Misschien helpt het hem als hij daar een llitertje van doorslikt.quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap neemt dat wel erg letterlijk die slogan "Dreft onvet beter dan alle andere afwasmiddelen"![]()
Is Jaap nu eigenlijk het schoothondje van Brian of heeft hij nog plannen met Huub?quote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
Huub weet dat Jaap maar deed alsof hij boos was over het roken.
quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap neemt dat wel erg letterlijk die slogan "Dreft onvet beter dan alle andere afwasmiddelen"![]()
Wij hiero thuis denken dat Jaap en Huub niet willen dat hun verbond niet te duidelijk is voor de anderen.quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Is Jaap nu eigenlijk het schoothondje van Brian of heeft hij nog plannen met Huub?
Always voor mannenquote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een tv momentje.
Dit gaat de uitzending halen.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 00:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan is het goed!quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij hiero thuis denken dat Jaap en Huub niet willen dat hun verbond niet te duidelijk is voor de anderen.
Natuurlijk, hij had toch al gezegd dat deelname aan DGK goed staat op je CV.quote:Op zondag 29 april 2007 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een tv momentje.
Dit gaat de uitzending halen.![]()
Ik let wel even op voor jequote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een domme schrijffout was dat... te druk gemaakt vandaag![]()
Het is inmiddels duidelijk dat Sylvia "iets" geregeld heeft met de redaktie om op te stappen, ze gaat echt niet zomaar 10.000 euro weggooien. Maar denk dat 1 van die afspraken is dat ze positief naar Brainless moet doen ofzo, om hem iets menselijker neer te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken, want Sylvia en Brainless mogen elkaar gewoon niet...quote:Op zondag 29 april 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
Toen Sylvia aan de groep vertelde dat ze haar 24-uur had aangevraagd mocht Huub niet bij haar zitten, maar later Brian wel. Heel erg raar.
Ook voor hem zou een filmpje van zijn idiote gedrag therapeutisch kunnen werken.quote:Op zondag 29 april 2007 01:02 schreef Sug4r het volgende:
Wat zal Cora toch weer genieten van haar aanstaande echtgenoot![]()
Je moet niet zoveel denkenquote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is inmiddels duidelijk dat Sylvia "iets" geregeld heeft met de redaktie om op te stappen, ze gaat echt niet zomaar 10.000 euro weggooien. Maar denk dat 1 van die afspraken is dat ze positief naar Brainless moet doen ofzo, om hem iets menselijker neer te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken, want Sylvia en Brainless mogen elkaar gewoon niet...
quote:Op zondag 29 april 2007 00:35 schreef Ashrak het volgende:
Toen Sylvia aan de groep vertelde dat ze haar 24-uur had aangevraagd mocht Huub niet bij haar zitten, maar later Brian wel. Heel erg raar.
Nee hoor, het was veel eenvoudiger. Huub had een natte zwembroek, was even tevoren in het bad gedoken. Daarom vroeg Sylvia hem in de andere stoel te gaan zitten .........quote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is inmiddels duidelijk dat Sylvia "iets" geregeld heeft met de redaktie om op te stappen, ze gaat echt niet zomaar 10.000 euro weggooien. Maar denk dat 1 van die afspraken is dat ze positief naar Brainless moet doen ofzo, om hem iets menselijker neer te zetten. Iets anders kan ik niet bedenken, want Sylvia en Brainless mogen elkaar gewoon niet...
plus foto's van de tweede dag in het huis en nu met afwas in bad... ja Jaap komt er welquote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij had toch al gezegd dat deelname aan DGK goed staat op je CV.
Als je die hompen vlees van Cora gewend bent dan kan de B-cup van Sylvia wat tegen vallen ja.quote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Een rondborstige dame moet zich opofferen, dus niet Sylvia.
Schandalig dat je suggereert dat Sylvia het op een dealtje heeft gegooid met achterquote:Op zondag 29 april 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In tegendeel! Als je de TV uitzendingen bekijkt, en de nieuws items op de dgk-site leest zie je duidelijk dat de redaktie probeert om hem als de 'good guy' neer te zetten. Maar het lukt ze maar niet om dat voor elkaar te krijgen. Dus eigenlijk is Brainless gewoon slecht gecast, hij moet de perfecte schoonzoon voorstellen, maar dat lukt niet echtquote:Op zondag 29 april 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
Brian is de bad-guy van de soap.. die heeft iedere soap nodig. Hoe harder er wordt geroepen dat het zo'n braakmiddel is des te meer bewijst dat dat hij goed is gecast.
Bespeur ik toch een klein beetje schaaamte voor je idool met dat icoontje? (quote:Op zondag 29 april 2007 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moet ook lachen.![]()
Vooral dat heel hard 'zingen' van: Ik ben zo sociaal oleee oleeeeeee![]()
Stappie terugquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
Toch zou ik nooit op Jaap gaan stemmen. Ondanks dat ik hem leuker vind dan in het begin van zijn verblijf.
Ik vind het een vieze gore ranzige smerige vetklep... zo dat lucht opquote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef STAP01 het volgende:
Toch zou ik nooit op Jaap gaan stemmen. Ondanks dat ik hem leuker vind dan in het begin van zijn verblijf.
Nee, het was een van King Jaap geleerde communicatietechniek.quote:Op zondag 29 april 2007 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bespeur ik toch een klein beetje schaaamte voor je idool met dat icoontje? ()
Slappe aktiequote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Bij gebrek aan Brian drukt Amanda een groot knuffelbeest tegen zich aan.
Ik ga het ook een keer proberen:quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik vind het een vieze gore ranzige smerige vetklep... zo dat lucht op![]()
Een knuffelbeest misbruikt haar niet, een loverboy wel.quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Ze heeft ook al een paar keer met een smekende blik naar Brian gekeken in het bed tegenover haar.quote:Op zondag 29 april 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Ja, ze ligt er sneu bij. En dat zou niet zo moeten zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 01:14 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze heeft ook al een paar keer met een smekende blik naar Brian gekeken in het bed tegenover haar.
Oh dan is het goed. Of zal ik er een Brian persconferentie tegenaan gooienquote:Op zondag 29 april 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit beest is een ECHT knuffelbeest. Geen gore wolf in dungesponnen schaapskleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |