kun je wel zeggen.... half tien was ik wkkr ofsow.. lijkt wel of ik al een hele dag opbenquote:Op zondag 29 april 2007 12:05 schreef jna het volgende:
tering, wat gaat de tijd langzaam zeg
En de hele wedstrijd missenquote:Op zondag 29 april 2007 12:19 schreef Adidah het volgende:
Het beste is om gewoon wat anders te gaan doen. En dan om +/- 16.30 pas de televisie aan te zetten.
is dit al gepasseerd ?quote:Barca's supertalent mogelijk naar Ajax
Bojan Krkic, het wonderkind van FC Barcelona, mag komend seizoen op huurbasis vertrekken. Volgens de Spaanse krant AS is Ajax de belangrijkste gegadigde.
Bojan, de zoon van een Spaanse moeder en een Servische vader, maakte afgelopen week zijn debuut voor Blaugrana in het oefenduel met Al-Ahly. De 16-jarige spits wist een van de vier treffers voor zijn rekening te nemen.
Ajax is volgens het AS een van de belangrijkste gegadigden om het wonderkind te huren. Henk ten Cate, de oefenmeester van Ajax, kent de Spaanse jeugdinternational nog uit zijn tijd bij Barca en zou zeer gecharmeerd van hem zijn.
Bojan arriveerde in 1999 bij FC Barcelona. Sinsdien wist hij in de diverse jeugdelftallen van de Spaanse club maar liefst 899 maal het net te vinden.
Tijd om de trein maar eens te gaan zoeken, gezien de tijd van afspreken in Amsterdam.quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjezus zeg.. nog maar 10 voor 1.. pff
Ik verwacht dat ook, helaas.quote:Op zondag 29 april 2007 13:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat AZ na 10 minuten al 2 keer heeft gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |