60 nummersquote:Op zondag 29 april 2007 20:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Is goed, leer jij maar 60 nummers uit je kop met de meest kutte akkoorden ooit![]()
![]()
quote:
covers ook nog es.quote:Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef DuranK het volgende:
Ja oke, maar wij spelen dus alleen maar covers. En sommigen nummers zijn echt kut. Zo is er een nummer, Fever. Dat nummer verschuift wel 3 keer van toonsoort en die akkoorden zijn zo kut![]()
Nee, maar goed, jij staat het liefste met een puntgitaar op een kerkhof poserend na te denken of de hoofdpersoon van je volgende liedje nou Satan, Lucifer of Beêlzebub is.quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
covers ook nog es.
ik zou het gewoon niet doen.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, maar goed, jij staat het liefste met een puntgitaar op een kerkhof poserend na te denken of de hoofdpersoon van je volgende liedje nou Satan, Lucifer of Beêlzebub is.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Falcon4ever het volgende:
HEY DEAN STAAT VETGEDRUKT DAA MAG NIE WANT DAS RECLAME OFZO....
quote:
ik krijg er zo'n vies gevoel van.quote:Op maandag 30 april 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Maar wel cool dat zo'n jong jochie dat kan spelen toch?
Nou en, ik ga mijn zoon later ook dwingen om een instrument te spelenquote:Op maandag 30 april 2007 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat het echt gedwongen is door de ouders ofzo? Zit wat in...
ja datte.quote:Op maandag 30 april 2007 13:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Nou en, ik ga mijn zoon later ook dwingen om een instrument te spelen![]()
Gister een jongen zien spelen die 2 of 3 jaar jonger is dan ik, en die speelde echt 10 keer beter dan ik. En ik ben pas 3 jaar geleden begonnen met spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |