ja leuk... onze verdediging tegen Alvesquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu gezellig play-offs wedstrijden spelen tegen Heerenveen
bijna ja, maar het belangrijkste is om 16:30 en dat is het nietquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Jasza het volgende:
Daar gaat het me om, we waren bijna de hele middag kampioen
Heb je idd gelijk in. Met de basiself moeten ze al dik winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de kritiek op Henks optimisme niet, hij zei dat ajax kampioen ging worden en dat hadden we ook kunnen zijn nu als de SPELERS in het VELD hadden gescoord, daar heeft henk na de opstelling niks meer mee te maken, en of ze nu 4-4-2, 4-3-3 of 4-1-5 spelen dat doet er niet toe, die jongens moeten gewoon tegen een schijtteam als willem2 met toppers als Davids, Sneijder, Huntelaar, Babel en noem ze allemaal maar op ten minste 4 goals maken, maar nee hoor, de mentaliteit is niet goed genoeg, ze spelen gewoon veel te neutraal alsof ze alles wel in de schoenen geschoven krijgen... BLIJKBAAR NIET KANKERTEAM!!!!
vergeet ook even niet dat Vitesse zich wel heel makkelijk gewonnen gaf in Eindhoven. Natuurlijk hebben wij het in dit seizoen uiteindelijk zelf weggegeven, maar deze uitslag tegen vitesse had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de kritiek op Henks optimisme niet, hij zei dat ajax kampioen ging worden en dat hadden we ook kunnen zijn nu als de SPELERS in het VELD hadden gescoord, daar heeft henk na de opstelling niks meer mee te maken, en of ze nu 4-4-2, 4-3-3 of 4-1-5 spelen dat doet er niet toe, die jongens moeten gewoon tegen een schijtteam als willem2 met toppers als Davids, Sneijder, Huntelaar, Babel en noem ze allemaal maar op ten minste 4 goals maken, maar nee hoor, de mentaliteit is niet goed genoeg, ze spelen gewoon veel te neutraal alsof ze alles wel in de schoenen geschoven krijgen... BLIJKBAAR NIET KANKERTEAM!!!!
Had liever nog een keer die kakkus vernedertquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu gezellig play-offs wedstrijden spelen tegen Heerenveen
Het zijn dus allemaal gewoon een stel mietjes. Maar goed, volgend jaar dan maar kampioen worden.quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Interesseert mij helemaal niks, ik heb geen zin om te kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe gaat Talpa dit uitzenden in godsnaam??
hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Kan me echt geen kloot schelenquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
De wedstrijden van de top 3 in 1 gemonteerd hoop ikquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |