Helemaal met je eens.quote:Op zondag 29 april 2007 10:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat het dan alleen maar tegen kan vallen.
[..]
Ik zou niet weten waarom, dat ik niet geloof dat we nog kampioen worden zegt niet dat ik het niet geweldig zou vinden. Ik hoop dat ik straks om half 5 met mn bek vol tanden sta, maar ik acht de kans zéér klein.
Ja ok ik weet ook wel dat Az er beter voor staat, maar mijn gevoel zegt er meer over. Het zal moeilijk worden, maar ik denk toch dat we het gaan redden.quote:Op zondag 29 april 2007 10:41 schreef Aanvoerder het volgende:
devv is gewoon realistisch en ik zeg het nog maar eens: het geloof is er niet meer, maar de hoop blijft.
En tegen devv zeggen dat 'ie zich gedeisd moet houden. Wat een faux pas. devv is ten minste een echte supporter.
Ja goeie tekens ! komomp!quote:Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef Wessiej het volgende:
Het moet gewoon zo zijn, gister black jack gespeeld, ik zette blind in op mijn kaarten, en zei als ik deze win dan wordt ajax morgen kampioen, draai hem om, dubbel aas, toevallig.
Vannacht gedroomd dat ajax 5-0 heeft gewonnen en de andere partij (uiteraard az maar ik droomde over chelsea) in de laatste minuut 1-1 speelde door een eigen goal.
Teveel toevalligheden, nu moet het gewoon lukken
In die van mij ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef StarGazer het volgende:
In mijn droom van vannacht liep het iig niet goed af
Ik heb volgens mij 20 verschillende dromen gehad en het liep steeds anders afquote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef StarGazer het volgende:
In mijn droom van vannacht liep het iig niet goed af
quote:29 april: Ajax reserveert Leidseplein
In alle vroegte hebben enkele Ajacieden op de traditionele koninginnedag manier het Leidseplein bekalkt. Voor de Stadsschouwburg staat nu groot:
BEZET AJAX
Foto's volgen later op deze mooie dag.
Oh jee, laat ik maar opschieten anders is er geen plek meer.quote:
Gewoon via ideal, werkt altijd.quote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef Wessiej het volgende:
Noesens, na 40 minuten nog geen sms terug van planet, wat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |