En natuurlijk kan je (optioneel) OBJECTION! roepen in de microfoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je bent een advocaat en moet je cliënt verdedigen (goh). Daarvoor moet je onderzoek doen, mensen ondervragen en bewijs verzamelen (niet de meest gangbare taak voor een advocaat). De rechtzaken vind ik het leukst. Daar moet je tijden het kruisverhoor getuigen onder druk zetten om contradicties in hun getuigenis op te sporen. Met belastend bewijs haal je vervolgens de waarheid naar boven.
![]()
Na een tijdje heb je daar geen last meer van hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel nu Mario en Luigi. En ik word wel een beetje ziek van die ingame uitleg over hoe je items moet gebruiken etc. Daar zjin de boekjes die je erbij krijgt toch voor.
Games met ongevraagde ingame uitleg
die kun je gewoon wegkilkken volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik speel nu Mario en Luigi. En ik word wel een beetje ziek van die ingame uitleg over hoe je items moet gebruiken etc. Daar zjin de boekjes die je erbij krijgt toch voor.
Games met ongevraagde ingame uitleg
Die is inderdaag erg zielig .. heel erg mooi gemaakt (het einde)quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Net bij Elite Beat Agents die episode gespeeld met dat kleine meisje en d'r papa. Zo zielig![]()
Wel mooie muziektrack en ook mooi dat hierbij de beatgeluiden gereduceerd zijn.
Zal 1 ding zeggen, oefenenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
en zojuist elite beat agents uitgespeeld. althans, op het laagste niveau. en die vond ik al wat hectisch worden.
hoe zijn de hogere niveau's moeilijker? Andere tik- en sleeppatronen of is het alleen dat hij 'strenger' rekent (dat je de beats perfecter moet aantikken) ?
Hier staat ook al 1 friendcodequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:23 schreef disjfa het volgende:
Ik heb de friendcode wiki aangepast en picross toegevoegd. Nu iedereen zijn code neerzetten zodat we binnenkort kunnen battelen
Denk dat dat met pokemon geen probleem is, aangezien je namelijk ook EU GBA games met USA Diamond en Pearl kan linken. En mocht het toch niet werken kun je altijd nog online linken, dat werkt namelijk over de hele wereld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de meeste spellen werken verschillende regio's niet met elkaar.
must have!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Nieuwe screens van Zelda!
http://ds-gamer.nl/article/6715p1.html
Zeker keigaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:15 schreef Lexie het volgende:
Picross DS. Als je van Sudoku en/of mijnenveger houdt, dan is dit zeker een aanrader
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |