jahquote:
Hengelooooooooooooooooquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
duidelijk, waar kwam je vandaan dan
ben nu bij een vriendinquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Originele_Naam het volgende:
jeetje waar doe je daar in hemelsnaam
@SOL
waar ben jij dan?
Daar wonen mn ouders schatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Originele_Naam het volgende:
jeetje waar doe je daar in hemelsnaam
@SOL
waar ben jij dan?
Like duhquote:
Ben je ookquote:
Idd, ze zijn superschattigquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:11 schreef Originele_Naam het volgende:
zijn we allemaal wakker zo laat nog ?
Jij ook schatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben superschattig...dat is wat telt beeb![]()
nahhh vannacht gaat 'm ut niet wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:13 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
gaat opeens snel, nu de nachtbrakers allemaal wakker zijn. dit topic is zo volgeplempt dan
Vedran! wat doe jij hier nog dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:13 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
gaat opeens snel, nu de nachtbrakers allemaal wakker zijn. dit topic is zo volgeplempt dan
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
bartje waar ben je nu???
quote:
Wauw, maak me gekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb morgen weer i-net thuis als het goed is, dus kan ik weer nachtenlang baggeren met je![]()
![]()
En het erge is dat ik dat dan nog zal doen ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
WTF als je niet online bent ga ik je gewoon wakker bellen enzo en je richting fok schoppen
![]()
![]()
komt omdat ik zo lief ben en jij nog lieversterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En het erge is dat ik dat dan nog zal doen ook
Hihiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
komt omdat ik zo lief ben en jij nog lieverster![]()
Gewoon hard rennen en roepen dat je terugslaatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar ik moet nog steeds pissen en ik durf niet![]()
gelukt...en gelijk nog maar een Smirnoffje gepaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon hard rennen en roepen dat je terugslaat![]()
![]()
Smirnoffquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gelukt...en gelijk nog maar een Smirnoffje gepakt![]()
isse lekker man!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SmirnoffDas echt ook maar iets beter dan breezer
Joahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
isse lekker man!
Maarre zullen we een liedje zingen?![]()
Ok, ik beginquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een potje met vet want dat duurt wel ff tot het laatste couplet![]()
al op de tafel gezetttttttttttquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ik begin
Ik heb een poooootje met vet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |