Weet op 't moment de clubs niet, maar was iig op Madagascar. Ik denk ± 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:22 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijd was dat met 151 doelpunten?
Mijn God, nu wil ik echt dat Excelsior een punt pakt! Hoezo wij arrogant?quote:Op zondag 29 april 2007 09:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit is al reden genoeg om AZ het kampioenschap niet te gunnen
Als ze het niet worden, heb je wel een mooi aandenkenquote:Op zondag 29 april 2007 09:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Dit is al reden genoeg om AZ het kampioenschap niet te gunnen
Maak daar voor mij maar 3,5 uur van.quote:Op zondag 29 april 2007 09:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Uitgeslapen en wakker, maar ik lag echt 2 uur lang te draaien in m'n nest van de spanning. Hup Excelsior.
quote:
Omdat het dan alleen maar tegen kan vallen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
[..]
waarom al je plezier verpesten door er niet meer in te geloven? we hebben het hier echt niet over een groot wonder, tenzij je Snor wil geloven(dream on). voetbal is onvoorspelbaar.. ook morgen. Ajax is de beste, wie de fuck is AZ?
Ik zou niet weten waarom, dat ik niet geloof dat we nog kampioen worden zegt niet dat ik het niet geweldig zou vinden. Ik hoop dat ik straks om half 5 met mn bek vol tanden sta, maar ik acht de kans zéér klein.quote:hou je maar even gedeist wanneer Ajax met de schaal staat morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |