Gewoon een Braziliaan halen, ijn zoveel goeie keepers daar.quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar waar vindt je nog een goeie keeper tegenwoordig?
ik ben ook niet kapot van de verdediging. Daar mag wmb ook echt wel wat versterking komen
Zeker, maar het helpt ook als je scorende spelers opsteltquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is de schuld van het team, die moncholen scoren niet!!!!
quote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
het ergste vind ik nog dat het die kut psv-ers weer zijn... dan had ik het v Gaal nog eerder gegund
Inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
het ergste vind ik nog dat het die kut psv-ers weer zijn... dan had ik het v Gaal nog eerder gegund
quote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
En het helpt wanneer babel eindelijk weer eens gaat beginnen met scorenquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zeker, maar het helpt ook als je scorende spelers opstelt
tenzij je daar de spelers voor hebt iddquote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef S-Two het volgende:
oja, nooit meer 4-3-3.
ik kon az het niet gunnen, maar had 't van gaal en shota wel gegundquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
En nu dan maar weer een jaar die boeren hun praatjes aan moeten horen dat zij de beste zijn![]()
Was natuurlijk te verwachten met 'dat optimis.....---> die kapsones van Henk
Babel hoort niet aan de zijkantquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het helpt wanneer babel eindelijk weer eens gaat beginnen met scoren
van gaan wel.. Scheringa nietquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
Had Henk duidelijk moeten zien, Perez moest er al veel eerder inquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het helpt wanneer babel eindelijk weer eens gaat beginnen met scoren
eensquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:
We hebben het vorige week laten liggen hoor
hij kreeg bjina gelijk... 1 goaltje te weinig!quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
En nu dan maar weer een jaar die boeren hun praatjes aan moeten horen dat zij de beste zijn![]()
Was natuurlijk te verwachten met die optimis.....---> kapsones van Henk
Sjezus, nu je het zegtquote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
Die 2 tegengoals van Sparta zijn gewoon fataal
quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik kon az het niet gunnen, maar had 't van gaal en shota wel gegund
Bij mij dus ook. vorige week nog ruzie met koeman(quote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef Dizzee het volgende:
Juichende Kluvert
die heeft het dus ook gedaan bij mij.
Ach babel trok aan het begin van het seizoen geregeld naar binnen en scoorde in de verre hoek, maar dat laat ie nu totaal afweten al wedstrijden lang...quote:
als je feyenoordfan bent dit jaar, heb je al weinig te lachenquote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef JeroenV het volgende:
Trouwens: Feyenoordfans die meer lol hebben van het niet kampioenworden van Ajax dan dat ze zelf naar hun ploeg kijken die zevende is geworden![]()
Ik had er ook niet meer op gerekend, maar door die tussenstanden van vanmiddag komt de klap nu alleen maar harder aan.quote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef Pritt het volgende:
Naja ik had me er eigenlijk al op ingesteld dat we geen kampioen worden om voor vanmiddag gewoon we gewoonweg niet de beste papieren hadden. Dus gelukkig daardoor komt dat klap iets minder hard aan.
Alsnog natuurlijk super zuur, maar ja, that's life.
banquote:
Iddquote:Op zondag 29 april 2007 16:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had er ook niet meer op gerekend, maar door die tussenstanden van vanmiddag komt de klap nu alleen maar harder aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |