Ik heb vooràl de pest aan massa's die allemaal gothic aan het doen zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Ben je er zo één. Beetje de gothic uithangen.
[..]
Het alledaagse leven en de verschijnselen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Waarin staat zij je gewoonlijk bij, je secondante?
Über-gothic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb vooràl de pest aan massa's die allemaal gothic aan het doen zijn!
Nee, nee, het is gewoon een lekker wijf, Lienekien. Ik zeg secondante omdat ze veel bij me is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Is ze je secondante vanuit een bepaalde instelling?
Ging het gedicht toevallig over sla, jonge sla?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Oké, ik heb een probleem. Ik heb gisteren een gedicht laten schrijven in het Vondelpark voor 1 euro en 50 cent. Ik ben het blaadje echter kwijt geraakt. Hij had wel wat boekjes uitgebracht met poëzie. Ik ben zijn naam echter vergeten, het was iets met hmhmhm-land. Weet iemand hoe ik hem kan terug vinden?
Dus gewoon een vriendin van je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, nee, het is gewoon een lekker wijf, Lienekien. Ik zeg secondante omdat ze veel bij me is.
http://www.youtube.com/watch?v=kOBDEhxd_WU
Toen hip-hop nog over lezen ging, in plaats van auto's en sex..
Zoiets. Maar dan.. M'n secondante.quote:
Nee. Over chocolade en zout.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ging het gedicht toevallig over sla, jonge sla?
Je sidekick.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan.. M'n secondante.
[..]
Nee. Over chocolade en zout.
Zoiets. Maar dan een lekker wijf.quote:
Nee man.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Praat ze op je in als je gedachten je kwellen?
Top.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan een lekker wijf.
[..]
Nee man.
Nee. Dan kijkt ze met glazige ogen. Net als ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Lacht ze je hard in je gezicht uit, dan?
Ik kijk nu ook met glazige ogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee. Dan kijkt ze met glazige ogen. Net als ik.
Achman, doe toch normaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Frollo op Rutger Kopland duidde. Maar die zal niet in hetVondelpark
gedichten hebben staan verkopen.
Uiteraard duidde ik op Kopland. Ik dacht dat Pope daar ook op duidde en wilde middels een ietwat vage post laten weten dat ik zijn grapje doorzien had.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Frollo op Rutger Kopland duidde. Maar die zal niet in hetVondelpark
gedichten hebben staan verkopen.
Je mag in de stront zakken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef Gellius het volgende:
Normaal, normaal. Ik mag geen hekel hebben aan dat park?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |