ja leuk... onze verdediging tegen Alvesquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu gezellig play-offs wedstrijden spelen tegen Heerenveen
bijna ja, maar het belangrijkste is om 16:30 en dat is het nietquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Jasza het volgende:
Daar gaat het me om, we waren bijna de hele middag kampioen
Heb je idd gelijk in. Met de basiself moeten ze al dik winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de kritiek op Henks optimisme niet, hij zei dat ajax kampioen ging worden en dat hadden we ook kunnen zijn nu als de SPELERS in het VELD hadden gescoord, daar heeft henk na de opstelling niks meer mee te maken, en of ze nu 4-4-2, 4-3-3 of 4-1-5 spelen dat doet er niet toe, die jongens moeten gewoon tegen een schijtteam als willem2 met toppers als Davids, Sneijder, Huntelaar, Babel en noem ze allemaal maar op ten minste 4 goals maken, maar nee hoor, de mentaliteit is niet goed genoeg, ze spelen gewoon veel te neutraal alsof ze alles wel in de schoenen geschoven krijgen... BLIJKBAAR NIET KANKERTEAM!!!!
vergeet ook even niet dat Vitesse zich wel heel makkelijk gewonnen gaf in Eindhoven. Natuurlijk hebben wij het in dit seizoen uiteindelijk zelf weggegeven, maar deze uitslag tegen vitesse had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de kritiek op Henks optimisme niet, hij zei dat ajax kampioen ging worden en dat hadden we ook kunnen zijn nu als de SPELERS in het VELD hadden gescoord, daar heeft henk na de opstelling niks meer mee te maken, en of ze nu 4-4-2, 4-3-3 of 4-1-5 spelen dat doet er niet toe, die jongens moeten gewoon tegen een schijtteam als willem2 met toppers als Davids, Sneijder, Huntelaar, Babel en noem ze allemaal maar op ten minste 4 goals maken, maar nee hoor, de mentaliteit is niet goed genoeg, ze spelen gewoon veel te neutraal alsof ze alles wel in de schoenen geschoven krijgen... BLIJKBAAR NIET KANKERTEAM!!!!
Had liever nog een keer die kakkus vernedertquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu gezellig play-offs wedstrijden spelen tegen Heerenveen
Het zijn dus allemaal gewoon een stel mietjes. Maar goed, volgend jaar dan maar kampioen worden.quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Interesseert mij helemaal niks, ik heb geen zin om te kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe gaat Talpa dit uitzenden in godsnaam??
hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Kan me echt geen kloot schelenquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
De wedstrijden van de top 3 in 1 gemonteerd hoop ikquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop dat er iemand een bom naar binnengooitquote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De wedstrijden van de top 3 in 1 gemonteerd hoop ik
quote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef teamlead het volgende:
zeg Doc.. we zijn allemaal niet blij.. maar 5x is een beetje overkill
Nee - 4 keer is bij lange na niet genoeg.quote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef teamlead het volgende:
zeg Doc.. we zijn allemaal niet blij.. maar 4x is een beetje overkill
En 5 keer ook niet ...quote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee - 4 keer is bij lange na niet genoeg.
EENSquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee - 4 keer is bij lange na niet genoeg.
Henkquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef jna het volgende:
HENK HOU JE BEK
"We hebben gedaan wat we moesten doen, winnen"
we hadden het helemaal niet in eigen hand, we waren afhankelijk van AZquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Tja, weer in eigen hand, weer niet gehaald.
Zuur..
één doelpuntje meer en je was Kampioen![]()
Zal De Mos zn dansje weer hebben gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Henk
Al moet ik hem nageven dat hij het met Lokhoff goed geregeld had, maar hij had beter ook iets kunnen regelen met De Mos.
Met dank aan de doelgerichtheid van de Ajax-voorhoedequote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Frasier het volgende:
Met dank aan die reserve boeren uit Arnhem
Ajax moest gewoon meer scoren, dus die omhoog geschopte teringlijers uit Amsterdam falen!!quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Frasier het volgende:
Met dank aan die reserve boeren uit Arnhem
Deze wedstrijd, hoe zuur ook, is niet de reden dat de schaal nu in eindhoven is.... als je vooraf had gezegd dat we met 2-0 zouden winnen en az het zou laten liggen, had iedereen daar vooraf voor getekend......quote:Op zondag 29 april 2007 16:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ajax moest gewoon meer scoren, dus die omhoog geschopte teringlijers uit Amsterdam falen!!
ALWEER !![]()
![]()
Ja ik ben Ajax fan
Ik ben 't er ook volkomen mee eens dat we het niet verdiende. Maar dat PSV op deze manier wint van Vitesse... er zit een heel vies luchtje aan dit kampioenschap.quote:Op zondag 29 april 2007 16:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ajax moest gewoon meer scoren, dus die omhoog geschopte teringlijers uit Amsterdam falen!!
ALWEER !![]()
![]()
Ja ik ben Ajax fan
één van de hele zure momenten dit jaarquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef Nashje het volgende:
Als die vrije trap van Gabri van vorige week gewoon normaal zou zijn genomen....:'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |