Dat weet ik, vragensteller beslist. Maar ik heb het gevoel dat het hier niet het geval was (in mijn antwoord zitten zowel 'middenrif' als 'spier', lijkt me toch specifiek genoeg). Toen broer vroeg of mijn antwoord niet goed was, was er ook al geen respons. Ik denk dat Plasterk erg selectief leest of er gewoon niet helemaal met zijn hoofd bij was.quote:Op maandag 30 april 2007 00:20 schreef PhysicsRules het volgende:
jammer wyccie , maar sommige vraagstellers willen graag één specifiek woord horen als antwoord...
Je verdiende puntje danquote:Op maandag 30 april 2007 00:59 schreef wyccie het volgende:
Muse-Absolution
quote:Op maandag 30 april 2007 01:00 schreef broer het volgende:
Kut.
Wie?quote:"L'enfer, c'est les autres."
Dat was 'm, ja.quote:Op maandag 30 april 2007 01:06 schreef broer het volgende:
Was dat Sartre?
Mijn algemene kennis is eigenlijk gewoon niet groot genoeg om aan deze quiz mee te doen.quote:Op maandag 30 april 2007 01:19 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, broer. Dit weet iedereen meteen
Met welk boek val ik zometeen in slaap?quote:"The English word for '' in the title of the novel and elsewhere is prestuplenie from pre (across) and stuplenie (a stepping) - i.e. similar to the etymology of the English word 'trans-gression'. This sense of 'stepping acros' a barrier or a moral code is missing from the word '
'.
Nee, iets spannender.quote:Op maandag 30 april 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Woordenboek?
Heb geen ideequote:Op maandag 30 april 2007 01:32 schreef wyccie het volgende:
Hint: 't Is een van oorsprong Russisch boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |