Hmmm op mijn 100 watt transisotr warp 7 welquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef Under_Score het volgende:
er zit geen koptelefoon plugin op een honderd watt buizen amp :p
wel een simulated line out geloof ik, maar dan nog ga ik daar mijn brakke koptelefoon niet inpluggen :p
BOSS GT8!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef SNArky het volgende:
Welke multi-effecten met expressiepedaal kunnen jullie aanraden?
zal wel slecht zijn voor de buisjes, zo`n kut 10 Watt koptelefoon erachter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hmmm op mijn 100 watt transisotr warp 7 wel
Transistors, geen buizenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zal wel slecht zijn voor de buisjes, zo`n kut 10 Watt koptelefoon erachter.
Dan raad ik iedereen aan bas te spelen fingerstyle en met plectrumquote:Op zondag 29 april 2007 03:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik raad iedereen aan Jazz III picks te gebruiken, bas te gaan spelen (fingerstyle natuurlijk), en de Aebersold improvboeken te gaan leren.
Jazz II vind ik fijnerquote:Op zondag 29 april 2007 03:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik raad iedereen aan Jazz III picks te gebruiken, bas te gaan spelen (fingerstyle natuurlijk), en de Aebersold improvboeken te gaan leren.
Enig idee hoe ze zich verhouden tot bijv. Seymour Duncans of Fender CS?quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb wel single coils van GFS en ze zijn zeer ok, zeker voor het geld.
Vind ik nogal wat om van jezelf te zeggen, vooral als je die muzikale kwaliteiten bezit...quote:Op zondag 29 april 2007 14:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"I'm the James Dean of rock & roll: no hero, but just a lonesome rocking outsider with his own distinctive feeling for rock & roll"
You win some, you lose some.quote:Op zondag 29 april 2007 09:58 schreef TeleluvR het volgende:
Kon het topic niet vinden, moet je maar niet het woord 'drummer' gebruiken...
Van de week gaat mijn Fender Lead eruit... zonde, maar ik speel er niet zoveel op...
bladmuziekquote:Op zondag 29 april 2007 17:34 schreef DuranK het volgende:
Ik zit nou bij een of andere show band met allemaal blazers, zangers en zangeressen, en een drummer, bassist, en ik --> de gave gitarist![]()
Was eigenlijk bedoeld voor 1 of misschien 2 optredens in duitsland in oktober. Maar nou willen ze dat ik 9 juni ook mee ga optredenAl 2 repetities gehad en het gaat aardig, ze hebben alleen tering veel nummers. Kreeg een pakket bladmuziek gister mee
![]()
ah niet zo aanstellen beetje je best doen hoorquote:Op zondag 29 april 2007 20:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Is goed, leer jij maar 60 nummers uit je kop met de meest kutte akkoorden ooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |