Daar stinkt hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dacht dat jullie verder moesten in de Turken op FOK! reeks ?
Not anymorequote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat slaat toch nergens op. Ik hoor hier trouwens niet eens bij ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zarGon heeft het alleen nog niet echt doorquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef zainabber het volgende:sala we gaan protesteren met zn allen!
zal hem ff pm-enquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef enter het volgende:
[..]
zarGon heeft het alleen nog niet echt door![]()
Wiezo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef zainabber het volgende:sala we gaan protesteren met zn allen!
okequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef zainabber het volgende:
[..]
pff zeg gewoon: je hebt gelijk zainab!
Ik ben nou eenmaal niet zo snel van begrip.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oke
Je hebt gelijk Zainab, straf me niet aub met je zweepje![]()
![]()
Dat topic is doodgebloedquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is je bovenlipquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Turken of niet, stinken doen jullie toch wel.![]()
ik probeer je te negeren.quote:
en zo weet je dat ik je negeer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef KopieerMachine het volgende:
net zoals homo'squote:Op zaterdag 28 april 2007 20:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Das onmeugelijk!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
sala, dit is volgens mij een turks model ofzo.. ik kan alleen niet op haar naam komen
[afbeelding]
kroel2quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:18 schreef zarGon het volgende:
sala, dit is volgens mij een turks model ofzo.. ik kan alleen niet op haar naam komen
[afbeelding]
Homemade bread is altijd het lekkerst!quote:
ohquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Homemade bread is altijd het lekkerst!
En dit is denk ik een turkse vrouw die in de bergen woont :p
En mijn moeder maakt ook weleens brood thuis veel lekkerder dan de supermarkt
eensch... volgens mij hebben wij nog wat.. even checkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Homemade bread is altijd het lekkerst!
En dit is denk ik een turkse vrouw die in de bergen woont :p
En mijn moeder maakt ook weleens brood thuis veel lekkerder dan de supermarkt
deze gaat niet op slot? want dat hele actie van yvonne vind ik zinloosquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:26 schreef remlof het volgende:
terugvindallochtonenchat
actie? Yvonne?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef zarGon het volgende:
deze gaat niet op slot? want dat hele actie van yvonne vind ik zinloos
Allochtonen jeweetsquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:27 schreef Double-Helix het volgende:
Mijn moeder maakt soms ook brood
is ze veel aan het werk?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef Double-Helix het volgende:
Ze heeft niet veel tijd maar ik vind home made ook lekkerder.
Jahquote:
Dat is net supermarkt broodquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:29 schreef murp het volgende:
[..]
mijn moeder ook hoor
ze heeft een broodbakmachine
GATVERDAMMEquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is net supermarkt brood
Mijn moeder maakt van dat lange platte brood
en dat is dan je vader?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is net supermarkt brood
Mijn moeder maakt van dat lange platte brood
Wtf?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef zainabber het volgende:
[..]
GATVERDAMMENU WEG MET DAT DING SALA
huh?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit was een hotlink beveiliging en geen echte goatse![]()
Wtf ik post gewoon een plaatje van een stuk broodquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef miodzio het volgende:
Nu verpest je het voortbestaan van deze slowchat met die goatse sala-adin.
lopen er dan allemaal niggas from da h00d rond?quote:
Inplaats van de imageschack kikker zie je dan een goatsequote:
Ow nu begrijp ik haar reactiequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:32 schreef zainabber het volgende:
[..]
GATVERDAMMENU WEG MET DAT DING SALA
wie is hier nou traag van begrip?quote:
Ik zag gewoon een ander plaatje dan jullie nerdquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wie is hier nou traag van begrip?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
en nu een normaal plaatje dan maar
[afbeelding]
klopt, ik heb tenminste hersenenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zag gewoon een ander plaatje dan jullie nerd
wat zit erin?quote:
zal wel, ik vindt het er vies uitzienquote:[b]Op zaterdag 28 april 2007 20:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is heel erg lekker brood
vooral als het net warm uit de oven komt
Brood uit een stenen ovenquote:
Pistachequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:44 schreef zainabber het volgende:
[..]
bladerdeeg met veel honing en pistacheofzo
alleen een Afghaan met een krulhaar fetish zou dat doenquote:
Maar maar ik wist het nietttttquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alleen een Afghaan met een krulhaar fetish zou dat doen
Gij zult sterven met den Toorn van Allash voor uw wandaden!quote:
neequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:51 schreef zainabber het volgende:
weet ik niet hoe die mail er kwamik typte dat tegen je toen je off was!
misschien had je het zo ingesteld ofzo
pff alweerquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, MSn is aan het blowen
joah, ik ga ze deaudmakenquote:
van perezischequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
joah, ik ga ze deaudmaken, mijn kinderzieltje, wat doej e
en maak geen grappen over mijn achternaam, het is geen kattensoort
Goelashquote:
en mijn voornaam betekent koning in veel talen, dus kus mijn voeten, Gij berberquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Double-Helix het volgende:
mijn achternaam betekent wolf in het berbers
Zijn achternaam uit jouw achternaam opquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en mijn voornaam betekent koning in veel talen, dus kus mijn voeten, Gij berber
Ik vreet je opquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en mijn voornaam betekent koning in veel talen, dus kus mijn voeten, Gij berber
wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn achternaam uit jouw achternaam op
dude, seriously, zo een outfit past alleen bij mannen met een talibanhoofdquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:59 schreef Sala-adin het volgende:
http://img77.imageshack.us/img77/8835/394402876ei.jpg
Dit word mijn nieuwe Afghaanse outfit
ik zie het plaatje nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
dude, seriously, zo een outfit past alleen bij mannen met een talibanhoofd
tulband en een lange baard zijn vereisten
je bent bij je buurman alleen om te fokkken lijkt hetquote:
->quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
joah, ik ga ze deaudmaken, mijn kinderzieltje, wat doe je
en maak geen grappen over mijn achternaam, het is geen kattensoort
quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:57 schreef Double-Helix het volgende:
mijn achternaam betekent wolf in het berbers
Nee hoor iemand met een bijzonder mooi uiterlijk net zoals mij moet het ook heel mooi staan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
dude, seriously, zo een outfit past alleen bij mannen met een talibanhoofd
tulband en een lange baard zijn vereisten
nee, ik ga ad&d' enquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:01 schreef zarGon het volgende:
je bent bij je buurman alleen om te fokkken lijkt het
je stem past er alleen niet bijquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee hoor iemand met een bijzonder mooi uiterlijk net zoals mij moet het ook heel mooi staan.
Wat is achternaam,Sharif ofzo,of ghadam?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef zainabber het volgende:
mijn achternaam hoort dienaar van de profeet te betekenen maar het laatste deeltje is in de loop der jaren/eeuwen(?) afgekapt. dus nu is het gewoon dienaar.wat zielig.
Goelamanquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat is achternaam,Sharif ofzo,of ghadam?
Sterfquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
jullie, je broertje en jij klinken gay![]()
Eensch, je meot leren je woede te verbergenquote:
Dan heb ik een levenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef zainabber het volgende:
Anders ben je strx weer op een 48uurige fok-vakantie!
we gaan je missenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:10 schreef zainabber het volgende:
hey trouwens, ik krijg net een brief van school!
Volgend jaar uitwisseling naar Italië !
chillquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:10 schreef zainabber het volgende:
hey trouwens, ik krijg net een brief van school!
Volgend jaar uitwisseling naar Italië !
Romantischquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef zainabber het volgende:
Jaa zeker tof/chill!
We gaan ook naar venetië dan in zo'n bootje!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef zainabber het volgende:
venetië is zo mooi
en dat uitzicht dan al zit je in dat bootje
ga naar een plek genaamd Giethoorn, ook wel nederlands venetië genoemdquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:15 schreef Double-Helix het volgende:
Ah ik zou liever naar het coloseum gaan maar venetie is zeker tof
nee is een vast programma.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]!
wat voor school is het dan?
te veel uren voor vrijtijdsvormgeving?
die zijn juist liefquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef Double-Helix het volgende:
Pas wel op voor die glibberige italianen!
wootquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga met mijn ouders 3 weken door Scandinavië toeren als ze 25 jaar getrouwd zijn!, duurt nog wel 3 jaar, maar heb er kenkerveel zin in!
wat doen ze er ook alweer mee in Iran etc.? , kan er niet opkomenquote:
!!!!!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef zainabber het volgende:
[..]
wootmijn ouders waren een paar jaar geleden ook 25 jaar getrouwd, we hadden een 'bruiloft' voor ze georganiseerd weer
ze zagen er lief uit hoor
maar ik moest een jurk aan.
![]()
ik ben een turk en in turkije wordt je als homo de presidentquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat doen ze er ook alweer mee in Iran etc.? , kan er niet opkomen
kom op Iman, grijp je kans!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik ben een turk en in turkije wordt je als homo de president
Ik draag haar door het plas water,ik laat haar niet eens lopenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:19 schreef zainabber het volgende:
[..]
die zijn juist liefgooien hun jas op de grond als er een plas ligt
Dat doen jullie allemaal niet.
niksquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat doen ze er ook alweer mee in Iran etc.? , kan er niet opkomen
geen traditie-jurk hoor, gewoon een echte bruidmeisjes-jurk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
!!!!!!, traditie zuigt soms
zo een hendig sjieke traditionele hindoenste jurkje?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:21 schreef zainabber het volgende:
[..]
wootmijn ouders waren een paar jaar geleden ook 25 jaar getrouwd, we hadden een 'bruiloft' voor ze georganiseerd weer
ze zagen er lief uit hoor
maar ik moest een jurk aan.
![]()
dat is klef.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik draag haar door het plas water,ik laat haar niet eens lopen![]()
lees bovenpostquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
zo een hendig sjieke traditionele hindoenste jurkje?
het is ook never goed hequote:
en ondertussen is ze al haar sieraden, portomonnee en de rest kwijtquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik draag haar door het plas water,ik laat haar niet eens lopen![]()
*proest*quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
en ondertussen is ze al haar sieraden, portomonnee en de rest kwijt
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
mazzels kerelquote:
jezusquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Hendig vette pantoffels
1-0!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
ey, fok niet met mijn roflpantoffels, kutturkquote:
Daar kan ik gewoon niet tegen opquote:
Ik vind klompen eigelijk best chillquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ey, fok niet met mijn roflpantoffels, kutturk
gossie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon niet tegen op![]()
http://www.youssef.justgotowned.com/quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:27 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon niet tegen op![]()
SSSSSST, Kutkoeliequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:30 schreef zainabber het volgende:gewoon de naam in de link veranderen onoriginele peursem!
krieg schurft op dien piemel, mien jungquote:
lasskďquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
gshim teguemi yerham fiha en waladin
Ik heb een schone pik die elke dag word gewassen en bovendien besneden,zo krijg teringquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
krieg schurft op dien piemel, mien jung
wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wollaquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:32 schreef Double-Helix het volgende:
gshim teguemi yerham fiha en waladin
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
wij turken steken neer, is gebleken in de media
[afbeelding]
enzo
wiezoe, je opblaaspop heeft aids?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb een schone pik die elke dag word gewassen en bovendien besneden,zo krijg tering![]()
en neuken doe ik hier alleen met een condoom
jij zweert wel vaakquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla wolla
Wat ik geschreven heb betekent ezel hoofd in me stam taalquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
wij turken steken neer, is gebleken in de media
[afbeelding]
enzo
jij faalt erinquote:
Semiquote:
shokranquote:
spot niet met mijn boosheid want ik kan bitchclappenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja, anders kan ze heel boos kijken hoor
jij hebt het friese accentquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:36 schreef Double-Helix het volgende:
Marokkanen zijn bekend met een kut accent die ik gelukkig niet heb
dat noem ik licht chaggie, niet boosquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja, anders kan ze heel boos kijken hoor
en dan? ondertussen lig jij al op de grond door het niet-meegaand effect van het muur achter jequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:37 schreef zainabber het volgende:
en dan heb je zo'n rode handafdruk op je wang.
Nee man ook nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij hebt het friese accent![]()
nog erger
shokra dat jij zon plichtsgevoel hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:37 schreef Double-Helix het volgende:
la shokra ala wajib kut arabier met je kut arabisch
Pas op selim laat je verkrachten door zijn mattiesquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
en dan? ondertussen lig jij al op de grond door het niet-meegaand effect van het muur achter je
neehoor, ik sla heel gericht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
en dan? ondertussen lig jij al op de grond door het niet-meegaand effect van het muur achter je
Welke?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Pas op selim laat je verkrachten door zijn matties![]()
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze praten daar niedersachsisch ofzo toch?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wil microfoon, dan ga ik met een zwaar drents accent praten, platduutsch doe ik jullie niet aan
zainab, dit moet je opvatten als compliment:quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heb wel vertoruwen in jequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef zainabber het volgende:
[..]
tuurlijk nietdat zouden ze nooit doen. Durven ze niet.
Je zou het zelf doenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
zainab, dit moet je opvatten als compliment:
ik zou je heul niet laten verkrachten door mijn matties... if u know what i mean
ja halfquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
zainab, dit moet je opvatten als compliment:
ik zou je heul niet laten verkrachten door mijn matties... if u know what i mean
als je eronder verstaat: een kruising tussen nederlands en duits, ja:Y, maar ik spreek het nauwelijks thuis, wel in het gezelschap van oudere familieleden of als ik tegen een duitser zelf praat, als ik dan wel Accent ga praten, verstaan we elkaar redelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze praten daar niedersachsisch ofzo toch?
ik ben echt een van de weinige nederlanders zonder accent dan ! Hiero in dit deel van noordholland is er geen accent .quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je eronder verstaat: een kruising tussen nederlands en duits, ja:Y, maar ik spreek het nauwelijks thuis, wel in het gezelschap van oudere familieleden of als ik tegen een duitser zelf praat, als ik dan wel Accent ga praten, verstaan we elkaar redelijk
AUSWEIS BITTE?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef Double-Helix het volgende:
Lijkt me wel tof om met duitsers te communiceren,kekke volkje
damn, hoe kut moet dat klinkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je eronder verstaat: een kruising tussen nederlands en duits, ja:Y, maar ik spreek het nauwelijks thuis, wel in het gezelschap van oudere familieleden of als ik tegen een duitser zelf praat, als ik dan wel Accent ga praten, verstaan we elkaar redelijk
Ik ben geen held in duits,ik spreek al 5 talen,genoeg dusquote:
ik heb ook geen vast accent, ik spreek normaal accentloos, maar het ligt eraan waar ik me bevindquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:43 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben echt een van de weinige nederlanders zonder accent dan ! Hiero in dit deel van noordholland is er geen accent .
dat valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
damn, hoe kut moet dat klinken
nederlandse taal klinkt een beetje warm, teder en de duitse taal juist andersom
ik neem aan dat je me iets probeert te vertellen over een slimme varken?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
sen arlâ notası açık domuz, Slim
nee, van een online vertal, betekent dit: jij bent een vieze varken, ofzietsquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je me iets probeert te vertellen over een slimme varken?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je me iets probeert te vertellen over een slimme varken?
fries, berbers, arabisch, nederlands en engels?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben geen held in duits,ik spreek al 5 talen,genoeg dus![]()
pleonasmequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, van een online vertal, betekent dit: jij bent een vieze varken, ofziets
Ja frans vergetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
fries, berbers, arabisch, nederlands en engels?
je vergeet frans
6 dus 14.gif
omfgquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef zainabber het volgende:
stond laatst zo'n gast tegen me te praten in de trein, tegenover me.
Ik snapte er echt helemaal niks van.
Dus ik zo vragen: Are you from Switserland?
Hij zei nog iets en dat verstond ik niet.
dus ik maar glimlachen en uit het raam kijken.
Achteraf zat ik alles te analyseren(?) en kwam tot de conclusie dat ie fries was.
Fries is makkelijk verstaanbaar hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef zainabber het volgende:
stond laatst zo'n gast tegen me te praten in de trein, tegenover me.
Ik snapte er echt helemaal niks van.
Dus ik zo vragen: Are you from Switserland?
Hij zei nog iets en dat verstond ik niet.
dus ik maar glimlachen en uit het raam kijken.
Achteraf zat ik alles te analyseren(?) en kwam tot de conclusie dat ie fries was.
neuken, eend, jouw handen en voeten niet meer kan bewegen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
sikme lâ notasi ördek ile senin elini ayağını oynatamayacak şekilde
Haal dat fries er maar uit slimme varkenquote:
ik versta er niks vanquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:48 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Fries is makkelijk verstaanbaar hoor![]()
neuk een eend met je handen en voetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
neuken, eend, jouw handen en voeten niet meer kan bewegen?
dudedierenfetish
zag je dat nu pasquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Haal dat fries er maar uit slimme varken![]()
http://www.limk.com/video.php?video=LWl8yzR4pVgquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neuk een eend met je handen en voeten
die gare onlien vertalers
fransquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:51 schreef Double-Helix het volgende:
Nique un canare avec tes mains et tes pieds.
Tunesië was toch een franse kolonie, net zoals berberland?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Double-Helix het volgende:
ik zei tegen je dat je een eend met je handen en voeten moest neuken,mijn vader is half frans btw..
ja dat snapte ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Double-Helix het volgende:
ik zei tegen je dat je een eend met je handen en voeten moest neuken,mijn vader is half frans btw..
Ga niet dood, kanker verwarmerquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ölme fahişe kanser ısıtıcı!
Ah tu parle aussi français?quote:
ik wou zeggen stervende hoeren kankerkachelquote:
Oh mon dieuquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik wou zeggen stervende hoeren kankerkachel
joah, heb je al 2 week neit geschorenquote:
ikke nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:05 schreef Double-Helix het volgende:
ik moet elke dag scheren anders krijg ik kut stoppels
tuurlijk, verlaat me maar weerquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:07 schreef Double-Helix het volgende:
ik ga weg,bieren met vrienden,spreek jullie later!!!!!
een maat te groot nemen is typisch hollands, heb ik steeds met broeken, ik ben al zo mager, en elke broek zakt af tot de heupen , en ik wil geen riem dragenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja goed ! Had alleen een(of 2) maatjes kleiner moeten nemendit ding zwemt om me heen man.
naja ik heb maat 32. Maat 34 soms, als 32 er niet is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een maat te groot nemen is typisch hollands, heb ik steeds met broeken, ik ben al zo mager, en elke broek zakt af tot de heupen , en ik wil geen riem dragen
inruilen dan maar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:20 schreef zainabber het volgende:
[..]
naja ik heb maat 32. Maat 34 soms, als 32 er niet is.Maar dit is maat 36, en die zwemt om me heen.
nee man, gewoon ruilen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
inruilen dan maar?
of stuur maar naar emmen, mijn moeder kan wonderen verrichten met een naaimachine![]()
geenquote:
neehoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geensmilie?
wees maar eerlijk, ik ben lelijk, geef ik toe
dan volgende keer in het daglichtquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:24 schreef zainabber het volgende:
[..]
neehoorik zie t niet goed
het is een nogal donkere foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |