Wtf?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar gefrituurde waterwantsen zijn wel heerlijk, die verkopen ze in Azië veel op de markt
quote:
Vlooien?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef TeringHenkie het volgende:
Bedankt TS nu kriebelt m'n hele lichaam (en NEE ik heb geen schurft)
Weet niet wie hier dom is..... qua spelling en qua overgeneralisatie. (okay, you got me! actually I knowquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
Owja, TS weet niet wat wantsen zijn, iedereen weet wat een wants is, stelletje domme gristenen
Jawel, die dienen namelijk als voedselbron voor baby's.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:08 schreef tonja het volgende:
Borsten, dat slaat pas nergens op.
Dat geeft niks, maar ze hadden die kutbeesten niet moeten uitrusten met een angel.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:26 schreef essacee het volgende:
Waarom is dit insect er eigenlijk? En waarom is die zo groot??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horzel!jeugdtrauma.
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:26 schreef essacee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horzel!jeugdtrauma.
Die zijn er voor de honingquote:Op zondag 21 maart 2010 10:26 schreef essacee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Horzel!jeugdtrauma.
Welke belangrijke functie heeft een mug dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:42 schreef Splutje het volgende:
Insecten zijn zwaar kut, neemt niet weg dat ze een belangrijke functie hebben. Maar ze hadden wel wat minder irritant mogen zijn
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welke belangrijke functie heeft een mug dan?
quote:Een mug is irritant! Wie heeft er nou geen hekel aan deze kleine, prikkende, brutale pestkop? Bij iedere jeukende bult vraag ik mij weer af waar deze hinderlijke treiterkoppen in hemelsnaam goed voor zijn. Maar ook een mug heeft een belangrijke functie in de natuur. Muggenlarven houden bijvoorbeeld het water schoon. Zij eten kleine organismen en voorkomen hiermee dat er een overschot ontstaat. Volwassen muggen voeden zich met nectar, stuifmeel en bloed, en vervolgens dienen ze zelf als voedsel voor vogels, vissen en spinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |