Ik zou dit wel vaker willen zien, maar dan telkens onderverdeeld in thema's. Zoals tong80 ook al zei, het ging alle kanten op. Iets meer structuur zou best welkom zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
Iedereen zeer tevreden?
Wat denk jequote:Op zondag 29 april 2007 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
Iedereen zeer tevreden?
Ik vond het juist wel spannend en charmant dat het alle kanten op ging. Leuk programma dat wat mij betreft vaker mag komen maar niet te vaak, het moet geen routine programma worden.quote:Op zondag 29 april 2007 12:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zou dit wel vaker willen zien, maar dan telkens onderverdeeld in thema's. Zoals tong80 ook al zei, het ging alle kanten op. Iets meer structuur zou best welkom zijn.
Precies, halverwege begon ik mijn interesse te verliezen. In de datebase op internet mistte ik heel erg veel en ik vond er een beetje te veel soul (lees de mening van Mathijs) inzitten....te veel geouwehoer etc.quote:Op zondag 29 april 2007 03:00 schreef Wup het volgende:
toch 4 topics, leuk
als ze dit vaker willen gaan doen moeten ze toch iets beter hun best gaan doen er wat lijn in te brengen.
En van Nieuwkerk thuislaten.
maar't was toch leuk:)
Volgensmij niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga 't vandaag eens bekijken. Is er iets van Pink Floyd langs gekomen?
Nee, er zat verder geen ritme in het geheel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:05 schreef tong80 het volgende:
Er kwam zo veel niet langs. Was allemaal zeer vermakelijk. Maar van de muziekkeuzes snapte ik geen reet.
Te veel soulquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, er zat verder geen ritme in het geheel.
Je hebt heel wat gemistquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:32 schreef Isabeau het volgende:
Zijn jullie nu nog steeds aan het mijmeren over de inhoud van de nacht van de popmuziek![]()
Bedoel je van het napraten?quote:
Het weer is iedere dag aan het einde van het journaal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer komt het weer?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het weer is iedere dag aan het einde van het journaal.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het weer is iedere dag aan het einde van het journaal.
niemand?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef ruud_fr het volgende:
is er iemand die dit op dvd heeft opgenomen?
een maat van mij zou het doen, maar is het vergeten
De poepie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:57 schreef Radegast het volgende:
Joepie.
Ik verheug me er al weer op.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:02 schreef broer het volgende:
Godver, moet ik me wéér een hele nacht ergeren omdat ze alleen maar ouwelullenmuziek draaien.
It's a datequote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:02 schreef broer het volgende:
Godver, moet ik me wéér een hele nacht ergeren omdat ze alleen maar ouwelullenmuziek draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |