Lekker eten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar wat moet Drs. P dan? Dat is ZIJN plek.
Waarom? Hij heeft uitstekend draaiende toprestaurants en verdient aardig bij met Kitchen Nightmares en Hell's Kitchen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Die Ramsey is trouwens puisasnt rijk las ik laatst ergens. Velen malen rijker dan die andere Engelse kok. Op de één of andere manier vond ik dat verrassend.
Verklaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Z het volgende:
En Gellius, je hebt een groot talent voor het verzinnen van bandnamen!
Ik had het ook in 6 verschillende posts kunnen doen, dus dan valt dit nog mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
En zondagsmiddags ging m'n moeder op visite bij m'n tante en dan moest ik mee.quote:
Aha.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
sterkwater het
1 conserveervloeistof
spirits
formaline formalin, alcohol
context
iets op sterkwater zetten
(figuurlijk) keep something on ice
iets op sterkwater zetten / bewaren
(letterlijk) preserve something in spirits / in a (glass) bottle / jar,
preserve something in formalin / alcohol
2 onzuiver salpeterzuur
aquafortis, nitric acid
Bij mij krijgt 'ie een bak sterke koffie. Puts hair on his chest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En zondagsmiddags ging m'n moeder op visite bij m'n tante en dan moest ik mee.
Ik kreeg koek en natte zoenen en 'n kneepje in m'n wang en 'n kopje slappe thee.
Vandáár.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mij krijgt 'ie een bak sterke koffie. Puts hair on his chest.
Tantje Julia was ook tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tante Lien is tof!
Claudiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Frollo.
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
Om Pope en de sugarschnapps?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak me toch een beetje zorgen, Gellius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |