Inderdaad, nog even twee keer bij Groningen onderuit en het is gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk is het voorbij
Je wilt toch niet zeggen datquote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen Koeman NIET de schuld kunnen geven, als je ziet hoe de betere spelers van weleer het hebben laten lopen. De Guzman en Greene bijvoorbeeld.
En net zoals Tiendalli die voor ¤2 miljoen is gehaald, en Charisteas voor een ongeveer gelijk bedrag. Buijs ook iets van ¤1 miljoen. Is allemaal prut gebleken, had gewoon geďnvesteerd in een goede spelert van 5 miljoen en had Lazovic niet verkocht.Om nog maar niet te beginnen over onze topper Léonard.
Ik kan er nog steeds niet over uit, wat een WANBELEID.Met een goed bestuur had er best wel een behoorlijk elftal kunnen staan.
Boeie... Had niet verwacht dat Feyenoord zou winnen.quote:
Idd, play-offs boeien toch niet, seizoen klaar.quote:Op zondag 29 april 2007 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Eindelijk is het voorbij
Nee! Doen het goed zelfs. Maar het mooie is dat ze de trainer van de A1 er wel uit trappen, maar Koeman nietquote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef TC03 het volgende:
Sowieso moet er gewoon veel meer jeugd doorstromen.
Drenthe en Wijnaldum zijn denk ik beter dan Léonard en Buijs of Schreuder.
Is de A1 al gedegradeerd eigenlijk?
Inderdaad. Het argument voor dat ontslag was: hij heeft de spelers niet beter gemaakt. Ik kan dan gewoon NIET geloven dat ze niet doorhebben dat PRECIES hetzelfde geldt voor Koeman.quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee! Doen het goed zelfs. Maar het mooie is dat ze de trainer van de A1 er wel uit trappen, maar Koeman niet![]()
Volgens mij hebben we dan niks meerquote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef Fetai het volgende:
Als we van Groningen verliezen, mogen we dan nog wel strijden om de intertoto?
Definitief?quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Oja! En Schreuder zijn contract word verlengd.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Bron knul. Bron. Waar is die?quote:
*sigh*quote:Op zondag 29 april 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |