Gewone philips met koudelement.quote:Op zondag 29 april 2007 21:20 schreef dialMforMonkey het volgende:
tvp. Wat voor ijsmachine heb je Piet?
Heb voor, tijdens en na mijn studie in de hoereca gewerkt, en ben een foodiequote:Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef justmattie het volgende:
Piet een vraagje, jij weet van alles zoveel af... zit je in de horeca ofzo?
Heb de mijne al een jaar of 11, geen idee wat de actuele prijzen zijnquote:En ik ben ook van plan een ijsmachine te kopen, wat kost een beetje normale machine?
Mn baas heeft ook zo'n machine en die moet het element in de vriezer zetten. Dat is prima te doen volgens hemquote:Op maandag 30 april 2007 10:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Ja, maar die echt dure hebben zelf een vrieselement en hebben geen koude element (bak die je eerst in de vriezer moet zetten) zoals degene die Piet en ik hebben.
De mijne was een Euro of 15 / 20
Ik heb mijn eerste ijsmachine op Koninginnedag op de vrijmarkt gekocht, voor 2 euroquote:Op zondag 29 april 2007 21:34 schreef justmattie het volgende:
En ik ben ook van plan een ijsmachine te kopen, wat kost een beetje normale machine?
Je schenkt je mengsel in de bevoren bak die je in de vriezer gezet had.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef justmattie het volgende:
hoe werkt dat met zon ding dan... je draait je ingredienten door elkaar en zet dan dat bakje in de vriezer? of moet je eerst die bak in de vriezer zetten zodat die goed gekoeld is?
Idd het vriest aan de zijkant aan en dat wordt er afgeschraptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef justmattie het volgende:
aha en dan gaat ie draaien zodat er kristallen gevormd worden zeker?
sorbetijs (vruchtenprut, eventueel poedersuiker/gekoelde suikerstroop) wordt echt onvolprezen geweldig. Maar met citrusvruchtensap erin (sinaasappel, citroen) wordt de structuur een beetje, tja. raar.quote:Op maandag 30 april 2007 10:26 schreef nieky het volgende:
Ik heb ook een ijsmachine. Nog nooit gebruikt. Vorig jaar gekocht bij kruidvat. Eens kijken of ik hier wat tips kan vinden
meestal is 't andersomquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn vrouw vermoord me als ik met nog een machine voor in de keuken aankom
En toch wil ik deze ook hebben, m'n moeder had er ook 1.
Zelf gemaakt ijs is heerlijk !
Flikker alle troep die ze niet gebruikt weg (De Joghurtmaker, de Broodbakmachine, de Snijmachine, Eierkoker, Senseo)quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
Hier is het precies andersom...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |