Jaapquote:Op maandag 30 april 2007 00:13 schreef Marrije het volgende:
was het nou Brian of Jaap die tegen Juicy praatte en zei: jij bent ook een geile donder he, jij wilt ook de hele dag geknuffeld worden, is het niet door de een dan door de ander je lijkt Amanda wel.
Amanda is nog stommer omdat ze als een loops hondje achter Brian aanloopt.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef Summers het volgende:
kijk en daar begint het al , brian gaat amanda bevelend toespreken , LOSERRRR
Het viel me nog mee dat ze hem aansprak op de toon die hij tegen haar aansloeg, te aanvallendquote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda is nog stommer omdat ze als een loops hondje achter Brian aanloopt.
Als niet-roker ben ik het toch niet eens met deze sanctie .... roken is volgens mij een van de lastigste verslavingen om vanaf te komen en dan wordt je opeens gedwongen om niet te roken. Vind ik heel erg ver gaan.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
Nou ben ik toch benieuwd, als Jaap en Brian die niet roken stunt uit gaan halen ennuh......... de rokers houden zich niet aan het "niet roken" verbod, zouden ze dan met z'n 4en de villa uitgezet worden?![]()
Die brengt even Melissa naar huis.quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef proh het volgende:
ik mis Nicolaas!
hij moet de boel even lekker opstoken, of ligt ie al in bed?
Nee, dan krijgen ze een rookverbod voor/van een week...quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
Nou ben ik toch benieuwd, als Jaap en Brian die niet roken stunt uit gaan halen ennuh......... de rokers houden zich niet aan het "niet roken" verbod, zouden ze dan met z'n 4en de villa uitgezet worden?![]()
Helemaal naar de efteling ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die brengt even Melissa naar huis.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die brengt even Melissa naar huis.
Jeemig spuit 11quote:
Het rare is, zoals zoveel in DGK, dat de consequenties van het gooien van 5 peuken op de grond = een week niet roken voor alle rokers + betalen van cp's.quote:Op maandag 30 april 2007 00:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als niet-roker ben ik het toch niet eens met deze sanctie .... roken is volgens mij een van de lastigste verslavingen om vanaf te komen en dan wordt je opeens gedwongen om niet te roken. Vind ik heel erg ver gaan.
van harte met iets anders danquote:
Een verbod om niet te roken ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:16 schreef Dark het volgende:
de rokers houden zich niet aan het "niet roken" verbod, zouden ze dan met z'n 4en de villa uitgezet worden?![]()
Ja, en zwaar ook.quote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Ik vind het trouwens een rare regel. De niet rokers kunnen zo de rokers dus flink naaien.
Trustenquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken .... ookal ben ik benieuwd naar 2 dingen.
1) Wie slaapt er vanavond in Sylvia's bed
2) Verteld Jaap echt alles door wat hij met Huub heeft besproken
En natuurlijk neem ik hiervoor morgenochtend de COSsen door
Slaap lekker allemaal
Dat gaat een drukke dag worden morgenquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken .... ookal ben ik benieuwd naar 2 dingen.
1) Wie slaapt er vanavond in Sylvia's bed
2) Verteld Jaap echt alles door wat hij met Huub heeft besproken
En natuurlijk neem ik hiervoor morgenochtend de COSsen door
Slaap lekker allemaal
Het is dus eigenlijk best een goeie regel.quote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Ik vind het trouwens een rare regel. De niet rokers kunnen zo de rokers dus flink naaien.
Officiele waarschuwing ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:21 schreef Dark het volgende:
[..]
Het rare is, zoals zoveel in DGK, dat de consequenties van het gooien van 5 peuken op de grond = een week niet roken voor alle rokers + betalen van cp's.
De consequenties van het WEL roken tijdens het rookverbod zijn niet bekend of wel?
Maak snel een Zwaai hier Jaap uit topic!quote:Op maandag 30 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Als jaap de volgende keer weer zo weinig procent heeft in de popu poll dan nokt hij ermee. YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Er is (zijn) zelfs geen officiele waarschuwing(en) uitgedeeldquote:Op maandag 30 april 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
Waarom zijn de contactpunten van B en H niet ingenomen na al dat schelden?
Je ging toch slapen?quote:Op maandag 30 april 2007 00:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing ?
Opper ik heel voorzichtig
Ik hoop niet zo druk als 2 dagen geledenquote:
weet iemand hoe die regel er exact uit ziet?quote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Je hebt helemaal gelijk ... streams zijn al uit.quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je ging toch slapen?
Typ ik heel adrem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |