Ze zeiden ook al dat de scheidsrechter niet anders konquote:Op zondag 29 april 2007 15:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hij was wel terecht, hij haalde hem gewoon neer met zijn handen. Dat is een speler een 100% kans ontnemen en dus rood.
Tele 2? wat is dat? Ik wil het zien, zendt tien het niet uit? wtf het is finale en het komt niet op tv?quote:
Kon best hoor! Dan had ik de gokverhalen wel eens willen zienquote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ze zeiden ook al dat de scheidsrechter niet anders kon
Waterman pakte doorgebroken speler bij z'n enkels vast. Schijnt niet te mogen.quote:
ik vrees er ook voorquote:
In Rotterdam in Woudestein bij de wedstrijd Excelsior - AZ, sukkel.quote:
decodertquote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Tele 2? wat is dat? Ik wil het zien, zendt tien het niet uit? wtf het is finale en het komt niet op tv?
Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In Rotterdam in Woudestein bij de wedstrijd Excelsior - AZ, sukkel.![]()
Kut Talpa!!!!!111!!!11!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Tele 2? wat is dat? Ik wil het zien, zendt tien het niet uit? wtf het is finale en het komt niet op tv?
quote:
PSV hoeft nog maar ééntje te scoren.quote:Op zondag 29 april 2007 15:25 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, PSV moet 2 keer scoren...
AZ 1 doelpuntje is een ander verhaal...
Doe maar niet.quote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef venomsnake het volgende:
Zal je zien dat willem2 nog scoort en PSV kampioen wordt.![]()
nee, niet nog eens 45 minutenquote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik ga met je mee
Aaaaaaah straks weer 45 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |