CC als in Corpse Campen, Command & Conquer, Crowd Control? Leg eens uit =Squote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef sanni het volgende:
Tis mooi weer,je bent op de fiets en dan moet je netzo als iedereen wachten voor het stoplicht.
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/stringslet.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Waarom dragen dit soort meiden dit soort lage heupbroeken als haar hele achtergleuf met string
zo te kijk staat. Zijn ze het bordje vergeten met " steek je cc in mijn gleuf voor een ritje? " [afbeelding]
CC= CreditCard gok ik.quote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef Linky het volgende:
[..]
CC als in Corpse Campen, Command & Conquer, Crowd Control? Leg eens uit =S
Ah okquote:
Nou sorry dat ik niet alle afkortingen weet =S Tering tyfus heyquote:
Uhm, als hij het niet had gedaan had iedereen hier foto's a.u.b geroepen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef BrauN het volgende:
Nee, daar snel een foto van schieten is gelukkig niet triest.
Vieze trekpop.
oog voor detail !quote:Op zondag 29 april 2007 12:47 schreef Tarabass het volgende:
Als je je op 34-jarige leeftijd nog aan dit soort dingen stoort heb je hulp nodig imo.. Vind de staat van de fiets zorgwekkender..
Ik vind het er echt niet uitzien.quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fietsen met een slot om je wiel
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Ik ook niet, vind het belachelijk die hoge sokkenquote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik vind het er echt niet uitzien.
Dat maakt Dhr. TS niet minder triest. Maar dat ie dat is weten we allemaal al langer dan vandaag...quote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhm, als hij het niet had gedaan had iedereen hier foto's a.u.b geroepen.
Waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Doet me trouwens denken aan een serie geruchtmakende verkrachtingstopics.quote:Op zondag 29 april 2007 12:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Dat ziet er toch echt niet uit, zeg.
Uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 12:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Doet me trouwens denken aan een serie geruchtmakende verkrachtingstopics.
Behalve TS, ironisch hé..quote:Op zondag 29 april 2007 13:41 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
UiteraardJeugd
Goed, volgens mij is iedereen hier wel onder de dertig, en valt nog onder het kopje ''jongeren'.
Mee eens, of ze moet er zo lelijk uit hebben gezien dat je je er zorgen over maaktquote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef tisauch het volgende:
Niets mis mee met die reetveters,
TS moet niet miepen.
[afbeelding]
nou geertquote:Op maandag 30 april 2007 17:02 schreef Geerrrt het volgende:
Nee hoor, maar er staan maar 2 foto's in:P
Wat snap je niet aan het plaatje met de twee katdingen dan?quote:Op maandag 30 april 2007 17:02 schreef Geerrrt het volgende:
Nee hoor, maar er staan maar 2 foto's in:P
quote:Op maandag 30 april 2007 16:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben je blind? Je eerst post op FOK! Gefeliciteerd, jij hebt de Downsyndroom award gewonnen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef rival het volgende:
en dan nog zo een lelijke simpele string
zie je nou een mooie luxe, dan kan ik wel even over mijn hart strijken
Ouwe wowspeler ;Dquote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef Linky het volgende:
[..]
noujah luxe.... ik bedoel meer geenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:01 schreef Anaaltampon het volgende:
"luxe" `t zit allemaal tussen de naad
Geniaalquote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef Linky het volgende:
[..]
Ja wel best eigenlijk. Goed genoten van de 3 dagen en niet eens brak vandaagquote:
Hier gaat het ook goed. Van zaterdag middag tot gisteravond alleen maar bier gedronken, zoveel dat ik er zelfs aan gewend ben geraakt en de koffie niet meer smaaktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja wel best eigenlijk. Goed genoten van de 3 dagen en niet eens brak vandaag![]()
met jou dan?
Chillend, ja ik heb ook aardig wat bier gedronken van het weekend. Zondagnacht stond de teller op 9 liter. Opzich ook niet heel erg veel maar wel meer als normaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed. Van zaterdag middag tot gisteravond alleen maar bier gedronken, zoveel dat ik er zelfs aan gewend ben geraakt en de koffie niet meer smaakt![]()
Maar geen kater ofzo![]()
Wat een hoerig dik varkenswijf met een dikke reet als een kameel die een kankerkachel heeft gegetenquote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef sanni het volgende:
Tis mooi weer,je bent op de fiets en dan moet je netzo als iedereen wachten voor het stoplicht.
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07170/stringslet.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Waarom dragen dit soort meiden dit soort lage heupbroeken als haar hele achtergleuf met string
zo te kijk staat. Zijn ze het bordje vergeten met " steek je cc in mijn gleuf voor een ritje? " [afbeelding]
Toen ik las over de lange sokken, dacht ik al: "Hhhhmmmm...... leest me bekend in de ogen."quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Ik trok me ook even op de OP hoor, daar niet van!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef AchNee het volgende:
Lekker kontje, leuke string, lang blond haar. Wat is er mis aan dat plaatje??
Babyvet aan alle kanten, te lage broek, te grote string, zal ik nog even doorgaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:22 schreef AchNee het volgende:
Lekker kontje, leuke string, lang blond haar. Wat is er mis aan dat plaatje??
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |