Zoja, moeten ze heel snel de mond gesnoerd worden, en doe dat meteen bij die kutvoetballers van Ajax, verlaag hun salaris maar en zeg dat ze het terugkrijgen als ze een keer wat met die bal kunnen doen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef twi het volgende:
Zingen die trieste lijers in het uitvak nu "Helemaal niets in Rotterdam"?
Veldhuizen is gewoon een goede keeper hoorquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Kankervitesse
Gewoon je keeper wisselen in de rustwhat the fuck is dat
Ach, het is al erg genog dat het uitvak bij de 1-0 van Heerenveen het ging zingen. Ga dan lekker naar die wedstrijd...quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in amsterdam wordt er gezongen
één doelpunt was niet zo moeilijk.. 3 was teveel gevraagdquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef SoupNazi het volgende:
Eén doelpunt, hoe moeilijk is dat nou tegen Willem II
Fuckt mij wat het uitvak zingt. Op 1 goal het kampioenschap missen, dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is al erg genog dat het uitvak bij de 1-0 van Heerenveen het ging zingen. Ga dan lekker naar die wedstrijd...
quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk dit.
De spelers moeten zich diep en diep schamen
Idd, meer kan je er niet over zeggen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk dit.
De spelers moeten zich diep en diep schamen
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Naja, enige lichtpuntje: die gast kan morgen terug naar de tattooshop
Inderaad, moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
4-1 verliezen bij Heerenveen ookquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
2-0 winnen bij Willem ll is een nette uitslag.
Wie waren er goed vandaag en wie minder?
quote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Jasza het volgende:
GVD PAUPERS WAAROM SCOOR JE MAAR 2x FUCK DIT IK GA MEZELF OPHANGEN.
Nee en niemand was goed, dag.quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
2-0 winnen bij Willem ll is een nette uitslag.
Wie waren er goed vandaag en wie minder?
Ja, maar nu zat je er zo dichtbijquote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]nounou.. zo erg is het nu ook weer niet... Vergelijk het eens met vorig seizoen? Dat was pas een drama. Dit is intens kut en had nooit mogen gebeuren, maar dat lag niet aan vandaag.
Het gaat niet goed genoeg, maar er zit in iedergeval wel vooruitgang in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |