Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Naja, enige lichtpuntje: die gast kan morgen terug naar de tattooshop
Inderaad, moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
4-1 verliezen bij Heerenveen ookquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
2-0 winnen bij Willem ll is een nette uitslag.
Wie waren er goed vandaag en wie minder?
quote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Jasza het volgende:
GVD PAUPERS WAAROM SCOOR JE MAAR 2x FUCK DIT IK GA MEZELF OPHANGEN.
Nee en niemand was goed, dag.quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Ja, maar nu zat je er zo dichtbijquote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]nounou.. zo erg is het nu ook weer niet... Vergelijk het eens met vorig seizoen? Dat was pas een drama. Dit is intens kut en had nooit mogen gebeuren, maar dat lag niet aan vandaag.
Het gaat niet goed genoeg, maar er zit in iedergeval wel vooruitgang in
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
whehehehequote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Zeg he, het is jammer maar dit slaat nergens opquote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?
sukkeltje
klopt, en daarom is het dubbel zuur dat fucking psv het toch nog haalt. Maar eerlijk gezegd had ik er tot de rode kaart bij AZ geen rekening meer mee gehouden dat we een reeële kans hadden. Maar liever het kampioenschap op 1 doelpunt missen dan zo'n rampenjaar als vorig jaarquote:
Ik vond Alves wel goed!quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Dit is ook erg zuur, gewoon weten dat je als je ergens in een kutwedstrijd 1 doelpunt niet had doorlaten gaan dat je dan had gewonnen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt, en daarom is het dubbel zuur dat fucking psv het toch nog haalt. Maar eerlijk gezegd had ik er tot de rode kaart bij AZ geen rekening meer mee gehouden dat we een reeële kans hadden. Maar liever het kampioenschap op 1 doelpunt missen dan zo'n rampenjaar als vorig jaar
Ik begin de berusting inmiddels ook wel te voelen eigenlijk. Ik kan er toch niks meer aan doen. Dan kan ik me wel kwaad lopen maken, maar op dit moment heeft Ajax precies hetzelfde als wat ik van tevoren gedacht had. Dat ik er tussen de 68e en de 77e minuut in heb geloofd, doet daar weinig aan af. Het doet pijn, maar het doet een heel klein beetje minder pijn dat die schaal niet naar Alkmaar gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?
sukkeltje
Nee Vitesse heeft lekker z'n best gedaan..quote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is toch wel een verschil van klasse, die vuile kutlampjes weten zich wel te herpakken en flink te scoren tegen een respectievelijk goede ploeg, de kut amateurs van ajax scoren 2 magere kanker goals in 90 minuten........ dat hadden 90 goals moeten zijn!!!!!!!!!!! VUILE KUTMONCHOLEN
Jij verwerkt dit door te lachen naar die bosmongool van az?quote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kanker zelf op strontmongool, ik verwerk dit op m'n eigen manier. Sukkel.
Ik woon in Den Haag, binnen 5 seconden na de wedstrijd door 3 mensen gebeld ''wat de uitslag is geworden''quote:Op zondag 29 april 2007 16:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Krijg ik weer van die schijtboeren om me heen hier. Waarom woon ik in het zuiden.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is ook erg zuur, gewoon weten dat je als je ergens in een kutwedstrijd 1 doelpunt niet had doorlaten gaan dat je dan had gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |