Ja helemaal gelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat past inderdaad beter bij een heftig flapperende eend![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja helemaal gelijk
Als ik jou probeer uit te dagen en je komt met zo een slap verweer, daar kom ik idd op klaar![]()
![]()
Flikker op vuile stalkende homoquote:
quote:
Heb ik honing aan mijn reet ofzoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit jongen, straks gaat Reza zijn homie Brian op je afsturen, jeweets![]()
Ha, das mijn main mattie broquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit jongen, straks gaat Reza zijn homie Brian op je afsturen, jeweets![]()
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Swa, jij hebt echt omin veel connexxions, jeweets...
Ik verwacht een "Rezaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem af
mmmmjammmie een triotjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yup, dus als hij niet op past stuur ik Amanda op dat gefrustreerde wijf van hem af
je hebt gelijk , die Amanda is al anaal uitgewoondquote:
En je vrouwtje niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:36 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
je hebt gelijk , die Amanda is al anaal uitgewoond
quote:
Luie KudtEendt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Jullie komen er verder zelf wel uit zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |