007 @ 22:12:58 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50108546
Helpt het als je haar bij jou in bed neemt Fuente? Kan het zijn dat ze gewoon een beetje knuffelgemis heeft op dagen dat ze niet bij je is?
Dat hadden wij met Iris in ieder geval wel, op dagen dat ze op het kdv zat of bij oma was wilde ze 's avonds echt niet naar bed. Ik nam haar dan maar bij me, en dan sliep ze wel. Wij moesten wel, om Eva niet wakker te laten worden. Het is niet echt hetgoede voorbeeld vrees ik maar als ik dan toch ook slaap wilde hebben dan moet je soms kiezen tussen 2 kwaden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 4 juni 2007 @ 22:15:03 #247
105850 Fuente
mamamuts
pi_50108637
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:12 schreef Lois het volgende:
Helpt het als je haar bij jou in bed neemt Fuente? Kan het zijn dat ze gewoon een beetje knuffelgemis heeft op dagen dat ze niet bij je is?
Dat hadden wij met Iris in ieder geval wel, op dagen dat ze op het kdv zat of bij oma was wilde ze 's avonds echt niet naar bed. Ik nam haar dan maar bij me, en dan sliep ze wel. Wij moesten wel, om Eva niet wakker te laten worden. Het is niet echt hetgoede voorbeeld vrees ik maar als ik dan toch ook slaap wilde hebben dan moet je soms kiezen tussen 2 kwaden.
Bij ons in bed slaapt ze uiteindelijk wel. We hebben haar afgelopen zaterdag bij ons in bed genomen omdat we zo moe waren, dat we het niet meer wisten. Toen heeft ze wel geslapen, maar tot half 5, toen was ze klaarwakker.
Dus dat helpt wel, maar ik ben bang dat het dan een gewenning wordt, en dat ze dan alleen nog maar bij ons wil slapen.
Maar ik denk dat ik d'r zo wel bij me neem, 'k moet zelf ook gewoon echt slapen.. dus je hebt wel een punt meis.
Sara
Merel
Ukje
pi_50108649
Moedermelk is een natuurlijke ORS. Da's ook al handig

Fijn dat het meeviel, Jelief.

Fuente, misschien is ze oververmoeid dan na die dagen bij oma en het kdv? Teveel prikkels of zo? Kan me zo voorstellen dat je er moe/gek van wordt. Zou ze in slaap vallen als je haar bij je nam in bed? Ik wou dat ik een oplossing voor je had, of het even over kon nemen van je

oh Lois was me voor
pi_50108677
Getverdemme Evenstar... Er spreekt zoveel wanhoop uit je berichtjes en dat kan ik me zo goed voorstellen... Je wilt dat ze zoveel mogelijk goede voedingsstoffen binnen krijgt, maar niet dat ze pijn krijgt (of erger: dat er iets in haar spijsverteringsstelsel stuk gaat). Je hebt een goed beeld van waar ze niet tegen kan maar de testen spreken tegen... Wat een ellende. Als je maar zeker wist dat ze op een bepaalde leeftijd over bepaalde allergien heen groeide... Je hebt gelijk dat Arwen geen pijn hoeft te hebben. Ik hoop dat het allergiecentrum en/of de dieetiste jullie goede raad hierin kunnen geven. Helaas moet ik het bij een dikke voor jou en Arwen laten.

Jelief, behalve dat de voedingsstoffen snel opgenomen worden, gaat er ook ALTIJD meer vocht in dan er uit komt, al lijkt dat soms niet zo. Wel een tipje; als ze net gespuugd heeft, kan je beter even minimaal 10 minuutjes wachten voordat je haar weer iets geeft om haar maag even tot rust te laten komen. En dat ze zo rustig wordt, is ook logisch hoor. Dat heb je zelf al als je je niet lekker voelt. Het is ook een natuurlijk mechanisme van het lichaam om energie te sparen. Tinka heeft het ook altijd dat als ze ziek is, ze ook meteen doodziek lijkt; ze zit dan alleen nog maar apatisch voor zich uit te kijken. Schrok me er rot van de eerste keer en nog vind ik dat verre van leuk, ik maak me dan altijd veel meer zorgen over haar dan over Randy (bij wie het minder te merken is). Beterschap voor je kleine meisje.

Fuente, wat doe je eraan? Ik bedoel; ga je vaak naar haar toe of juist niet? Blijf je bij haar zitten? Doe je altijd hetzelfde of probeer je van allerlei dingen? Tinka kan ook behoorrrrrrrlijk krijsen, dus kan me er iets bij voorstellen. En 3 weken is erg lang, dat drijft je toch tot wanhoop?!
pi_50108800
Jeetje Fuente, het gaat op en af bij jullie... Succes ermee!

A gossie, Emmatje beetje ziekjes... wordt maar snel beter!

Evenstar, wat klote allemaal zeg...

Amber brabbelt zooo leuk. Verder is ze wel ontzettend hangerig en jengelig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')