Afscheid van een mooi shirt, introductie van een gedrocht (relatief). 't Is een aardig shirt hoor, maar het had net zo goed een shirt van PSV kunnen zijnquote:
http://www.wuite.com/ultras/downloads/mijnclub.mp3quote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef Nashje het volgende:
Dalijk nog effe Mijn Club draaien en dan hopen op een ongelooflijk lekkere middag.
COME ON LET'S GO
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Afscheid van een mooi shirt, introductie van een gedrocht (relatief). 't Is een aardig shirt hoor, maar het had net zo goed een shirt van PSV kunnen zijn
Klopt, wat mij betreft hadden ze dat zwart-rode uitshirt gewoon moeten houden. Maar dat zal financieel wel niet interessant zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Afscheid van een mooi shirt, introductie van een gedrocht (relatief). 't Is een aardig shirt hoor, maar het had net zo goed een shirt van PSV kunnen zijn
Commercie voor het levenquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, wat mij betreft hadden ze dat zwart-rode uitshirt gewoon moeten houden. Maar dat zal financieel wel niet interessant zijn.
Anders ik welquote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef StarGazer het volgende:
Pffff ik word gek hier
Gebeden bedoel je? Nee.quote:Op zondag 29 april 2007 13:47 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je vanochtend gebid voor het kampioenschap?
waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |