[Dit bericht is gewijzigd door ajampaniki op 01-02-2002 18:00]
quote:Wel als dat elke keer zo gaat. En ik denk wel dat als je dat een aantal keer doet gewoon als slet wordt gezien hoor.
Op vrijdag 01 februari 2002 17:49 schreef XSannetje het volgende:
Ehh ikke heb t ook 3 weken geleden uitgemaakt en kheb sinds 2 weken een nieuwe vriend. Is ni erg hoor, vooral niet aangezien ik al een tijdje niet meer verliefd was op mijn vorige vriend en dat dus de reden was dat ik het uitmaakte!!!
Heeft nix met slet zijn te maken.
Alleen vrouwen weten absoluut wat de term verkoop je oude fiets niet voor je een nieuwe hebt daadwerkelijk betekend...
quote:als je al een tijdje niet meer verliefd op hem was, waarom heb je het dan niet eerder uitgemaakt? Behoorlijk triest...
Op vrijdag 01 februari 2002 17:49 schreef XSannetje het volgende:
Ehh ikke heb t ook 3 weken geleden uitgemaakt en kheb sinds 2 weken een nieuwe vriend. Is ni erg hoor, vooral niet aangezien ik al een tijdje niet meer verliefd was op mijn vorige vriend en dat dus de reden was dat ik het uitmaakte!!!
Heeft nix met slet zijn te maken.
quote:Dat vind ik een beetje zielig gedrag..en
Op vrijdag 01 februari 2002 17:59 schreef Dlocks het volgende:
Dit is typisch iets voor vrouwen. Die kunnen niet alleen zijn ofzo. Dan blijven ze liever bij iemand waar ze niet verliefd op zijn of niet meer van houden. Meestal blijven ze dan bij die bepaalde persoon totdat ze iets beters tegen komen om het vervolgens uit te maken met hun vriend.
quote:wat mij betreft ben je dan juist een echte!
Op zaterdag 02 februari 2002 02:07 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
Dat vind ik een beetje zielig gedrag..en
hmn.. dat is nou niet een kenmerk dat ik aan mezelf zou toeschrijven, dus ik ben een nepvrouw
quote:Dan ben ik toch benieuwd waar die "iemand" al ruim een jaar is....
Op vrijdag 01 februari 2002 17:59 schreef Dlocks het volgende:
Dit is typisch iets voor vrouwen. Die kunnen niet alleen zijn ofzo. Dan blijven ze liever bij iemand waar ze niet verliefd op zijn of niet meer van houden. Meestal blijven ze dan bij die bepaalde persoon totdat ze iets beters tegen komen om het vervolgens uit te maken met hun vriend.
Nog een uitzondering op de regel dus....
(al hoewel ik wel een paar meiden ken die van de 1 in de ander vallen, maar moet er zelf echt nie aan denken hoor)
Toen ik met mijn vorige vriendin kreeg was het ook nog maar net uit met haar vorige vriend, en nadat het uit ging had ze ook al binnen een week een ander (11 maanden verkering gehad).
Dit zijn gewoon de zielige types die bang zijn om alleen te blijven, en daarom maar iemand aan het lijntje houden.
Diep triest vind ik.
quote:En toch ken ik meer vrouwen dan mannen in mijn omgeving die op deze wijze te 'werk' gaan. Tevens lees/hoor ik in de media (fok, t.v, bladen) vaker dit soort verhalen over vrouwen dan over mannen. Hiermee wil ik dus niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn.
Op zaterdag 02 februari 2002 12:47 schreef Catkin_ het volgende:
Komt bij jongens ook reglematig voor hoor. Daarnaast denk ik niet dat je kunt zeggen dat het typisch vrouwen is. Zijn zat vrouwen die niet zo zijn en genoeg mannen die ook zo zijn (en ja ik ken er wel een aantal)
Alle meiden die ik in mijn omgeving ken doen zo; de ene week een jongen met wie ze al heel lang hebben; de volgende week een geheel nwe warbij ze zeggen dat ze weer helemaal verliefd zijn. Dit komt best hard aan bij die jongen...:( (ja, ik was zo'n jongen)
vriendin van mij had 2 jaar een relatie met een jongen en ze had het al 1.5 maand erg veel twijfels en wilde het uitmaken maar wist niet goed hoe.. en toen het dan eindelijk uit was had ze na een week alweer een nieuwe vriend die ze al geruime tijd kende en waarmee ze al haar problemen had gedeeld.. ik denk dat je niet vanaf het moment dat je het uitmaakt pas weer openstaat voor nieuwe gevoelens maar dat het al veel langer speelt dat je er gevoelsmatig een punt achter hebt gezet en weer open staat voor nieuwe ontwikkelingen..
quote:Uhm,doel je nu op mij?? Anders...het spijt me echt heel erg hoor...maar hou nog wel van je,dat weet je
Op zondag 03 februari 2002 21:00 schreef Maf het volgende:Alle meiden die ik in mijn omgeving ken doen zo; de ene week een jongen met wie ze al heel lang hebben; de volgende week een geheel nwe warbij ze zeggen dat ze weer helemaal verliefd zijn. Dit komt best hard aan bij die jongen...:( (ja, ik was zo'n jongen)
quote:Vrouwentrekje denk ik. Heb d'r ook ervaring mee helaas
Op vrijdag 01 februari 2002 17:43 schreef ajampaniki het volgende:
Zat net met een vriendin van me te praten, die dus vertelde dat ze een nieuwe vriend had. Nog geen 2 weken geleden was het dus uitgegaan met de vorige. En nu zegt ze dat ze weer helemaal in love is. Ik snap dat echt niet.
Laat iedereen lekker zijn leven leiden (of weggooien) zoals hij/zij dat wil. Verlaag jezelf niet tot dit soort dingen en sta er lekker boven.
quote:Dit is mij ook gebeurd, maar dan vond mijn exvriendin het niet nodig om te wachten tot ze het 'officieel' uitgemaakt had.
Op zondag 03 februari 2002 21:03 schreef Qarinx het volgende:
ik kan het ergens wel begrijpen hoor..vriendin van mij had 2 jaar een relatie met een jongen en ze had het al 1.5 maand erg veel twijfels en wilde het
(...)
gevoelsmatig een punt achter hebt gezet en weer open staat voor nieuwe ontwikkelingen..
Waarom is het zo moeilijk voor sommige (en niet alleen meiden) om het eruit te gooien, helemaal als je als zeker van je zaak bent.
Maar er zijn ook gewoon mensen die op een lullig moment verliefd worden... *ervaring* en ik had dat gevoel liever een tijdje later gehad... maarja, gevoelens zijn gevoelens en die houd je toch niet tegen................
maar in mijn geval dus geen sprake van niet alleen durven / willen zijn, de een inruilen voor de ander ofzoiets... eerder slechte timing..........
ik zelf ben maanden kapot van het feit dat een relatie waarin ik en desbetreffend meisje/vrouw lief en leed hebben gedeeld en later hoor ik dat zij 2 a 3 weken later al weer een ander heeft waar ze zogenaamd al weer helemaal van houd.
Vrouwen en meisjes zijn soms denk ik gewoon moeilijk te begrijpen....maar ja, mannen zullen ook wel een raar iets hebben. niet dan???
quote:Al eens bedacht dat de liefde van haar kant al enige tijd over was en dat ze het dus allang evrwerkt heeft en dat het voor jou onverwacht kwam, wat de schok groter maakte en het verwerken verlengd..
Op dinsdag 05 februari 2002 00:25 schreef Red-Ace het volgende:
ik heb mezelf er ook al over lopen verbazen hoe makkelijk een vrouw/meisje weer aan een andere vriend kan beginnen.ik zelf ben maanden kapot van het feit dat een relatie waarin ik en desbetreffend meisje/vrouw lief en leed hebben gedeeld en later hoor ik dat zij 2 a 3 weken later al weer een ander heeft waar ze zogenaamd al weer helemaal van houd.
Vrouwen en meisjes zijn soms denk ik gewoon moeilijk te begrijpen....maar ja, mannen zullen ook wel een raar iets hebben. niet dan???
![]()
![]()
quote:Ik zou dat ronduit schofterig vinden. Wees nou eens eerlijk tegen die ander vanaf het begin i.p.v. diegene een hele tijd lang aan het te lijntje houden en hem/haar vervolgens als een donderslag bij heldere hemel te laten vallen als een baksteen.
Op dinsdag 05 februari 2002 00:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
Al eens bedacht dat de liefde van haar kant al enige tijd over was en dat ze het dus allang evrwerkt heeft en dat het voor jou onverwacht kwam, wat de schok groter maakte en het verwerken verlengd..
En dat meisjes na het beeindigen van een relatie direct een nieuwe vriend nemen verklaart waarschijnlijk waarom ik zelden meisjes tegenkom die toevallig net even tussen twee relaties zitten... Daar heb je wat aan, zeg...
quote:Als je zelf eenmaal in zo'n sitautie gezeten heb begrijp je het wel, daar gaat een tijd van twijfel aan vooraf...
Op dinsdag 05 februari 2002 01:01 schreef motown het volgende:[..]
Ik zou dat ronduit schofterig vinden. Wees nou eens eerlijk tegen die ander vanaf het begin i.p.v. diegene een hele tijd lang aan het te lijntje houden en hem/haar vervolgens als een donderslag bij heldere hemel te laten vallen als een baksteen.
quote:ik kan er me best wat bij voorstellen....maar!...als een man dat bij een vrouw doet dan is het "meestal" gelijk een vuile schoft. maar als een vrouw dat bij een man doet dan word er vaak zoiets als dat van jou gezegd!
Op dinsdag 05 februari 2002 01:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je zelf eenmaal in zo'n sitautie gezeten heb begrijp je het wel, daar gaat een tijd van twijfel aan vooraf...
het enige wat ik weet en ervaren heb is dat ik het inderdaad een kutstreek vond en dat ik me dus maandenlang klote heb gevoeld. een relatie die heb en onderhoud je op basis van vertrouwen en als een dergelijk persoon (mannelijk of vrouwelijk) dan zoiets flikt dan vind ik dat ook rond uit schofterig! als je dan toch op iemand uitgekeken bent, breng dat dan gelijk ter sprake. dan heb je (vinnik) wel recht van spreken!
maar ja, dit is wederom maar een mening van een jonge man die het wel weer verkeerd zal hebben gezien!... hoor ik wel vaker!
quote:ja, vind ik ook...
Op dinsdag 05 februari 2002 01:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Als je zelf eenmaal in zo'n sitautie gezeten heb begrijp je het wel, daar gaat een tijd van twijfel aan vooraf...
quote:Ik vind dat er best rekening gehouden mag worden met de gevoelens van diegene voor wie het allemaal als een verrasing komt.
Op dinsdag 05 februari 2002 10:28 schreef Lotjeb het volgende:[..]
ja, vind ik ook...
vind dat er hier in dit topic nogal hard geoordeeld wordt...
ook aan gedacht dat het verhaal een andere kant heeft...
idd een tijd van twijfel vooraf... of gewoon een ongelukkige timing... en dat "overstappen" is misschien ook niet zo makkelijk als het lijkt... schuldgevoelens enzow.....
Als je gevoelens hebt voor een ander en het voelt goed, zou je dan niet zelf even zeggen: even rustig aan, laat alles even tot me doordringen.
Ik bedoel, gewoon een beetje respect voor die ander. Eerst de schok dat het over is en vervolgens binnen no-time je ex met een ander zien. Dat is nu niet echt een pretje...
Tuurlijk is dat per situatie anders, maar als je bijv in mijn situatie twee dagen ervoor nog zit te eten ter gelegeheid van je 2 jarig "jubileum" en te horen krijgt hoe gelukkig ze is en dat ze zoveel van je houd........In zo'n geval is het volgens mij typisch iets van "ik kan niet alleen zijn,uhhhmmm who's next!" Daar kan ik geen begrip en symphatie voor op brengen!
[Dit bericht is gewijzigd door Yellow2cv op 05-02-2002 12:50]
quote:Laat het dan ook verder rusten jongen en go on with your life maar je weet wat mijn mening hierover is
Op dinsdag 05 februari 2002 12:35 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Ik vind dat er best rekening gehouden mag worden met de gevoelens van diegene voor wie het allemaal als een verassing komt.
........In zo'n geval is het volgens mij typisch iets van "ik kan niet alleen zijn,uhhhmmm who's next!" Daar kan ik geen begrip en symphatie voor op brengen!
PS Alles weer goed gekomen na de verassing
quote:heb jijzelf wel eens in zo''n siuatie gezeten? Dat je het uit wil maken, maar niet weet hoe en wanneer.. en of je er wel goed aandoet..???
Op dinsdag 05 februari 2002 12:35 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Ik vind dat er best rekening gehouden mag worden met de gevoelens van diegene voor wie het allemaal als een verassing komt.
Als je gevoelens hebt voor een ander en het voelt goed, zou je dan niet zelf even zeggen: even rustig aan, laat alles even tot me doordringen.
Ik bedoel, gewoon een beetje respect voor die ander. Eerst de schok dat het over is en vervolgens binnen no-time je ex met een ander zien. Dat is nu niet echt een pretje...
Tuurlijk is dat per situatie anders, maar als je bijv in mijn situatie twee dagen ervoor nog zit te eten ter gelegeheid van je 2 jarig "jubileum" en te horen krijgt hoe gelukkig ze is en dat ze zoveel van je houd........In zo'n geval is het volgens mij typisch iets van "ik kan niet alleen zijn,uhhhmmm who's next!" Daar kan ik geen begrip en symphatie voor op brengen!
quote:Toevallig heb ik ook een keer in zo'n "twijfel" situatie gezeten. Ik weet echt wel dat dat niet makkelijk is...Maar moet je, om je zelf maar goed te voelen die ander maar extra pijn doen?? Probeer je hier jezelf goed te praten? Enne over dat "dat komt later wel..
Op dinsdag 05 februari 2002 12:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
heb jijzelf wel eens in zo''n siuatie gezeten? Dat je het uit wil maken, maar niet weet hoe en wanneer.. en of je er wel goed aandoet..???
Zo ja dan snap je het, zo nee, dat komt later wel..
quote:nee, omdat ik achteraf NOOIT spijt van mijn beslissingen heb. tenminste niet op dat vlak.
Op dinsdag 05 februari 2002 12:59 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Probeer je hier jezelf goed te praten?
quote:leeftijd zegt ook niet alles.
Enne over dat "dat komt later wel.." ik hoop het niet, ben maar 7 jaar ouder dan jij
quote:Heb jij misschien alleen maar aan de kant van de twijfelaar gestaan? Er komt een dag dat verliefdheid over gaat in houden van...en als dat niet zo is lijkt mij dat je het best wel eens kort mag sluiten met die ander.
Op dinsdag 05 februari 2002 13:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
nee, omdat ik achteraf NOOIT spijt van mijn beslissingen heb. tenminste niet op dat vlak.
En goed praten, kijk als zij nog verliefd is en ikke niet meer, dan ziet zij nooit en te nimmer aankomen dat het misgaat en is het zoeken van een goed moment om het uit te maken erg lastig en wellicht net zo erg als voor diegen die onverwacht te horen krijgt dat het over en sluiten is.
[..]leeftijd zegt ook niet alles.
Er bestaat niet zoiets als het uitmaken op het juiste moment, dat bestaat niet. Dit topic gaat over waarom sommige mens binnen no-time in een andere relatie stappen. Dat dit wel eens heel kwetsend kan zijn voor de verlaten partij....daar mag best wel rekenig meegehouden worden.
Het is tenslotte wel de persoon die je wel een tijd hebt liefgehad, die op zo'n moment veel pijn heeft. Je kan er voor de rest niets aan doen, maar je hoeft niet die "schop" na te geven omdat je eigen gevoel al verder is. Dan denk ik dat je te lang getwijfeld hebt, had eerst even wat afstand in je relatie genomen om dingen te overdenken. Kan die ander tenminste wat feedback over de situatie geven. Je bent toch niet van de ene op de andere dag niet meer verliefd? Toch ?
[Dit bericht is gewijzigd door Yellow2cv op 05-02-2002 13:33]
quote:nee ook ik ben wel een keertje gedumpt en snapte toen niet dat zij al weer verder was (eerste liefde), nu ik ook meermaals de andere kant heb meegemaakt snap ik dat wat zij toen doormaakte niet makkelijk was.
Op dinsdag 05 februari 2002 13:28 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Heb jij misschien alleen maar aan de kant van de twijfelaar gestaan?
quote:Ja maar dat mag toch niet te vroeg komen, houden van is gewenning en verliefdheid is, althans voor mij, juist niet gewenning.
Er komt een dag dat verliefdheid over gaat in houden van...
quote:Nee je moet jezelf gaan inhouden
Er bestaat niet zoiets als het uitmaken op het juiste moment, dat bestaat niet. Dit topic gaat over waarom sommige mens binnen no-time in een andere relatie stappen. Dat dit wel eens heel kwetsend kan zijn voor de verlaten partij....daar mag best wel rekenig meegehouden worden.Het is tenslotte wel de persoon die je wel een tijd hebt liefgehad, die op zo'n moment veel pijn heeft. Je kan er voor de rest niets aan doen, maar je hoeft niet die "schop" na te geven omdat je eigen gevoel al verder is. Dan denk ik dat je te lang getwijfeld hebt, had eerst even wat afstand in je relatie genomen om dingen te overdenken. Kan die ander tenminste wat feedback over de situatie geven.
quote:als je van de ene op de andere dag verliefd kan worden, waarom kan het dan niet van de ene op de andere dag over zijn
Je bent toch niet van de ene op de andere dag niet meer verliefd? Toch?
quote:Heb je dat al aan hem gevraagd? Enne wie heeft het uitgemaakt?
Op dinsdag 05 februari 2002 23:54 schreef Lotjeb het volgende:
.....maar nu heeft ex ook een nieuwe relatie, binnen 1 week van niks naar... relatie dus.... en dat voelt kut.... want ik heb met zoveel schuldgoevelens gezeten... en hij nu opeens, met zoveel gemak.... het voelt nu bijna of HIJ het doet om mij te vergeten.......
quote:kweetniet, t lukt niet om normaal met hem te praten nu
Op woensdag 06 februari 2002 16:59 schreef Yellow2cv het volgende:[..]
Heb je dat al aan hem gevraagd? Enne wie heeft het uitgemaakt?
Praten is de enige oplossing, ik weet hoe het is als de tegen patrij geen zin heeft om te praten....dat is klote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |