Waaauuuww wat een deal!quote:Op zondag 29 april 2007 15:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja melken dusch, ik heb een goed idee! een idee wat steeds meer melk oplevert!
Ik geef jou een beetje melk, op een date of zo, en dan na 9 maanden kan jij mij juist weer lekker veel melk geven!![]()
![]()
Dan gaan we het doen?quote:Op zondag 29 april 2007 15:54 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond naar groningen>! OAKAYAAAYa
naar de coffeeshop?quote:Op zondag 29 april 2007 15:54 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond naar groningen>! OAKAYAAAYa
uh uh, ik kijk niet hoor, ik ros meteen met m'n baseballbat die zaak dichtquote:Op zondag 29 april 2007 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou prima, IN de coffeeshop dan? Dan heeft het hupt tenminste wat leuks om naar te kijken!
als't maar niet de glory isquote:Op zondag 29 april 2007 15:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uh uh, ik kijk niet hoor, ik ros meteen met m'n baseballbat die zaak dicht![]()
Ik ga geen melkoverhandiging doen in een coffeeshopquote:Op zondag 29 april 2007 15:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nou prima, IN de coffeeshop dan? Dan heeft het hupt tenminste wat leuks om naar te kijken!
Okay vooruit dan zoeken we wel eventjes een kamer uit of een ordinair steegje! Ik heb al geprobeerd een penthouse te regelen maar zonder enig succes.quote:Op zondag 29 april 2007 15:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ga geen melkoverhandiging doen in een coffeeshop![]()
Ach, dan is een steegje net zo goed ja.quote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay vooruit dan zoeken we wel eventjes een kamer uit of een ordinair steegje! Ik heb al geprobeerd een penthouse te regelen maar zonder enig succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |