Vertrouwen in ons Aller AJAX!quote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Hadden we het maar in eigen hand verdammt.
Hadden we maar van rkc moeten winnenquote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef Mr.Mills het volgende:
Toen je voor het eerst klaar kwam zeker?quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd wel eens ontspannender gevoeld.![]()
Heb je vanochtend gebid voor het kampioenschap?quote:Op zondag 29 april 2007 13:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd wel eens ontspannender gevoeld.![]()
We hebben het nog steeds in semi-eigen-hand. 0-20 winnen zijn we 99,9% zeker kampioen!quote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef Mr.Mills het volgende:
TIEN! TIEN! TIEN! TIEN!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 13:49 schreef leejow het volgende:
Alles of niets, olé olé!
Wat zullen ze huilen zeg om 16:15quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef w00h00 het volgende:
Drukte bij ArenA
Het is erg druk bij de ArenA. Er staan rijen om naar binnen te komen, volgens de berichten. De sfeer is prima: er wordt volop gezongen.
![]()
quote:Nog een statistiek in ons voordeel.
In het AD wordt de score van de laatste vijf wedstrijden bijgehouden. Dit jaar heeft nog geen enkele club 5x achtereen gewonnen.
De score voor AZ is momenteel G-W-W-W-W dus....
Afscheid van een mooi shirt, introductie van een gedrocht (relatief). 't Is een aardig shirt hoor, maar het had net zo goed een shirt van PSV kunnen zijnquote:
http://www.wuite.com/ultras/downloads/mijnclub.mp3quote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef Nashje het volgende:
Dalijk nog effe Mijn Club draaien en dan hopen op een ongelooflijk lekkere middag.
COME ON LET'S GO
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Afscheid van een mooi shirt, introductie van een gedrocht (relatief). 't Is een aardig shirt hoor, maar het had net zo goed een shirt van PSV kunnen zijn
Klopt, wat mij betreft hadden ze dat zwart-rode uitshirt gewoon moeten houden. Maar dat zal financieel wel niet interessant zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Afscheid van een mooi shirt, introductie van een gedrocht (relatief). 't Is een aardig shirt hoor, maar het had net zo goed een shirt van PSV kunnen zijn
Commercie voor het levenquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, wat mij betreft hadden ze dat zwart-rode uitshirt gewoon moeten houden. Maar dat zal financieel wel niet interessant zijn.
Anders ik welquote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef StarGazer het volgende:
Pffff ik word gek hier
Gebeden bedoel je? Nee.quote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je vanochtend gebid voor het kampioenschap?
waarom niet?quote:
Ik ook niet, nul komma niks. Ik zit in m'n hoofd al bij hoe ik het beste alle festiviteiten van Alkmaar op TV kan ontwijken. Gelukkig is 't morgen koninginnendag.quote:Op zondag 29 april 2007 14:16 schreef Jasza het volgende:
Ik verwacht er niks van.
Heeft Willem 2 nou basis-spelers gespaard ?quote:Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef Jasza het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: van der Wiel in de basis [wijzig]
Willem II: Zois, Janse, Bælum, Hill, Swinkels, Hadouir, Nieuwendaal, v.d.Struijk, Kargbo, Boutahar, Cristiano
Ajax: Stekelenburg, Ogararu, v.d.Wiel, Vermaelen, Emanuelson, Gabri, Sneijder, Davids, De Mul, Huntelaar, Babel
En Zois is 3e keeper achter Aerts en Sengiers, die geblesseerd of geschorst zijn ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef Urquhart het volgende:
Bobson is geschorst, en Poepon geblesseerd.
Dat is wel een gevoel wat overheerst. Houden we deze groep, met of zonder Sneijder, bij elkaar dan heb ik er volle vertrouwen in voor komend seizoen. We zijn gewoon beter dan AZ (vind ik gebleken uit onderlinge duels) en mocht Koeman blijven, zijn we ook beter dan PSV.quote:Op zondag 29 april 2007 14:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Jongens, succes vanmiddag! Ook al wordt het niks, kop op....volgend jaar komt het goed...en dit keer écht!
quote:Op zondag 29 april 2007 14:24 schreef ericajax het volgende:
Ajax won uit bij Feyenoord en Excelsior, verlies tegen Sparta
PSV speelde alle 3 gelijk
AZ verliest dus 2 keer en wint 1 keer
want dan is het XXX, ++-, +--![]()
www.radio1.nlquote:Op zondag 29 april 2007 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
VERDOMME DIGITENNE ZEND GEEN AJAX WILLEM II UIT, FUCKING HOERE KLOTE TYFUS MONGOLEN.
Het is nog vroeg, maar ik heb iig niet het idee dat ik naar de kampioen zit te kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
Wat een drama weer, we winnen dit niet eens als dit zo doorgaat
Ja Ajax gaat er echt geen 10 inknallen hoor dus jammer.quote:Op zondag 29 april 2007 14:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, maar ik heb iig niet het idee dat ik naar de kampioen zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |