Ik introspecteerde mezelf en kwam er achter dat ik in de COS regelmatig Off-Topic loop te lallen..quote:
Zo vroeg al terug?quote:Op maandag 30 april 2007 04:07 schreef petraa het volgende:
Hellowwwwwwwwwwwww allemaal, ik ben weer thuis, niet dat het jullie wat boeit, maar ut was gezellie.
Ga je nu al weer los?quote:Op maandag 30 april 2007 15:09 schreef Paris_Texas het volgende:
En eens ff kijken of het bij de festiviteiten net zo gezellig is als het klinkt.... Toedels
Mijn vader kwam even langs op z'n fietstochtje, toen met Sr. naar het feestterrein geweest, nu ff thuis zodat Sr. z'n bidons enz. weer kon meenemen, dus zometeen ga ik pas echt losquote:
quote:Op maandag 30 april 2007 16:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Mijn vader kwam even langs op z'n fietstochtje, toen met Sr. naar het feestterrein geweest, nu ff thuis zodat Sr. z'n bidons enz. weer kon meenemen, dus zometeen ga ik pas echt los![]()
En volgens mij moet ik nu eerst langs de kroeg om sigaretten te halen... t valt allemaal niet mee![]()
Dan zal ik straks wel weer een uurtje thuis zijn, dus met een beetje mazzel kun je het biergehalte aan m'n posts afmeten![]()
De score tot nu toe valt mee: [afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij zit ik op dit moment op dequote:Op maandag 30 april 2007 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik loop voor!![]()
Zo vroeg was ut toch niet ????quote:Op maandag 30 april 2007 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo vroeg al terug?
Dat kán niet leuk zijn geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |