De (slechte) uitzending van gisteravond en de daaropvolgende beelden op het net heeft me niet veel meer informatie opgeleverd.
Ik vraag me echt af hoe het mogelijk is dat een groep mensen zo onbenullig bezig kan zijn met elkaar. Zijn ze nu echt alleen maar geinteresseerd hoe ze overkomen op tv? Of zou Mona ook kranten lezen en journaal kijken en ze wat hebben kunnen vertellen over wat er in de rest van de wereld gebeurd(Japan, Mexico, Oost-Timor)Ik hoor ze daar ook niet naar vragen, ja voetballen, maar dat wisten ze al dat Ajax gewonnen had.
Worden ze nu zo door Veronica gemaakt door daar niets van te laten zien en horen? Ik kan me toch niet voorstellen dat je al 14 dagen op elkaars lip zit en geen gesprekken meer voert over je werk, je opleiding, je achtergrond, je hobbies en waar je zoal mee bezig bent in de wereld.
En back to basics = traditionele rolverdeling op zijn Veronicaas: De mannen hakken hout, maaien gras, werken in de moestuin en koken (vooral Willem) en de vrouwen staan zich op te tutten, te roken, te zeuren en op de bank te hangen doen af en toe een wasje of afwas en verven hun haar of zoiets. Dit is toch treurig. Er zit toch wel wat meer in die mensen of zijn het echt van die onbenullige Veronica babes en macho's?
Of mis ik iets omdat ik niet op de goede momenten kijk? En dus heel vaak niet werkende kanalen of testbeeld zie of 4 beelden van een lege tuin.