quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 12:27 schreef Biancavia het volgende:Rrrrrobert die altijd bij binnenkomst wachtte tot hij de complete aandacht van de camera had en dan het liefste ingezoomd en dan pas zeggen:
"HET IS MIJ! RRRRRRRRRRRRRROBERT!"
De neus van Ludo die altijd scheef zat.
![]()
Jessica, die vaak 'Jessica, Katja, hoe heet je eigenlijk' genoemd werd.
Linda die de telefoon opneemt met 'Met Linda van Veen'.
Buurman John (Bernard).
![]()
De Frans Bauer Kabouter Buster.
De Meta Look a Like Wedstrijd, met Carlo als Ludo die als Meta verkleed was!
![]()
Buurman John ja! Die was ik helemaal vergeten..
De opnames met Frans Bauer als Vraag maar raak-gast en als kabouter natuurlijk ben ik bijgeweest. Was 13 ofzo, superleuk. Een bekende van me was toen de scharrel van Carlo, dus mocht een keer een uitzending komen bekijken. Zei ik geen nee tegen
Frans was best oke trouwens. Kwam nog afscheid nemen na het programma, heel aardig eigenlijk.
Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde was de lengte van Irene, de hoeveelheid broodjes die Carlo en Irene tijdens de reclames wegwerkten en ik vroeg me altijd af wat er zou gebeuren nadat de camera's stopten na het nummer 'nog 3, 3 minuten voordat ik stop'. Irene riep naar de kinderen op de tribune: 'jammer dat het afgelopen is he?? Jullie moeten nu die kant uit, want daar wacht de juf/meester' en zo zorgde ze gelijk dat die kinderen vertrokken.
Oh ja, en de buurvrouw die ook altijd genoemd werd in de uitzendingen.. die was net zo grappig als op tv
![]()
Hmmm merk dat ik het 10 jaar later die ochtend nog steeds leuk vind. Terwijl ik eerst beetje baalde. Zou eigenlijk een week eerder gaan met als gasten Guusje Nederhorst en Solid Harmony (waar ik destijds cd'tjes enzo van had liggen, ik was 13 he
![]()
) maar werd omdat dat niet door kon gaan ineens opgezadeld met Frans Bauer en Ray Slijngaard als gasten. Nou ja, bleek alsnog erg leuk
[ Bericht 1% gewijzigd door Here2Stay op 30-06-2006 14:04:57 ]