Wat had je de vorige keer? Ik neem aan dat het een her is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Statistiek, vrijdagochtend. En ik móet het halen, anders heb ik een jaar studievertraging te pakken..
Je hebt nog een paar dagen. Komt vast goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]Klopt
Weeknie, een 3,5 ofzo geloof ik, maar toen had ik ook maar twee uur geleerd
Meer dan 2quote:
Inderdaad. Op Marktplaats zijn gewoon goede en complete fietsen te koop voor nog geen 100 euro.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Mork calling Orson. Come in, Orson. Gewoon op Marktplaats kijken dus.
Maar heb jij ondertussen al een afspraak gemaakt? Want ik ben in de tussentijd zelfs twee keer geweest! HA!quote:
au..quote:
Nee, omdat ik zeer waarschijnlijk dan in Leeuwarden woon, en niet meer in Enschede. Dan zou ik daar op zoek moeten gaan naar een tandarts of deze houden en ver reizen. Deze bevalt verder wel, aardige kerel. Hij heet Henk, wat een goede naam is voor bouwvakkers en de chique variant daarvanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
au..![]()
Heb je ook al een afspraak voor over een (half) jaar?![]()
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar heb jij ondertussen al een afspraak gemaakt? Want ik ben in de tussentijd zelfs twee keer geweest! HA!
Hoe lang was je niet geweest? En wat vond de tandarts daar van?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zeer waarschijnlijk dan in Leeuwarden woon, en niet meer in Enschede. Dan zou ik daar op zoek moeten gaan naar een tandarts of deze houden en ver reizen. Deze bevalt verder wel, aardige kerel. Hij heet Henk, wat een goede naam is voor bouwvakkers en de chique variant daarvan
Fanatiekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een student met een bijbaantje haalt nu oud papier bij ons op. Oud papier dat we niet eens buiten hebben gezet, loopt gewoon in en uit om het papier weg te sjouwen
Kapper zou ik ook weer es heen kunnen, wordt al weer wat langerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kapper.Morgen om half 10.
Oke, ik ga nu de tandarts bellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |