Ga toch krassen sukkel, bemoei je lekker met jezelf. Denk je nou dat ik eroverheen ben?quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij verwerkt dit door te lachen naar die bosmongool van az?
zielig
als we CL willen spelen wel ja.. maar eigenlijk denk ik dat dit Ajax in de CL niks te zoeken heeft. Laat ze maar lekker uefacup spelen (en winnen)quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
Het kutte is dat we ook nog de play-offs moeten winnen nu![]()
Het boeit mij echt niks of we wel of niet in de CL thuishoren, zolang we het maar spelen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
als we CL willen spelen wel ja.. maar eigenlijk denk ik dat dit Ajax in de CL niks te zoeken heeft. Laat ze maar lekker uefacup spelen (en winnen)
haha UEFA cup winnen?quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
als we CL willen spelen wel ja.. maar eigenlijk denk ik dat dit Ajax in de CL niks te zoeken heeft. Laat ze maar lekker uefacup spelen (en winnen)
heb m'n telefoon ook uitgezet, om die redenquote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Leuk, de telefoon gaat nu hier naast mij, mensen die mij willen uitlachen, even niet opnemen dus.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Omdat dat veel representatiever is dan de onderlinge resultaten.quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom telt dat kut doelsaldo voor het onderling resultaat?
Post hier dan ook lekker niets, oetlulquote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga toch krassen sukkel, bemoei je lekker met jezelf. Denk je nou dat ik eroverheen ben?
Idd, wat fuckte mij het of het kampioenschap verdienden of niet, hadden we het maar behaald.quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niks of we wel of niet in de CL thuishoren, zolang we het maar spelen.
Die bekerfinale kan me ook niet meer boeienquote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Idd, nu nog die stink play-offs, als ik ergens geen zin in heb is dat het nu wel.
quote:
Zul je zien dat ze ook nog "mentaal gebroken" zijn of iets dergelijksquote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Idd, nu nog die stink play-offs, als ik ergens geen zin in heb is dat het nu wel.
Volgend jaar zal niet veel anders zijn dan dit jaar hoor. Tenzij we een keeper halen die ballen tegen kan houdenquote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]oke.. zal niet makkelijk zijn... maar net iets meer kans dan in de CL. Wat hebben we eraan als we weer kansloos in de eerste ronden sneuvelen?
Wat weer een totale deceptie dit seizoen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die bekerfinale kan me ook niet meer boeien
quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Post hier dan ook lekker niets, oetlul
yepquote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
Lokhoff helpt Henkie maar Ajax laat het weer afweten![]()
![]()
oprotten met die schijtbeker, KAMPIOEN WIL IK ZIJNquote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die bekerfinale kan me ook niet meer boeien
tsja.. maar waar vindt je nog een goeie keeper tegenwoordig?quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal niet veel anders zijn dan dit jaar hoor. Tenzij we een keeper halen die ballen tegen kan houden![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
Lokhoff helpt Henkie maar Ajax laat het WEER afweten![]()
![]()
Ik vind Stekelenburg best aardig keepen hoor. Het wordt tijd dat we goede buitenspelers hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal niet veel anders zijn dan dit jaar hoor. Tenzij we een keeper halen die ballen tegen kan houden![]()
Joh echt???quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat dat veel representatiever is dan de onderlinge resultaten.
Dat is de schuld van het team, die moncholen scoren niet!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, Henkie, Kessler moest maar naar Tilburg komen hè. Laat je eigen ploeg gvd toch een scoren, als eerste Babel en de Mul eruit flikkeren, hoe duidelijk moet het zijn![]()
.
DUZDATquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef devv05 het volgende:
Losers... Al die mooie praatjes van 6-0 en 10-0, ik wist het gewoon. Godverdomme dit is gewoon worst-case scenario, had dan lekker AZ kampioen laten worden met 4-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |