quote:Op maandag 30 april 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar de gemiddelde vader heeft ook een pik - die ontbreekt nog bij Japio.
Fijn dat ik een vrije dag heb door haarquote:
Ik zie liever een alliantie met Nicolaas ..... want dat zou er veel beter bij passen.quote:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
zal d'r nog iemand in komen één dezer dagen?quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Charmian het volgende:
Zal er nog iemand uitgaan komende donderdag? Ik denk van niet.
Ligt er aan of er nieuwe bewoners binnen komen en of zij evt immuniteit te vergeven hebben.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Charmian het volgende:
Waarin ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef proh het volgende:
[..]
zal d'r nog iemand in komen één dezer dagen?
dat denk ik wel, tenzij er echt geen gekken meer zijn die DGK in willenquote:Op maandag 30 april 2007 00:05 schreef proh het volgende:
[..]
zal d'r nog iemand in komen één dezer dagen?
Lastig te voorspellen met nog 4 dagen te gaan. De DGK-wereldbol draait snel ........quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Charmian het volgende:
Dat zie ik wel als de streams over anderhalve week weer gratis zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Charmian het volgende:
Huub heeft een ontslagronde voor Jaap aangevraagd. Die zou hij laten staan om verwarring te zaaien. Dit vanwege de alliantie.quote:Op maandag 30 april 2007 00:04 schreef Charmian het volgende:
Shht anders pakken ze je vrije dag afquote:
http://kingjaap.web-log.nlquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh God, BurgerKingJaap quote Tweepak
Maar ja in hoeverre is die alliantie echt. Niets is zoals het lijkt op dit moment.quote:Op maandag 30 april 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft een ontslagronde voor Jaap aangevraagd. Die zou hij laten staan om verwarring te zaaien. Dit vanwege de alliantie.
Blijkbaar...quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef proh het volgende:
vindt .rian het woord "peniskoker" nou echt zooooooo grappig dat ie z'n Hyena lachje moet doen?
Ze hebben tot woensdag 12 uur om een ontslagronde voor hem aan te vragen, die is er nu (nog) niet.quote:Op maandag 30 april 2007 00:08 schreef easysatellite het volgende:
k hoop dat huub er donderdag uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |