En dan durven mensen nog te zeggen dat voetbal maar een spelletje is. Wat een ramp.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nu even te kijken naar de Duitse titelstrijd in 2001, die was ook echt ongemeen spannend zeg.
Bayern moest een punt pakken uit bij HSV om kampioen te worden en Schalke moest thuis winnen, zodat ze bij verlies voor Bayers kampioen zou worden.
Schalke wint met 5-2, maar in de 89e minuut komt HSV op 1-0 voor. Schalke kampioen! Het Schalke-stadion ontploft, het kampioenschap wordt gevierd...Totdat Bayern in de 94e minuut de 1-1 erin knalt, Bayern alsnog kampioen.
Laatste 5 minuten van HSV-Bayern:
http://www.youtube.com/watch?v=kiPioyud-ng
Publiek dat de laatste 5 minuten in het Schalkestadion meemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=CcRGKCESEPI&mode=related&search=
Wat wil ik hiermee zeggen? Helemaal niets, ik ben gewoon ontzettend zenuwachtig.
Misschien één ding...Vreugde en verdriet zouden morgen wel eens ontzettend dicht bij elkaar kunnen liggen.
Bij welke wedstrijd was dat met 151 doelpunten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef Tim21 het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in. Ga zometeen nog maar ff vertrouwen in zuipen en dan zien we wel weer.
Ideaal senario:
0-4 in 010
en Willem2- Ajax: 1-11
--> Ajax kampioen op gescoorde goals.
Mocht ik er naast zitten dan nog een doelpuntje extra voor Ajax.
Voor de mensen zoals ik, zonder vertrouwen:
De grootste voetbaluitslag ooit in een officiële wedstrijd was maar liefts 151-0.
(dat dit uit protest 151 eigen doelpunten waren laten we even buiten beschouwing.)
Dan sta je je toch ook 90 minuten dood te vervelen als tegenstander zijndequote:Op zaterdag 28 april 2007 23:22 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijd was dat met 151 doelpunten?
Ja preciesquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan sta je je toch ook 90 minuten dood te vervelen als tegenstander zijnde![]()
.
jawel maar da benk nu ook al dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Radio, word je dan niet zenuwachtig
Ergens op een terras en bij elk doelpunt als een randdebiel gaan juichen en iedereen jou aankijken en dan weer rustig doorgaan met loensen en nippen van je biertje.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik ga met me vrienden in de zon met de radio in m'n oren naar mooie vrouwen kijken
Dan ga je naar je kerk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef StarGazer het volgende:
Eindelijk bijna zondag.
Gaan we de minuten aftellen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef StarGazer het volgende:
Eindelijk bijna zondag.
Volgens mij een niets zeggende competitie buiten europaquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:22 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijd was dat met 151 doelpunten?
4 euroquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:30 schreef Wessiej het volgende:
Planet, wat betaal je daarvoor en is het goed?
als morgen het uitvak maar niet 'Excelsior Excelsior' begint te roepenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:45 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nu even te kijken naar de Duitse titelstrijd in 2001, die was ook echt ongemeen spannend zeg.
Bayern moest een punt pakken uit bij HSV om kampioen te worden en Schalke moest thuis winnen, zodat ze bij verlies voor Bayers kampioen zou worden.
Schalke wint met 5-2, maar in de 89e minuut komt HSV op 1-0 voor. Schalke kampioen! Het Schalke-stadion ontploft, het kampioenschap wordt gevierd...Totdat Bayern in de 94e minuut de 1-1 erin knalt, Bayern alsnog kampioen.
Laatste 5 minuten van HSV-Bayern:
http://www.youtube.com/watch?v=kiPioyud-ng
Publiek dat de laatste 5 minuten in het Schalkestadion meemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=CcRGKCESEPI&mode=related&search=
Wat wil ik hiermee zeggen? Helemaal niets, ik ben gewoon ontzettend zenuwachtig.
Misschien één ding...Vreugde en verdriet zouden morgen wel eens ontzettend dicht bij elkaar kunnen liggen.
Damn, net veel uitgegeven, mijn bankrekening staat op 3,99, DAMN YOUquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
4 euro
Das normaal gesproken voor 3 dagen lang..
Je kan ook met de telefoon betalen. Dus als je genoeg beltegoed hebt, of een abbonement.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Damn, net veel uitgegeven, mijn bankrekening staat op 3,99, DAMN YOU
Ach, dan maar minder legaal, of radio.
kom gewoon naar Amsterdamquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:29 schreef jna het volgende:
kga morgen maar gewoon kijken via planet.nl en de radio.
Of zal k toch maar in Amsterdam gaan kijken...:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |