Hmmm op mijn 100 watt transisotr warp 7 welquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:07 schreef Under_Score het volgende:
er zit geen koptelefoon plugin op een honderd watt buizen amp :p
wel een simulated line out geloof ik, maar dan nog ga ik daar mijn brakke koptelefoon niet inpluggen :p
BOSS GT8!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:17 schreef SNArky het volgende:
Welke multi-effecten met expressiepedaal kunnen jullie aanraden?
zal wel slecht zijn voor de buisjes, zo`n kut 10 Watt koptelefoon erachter.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:18 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hmmm op mijn 100 watt transisotr warp 7 wel
Transistors, geen buizenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zal wel slecht zijn voor de buisjes, zo`n kut 10 Watt koptelefoon erachter.
Dan raad ik iedereen aan bas te spelen fingerstyle en met plectrumquote:Op zondag 29 april 2007 03:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik raad iedereen aan Jazz III picks te gebruiken, bas te gaan spelen (fingerstyle natuurlijk), en de Aebersold improvboeken te gaan leren.
Jazz II vind ik fijnerquote:Op zondag 29 april 2007 03:49 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik raad iedereen aan Jazz III picks te gebruiken, bas te gaan spelen (fingerstyle natuurlijk), en de Aebersold improvboeken te gaan leren.
Enig idee hoe ze zich verhouden tot bijv. Seymour Duncans of Fender CS?quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb wel single coils van GFS en ze zijn zeer ok, zeker voor het geld.
Vind ik nogal wat om van jezelf te zeggen, vooral als je die muzikale kwaliteiten bezit...quote:Op zondag 29 april 2007 14:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
"I'm the James Dean of rock & roll: no hero, but just a lonesome rocking outsider with his own distinctive feeling for rock & roll"
You win some, you lose some.quote:Op zondag 29 april 2007 09:58 schreef TeleluvR het volgende:
Kon het topic niet vinden, moet je maar niet het woord 'drummer' gebruiken...
Van de week gaat mijn Fender Lead eruit... zonde, maar ik speel er niet zoveel op...
bladmuziekquote:Op zondag 29 april 2007 17:34 schreef DuranK het volgende:
Ik zit nou bij een of andere show band met allemaal blazers, zangers en zangeressen, en een drummer, bassist, en ik --> de gave gitarist![]()
Was eigenlijk bedoeld voor 1 of misschien 2 optredens in duitsland in oktober. Maar nou willen ze dat ik 9 juni ook mee ga optredenAl 2 repetities gehad en het gaat aardig, ze hebben alleen tering veel nummers. Kreeg een pakket bladmuziek gister mee
![]()
ah niet zo aanstellen beetje je best doen hoorquote:Op zondag 29 april 2007 20:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Is goed, leer jij maar 60 nummers uit je kop met de meest kutte akkoorden ooit![]()
60 nummersquote:Op zondag 29 april 2007 20:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Is goed, leer jij maar 60 nummers uit je kop met de meest kutte akkoorden ooit![]()
![]()
quote:
covers ook nog es.quote:Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef DuranK het volgende:
Ja oke, maar wij spelen dus alleen maar covers. En sommigen nummers zijn echt kut. Zo is er een nummer, Fever. Dat nummer verschuift wel 3 keer van toonsoort en die akkoorden zijn zo kut![]()
Nee, maar goed, jij staat het liefste met een puntgitaar op een kerkhof poserend na te denken of de hoofdpersoon van je volgende liedje nou Satan, Lucifer of Beêlzebub is.quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
covers ook nog es.
ik zou het gewoon niet doen.
quote:Op maandag 30 april 2007 00:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, maar goed, jij staat het liefste met een puntgitaar op een kerkhof poserend na te denken of de hoofdpersoon van je volgende liedje nou Satan, Lucifer of Beêlzebub is.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Falcon4ever het volgende:
HEY DEAN STAAT VETGEDRUKT DAA MAG NIE WANT DAS RECLAME OFZO....
quote:
ik krijg er zo'n vies gevoel van.quote:Op maandag 30 april 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
Maar wel cool dat zo'n jong jochie dat kan spelen toch?
Nou en, ik ga mijn zoon later ook dwingen om een instrument te spelenquote:Op maandag 30 april 2007 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat het echt gedwongen is door de ouders ofzo? Zit wat in...
ja datte.quote:Op maandag 30 april 2007 13:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Nou en, ik ga mijn zoon later ook dwingen om een instrument te spelen![]()
Gister een jongen zien spelen die 2 of 3 jaar jonger is dan ik, en die speelde echt 10 keer beter dan ik. En ik ben pas 3 jaar geleden begonnen met spelen![]()
Ja die drummer heerscht zo ongelofelijk hard!quote:Op maandag 30 april 2007 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie gaan echt nog harder heerschen straks!! Jeumig!!
1. wedstrijden winnen? vertelquote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
Zo moet je het wat hebben inderdaad! Goed bezig. Zo gaan wij hopelijk dit jaar nog eens optreden met Martijn [Too Loud For Granny] en Martijn [Hogtied].
En de demo in elkaar rammen, en wedstrijden winnen, en, en, en,...
Maar eerst die andere lul ontslaan. Hoor net dat hij mijn auto al loopt te molesteren!!![]()
tof manquote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef imported_sphinx het volgende:
ok. we hebben dus misschien een drummer. en die is zo ongelofeloos goed.
hij kan gewoon je hart laten ontploffen met dubbele bass. zo goed.
echt.
*grijnst*![]()
edit: nummer waarin die gast drumt (andere band) http://heersch.nationvoice.com/darkdefloration-themidnight.mp3
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tof man![]()
weer van die kankervocals
maar inderdaad gewoon contact onderhouden met andere bandjes, zijn er zat die veel op willen treden en met meer bands op een avond regel je veel makkelijker iets
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tof man![]()
weer van die kankervocals
maar inderdaad gewoon contact onderhouden met andere bandjes, zijn er zat die veel op willen treden en met meer bands op een avond regel je veel makkelijker iets
Als je iets regelt dan komen we jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Zo komen jullie nog eens naar Friesland toch?
spannendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoehoe valveking is binnengekomen bij feedback vandaag
*naar feedback rent
tot zo![]()
en dan teruglopen met die valvekingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef Aresdreams het volgende:
Vanuit delft naar de feedback rennen?
respect als het hem lukt, dichtsbijzijnde is rotterdam?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef Aresdreams het volgende:
welkom bij Feedback, een winkel waar je liever niet komt voor al je leuke spullen
(das mijn mening dan he...)
oh shit...euhm... ik heb niks gezegd over feedback!
Ja allebei gewoon, maar de heads komen later pasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:36 schreef imported_sphinx het volgende:
hebben die bitches combo's besteld terwijl hij om heads vroeg, of kregen ze die gewoon geleverd?
quote:
ja! hij woont vlakbij de bassist, dus das ook nog es handig.quote:
tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja! hij woont vlakbij de bassist, dus das ook nog es handig.
en hij heerscht. en alles.
GIGS!
zo.
</hyper>
Hij moet alleen nog een drumstel kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef Deansensitized het volgende:
Beter man!! Heerschende tour starten nu!
Zo ga ik me ff aanmelden en lekker op mezelf stemmenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef stefan25 het volgende:
-edit- Daar is het forum niet voor. -edit-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga wel vooral door met muziek maken dat is leuk![]()
Onze drummer werkt er in eindhoven...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]nah vind feedback een okee zaak
[..]
Ja allebei gewoon, maar de heads komen later pasover een paar weken
Combo klonk wel goed though
ok. waarom vond je dat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Puick stukje gitaarwerkom toch maar ontopic te blijven
verkapt in combinatie met bier is het een geniaal liedjequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Puick stukje gitaarwerkom toch maar ontopic te blijven
ik niet snap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Famous Guitar Intro, coole site!
http://www.famousguitarintro.com/
niet eens gratis...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef Deansensitized het volgende:
Famous Guitar Intro, coole site!
http://www.famousguitarintro.com/
SRV - Mary Had a Little Lambquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat intro stukje op de pagina van welk nummer is dat ?
nee kweenie, hij doet nu weer gewoon. tone knop ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef Aresdreams het volgende:
gaar pod metertje?
die heeft de andere gitarist van mn band. leuk gitaartje, niks mis mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef ibaneX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is pad wat waard: De JS30KE van Jackson
die ga ik kopen wrsch
Bijdehand is mijn bijnaamquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Aresdreams het volgende:
euhm... niet zo bij de hand.
*schopt VaderJacobs aars*
Ik ken hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Was ik maar een bassiste... ik moet het met een lettergreep minder doen.
Ik zou het met deze bassiste wel doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Was ik maar een bassiste... ik moet het met een lettergreep minder doen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ik zou het met deze bassiste wel doen.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, nou ja, als ze puike gear heeft valt er misschien wel te onderhandelen.
neuj.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hmm, nou ja, als ze puike gear heeft valt er misschien wel te onderhandelen.
wat speel je dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef Aresdreams het volgende:
Tuurlijk toffe chick, niet voor niets mijn vriendin
nah, zij wou niet, ook niet na aandringen... ondanks de hoge temperatuur daar (rond die tijd toch al ergens rond de 30 graden gok ik).
helemaal niet slecht. maar beetje jammer van de zanger toch welquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:12 schreef Aresdreams het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NqFaGe7ii7I
Een kleine imprecie?
Maar goed, de nummers die ik probeer te verzinnen komen in de buurt van Moonspell, Tristania, Tiamat e.d.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Aresdreams het volgende:
Maar je hebt wel mengtavels en montiors om er voor te zorgen dat de zang beter uit de verf kan komen, maar dan nog moet de zanger wel beetje kunnen zingen ja...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik wel eens de basversterker, het kan volgens mij ook op toetsenbordzooi. Dat zijn volgens mij de soorten versterkers die vaak gebruikt worden voor vox.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:22 schreef imported_sphinx het volgende:
er zijn ook geen speciale zang-versterkers, of wel? daar moet je dan gewone speakerts voor hebben ofzo.
quote:
Die enge naakte man zonder instrument moet opnieuw gitaar leren spelen, en dat mag tie morgen avond weer ff laten horen of ie het beter kan met nieuwe nummers die makkelijker geschreven zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik gebruik wel eens de basversterker, het kan volgens mij ook op toetsenbordzooi. Dat zijn volgens mij de soorten versterkers die vaak gebruikt worden voor vox.
Ares: vette vocals man! Doe jij dat?
edit: laat maar. Ik zie nu een nakende man zonder instrument in een mic brullen.
KLonk inderdaad niet slecht, uwer muziek, voor eventjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:43 schreef imported_sphinx het volgende:
Man, iedereen die onze nummers hoort vindt ons heel tof![]()
behalve als ze allemaal liegen...
anyway, ik was al blij vandaag. en nu heb ik nog meer zin om gigs te gaan doen en stiekem dromen van
een opbouwende fan-base![]()
Ik heb weinig verbeeldingskracht nodig om me voor te stellen hoe het daar ruikt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef Aresdreams het volgende:
Na ff zoeken nog wel wat foto's gevonden...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Vrij krijgen enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
dan jat je een auto en rij je naar huis
17e melkwegquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Dribbel: Ik zag Turbonegro voorbijschieten, waar / wanneer?
(tvp)
Heb ik alquote:
quote:HEAVEN DENIES
Band lineup:
Joran de Block: Lead vocals/guitar
Omar Kleiss: Bass/backing vocals
Wilmar Timmerman: guitar
Paul Houterman: drums
Heaven Denies is a band formed for 4 dutchies. Their music mostly combine death metal and thrash sounds. Their first demo, THE TALES OF THE DEAD is composed for 3 songs: A Thousand Years, Victorious and The Great Vaults of Opportunity. The first thing that stands out is its good sound, excellent for a home recorded demo, and overall the numerous details of quality that hoard their 3 tunes. Even though it’s just 3 songs, this powerful little demo is enough to intrigue. Heaven Denies offers plenty of saucy guitar riffs and good songwriting skills. Good stuff: their enthusiasm, their lead singer fits in really well with the music, they do know how to play their instruments, and they know what they want to play and what direction they’re going in. The 3 songs are an adrenalin rush and the background vocals give the songs full body. A Thousand Years starts things off, taking this demo to another level. Victorious is another killer tune that will amaze you. The Great Vaults of Opportunity is by far the best song of the demo, and would be even more explosive with better production from a label. A joint of songs that, if you want to know more about them, don’t hesitate to visit their myspace (www.myspace.com/heavendeniesband), where you can find all the information about the band. Heaven Denies –remember the name-
Track Listing:
A Thousand Years
Victorious
The Great Vaults of Oportunity
(9/10)
ohja vergeten te zeggen, het komt op www.metalmas.com te staan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Wie heeft dat geschreven? Nogal gaar Engels eigenlijk...
Kaarten zijn binnen schatquote:
Nice! Alle begin is moeilijk. Probeer met het uiterste van de punt te spelen als je alternate pickt, voor agressieve downstrokes kan je wat meer opvervlakte gebruiken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
Straks even vers setje snaren erop dan eens lekker mijn nieuwe Jazz III plectrum testen
Ze zijn wel klein, maar als ik ze beetpak heb precies dezelfde oppervlakte dan dat ik anders heb...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nice! Alle begin is moeilijk. Probeer met het uiterste van de punt te spelen als je alternate pickt, voor agressieve downstrokes kan je wat meer opvervlakte gebruiken.
tortex 0.88 dun?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja ik speel de laatste tijd op 0.88, maar merk toch dat 't een beetje dun is af en toe.
Dus kga denk ik weer naar 1.0
nylon is sowieso niks waard.quote:
Tortex... volgens mij heb ik er ook een tijdje mee gespeeld gehad... vond ze alleen te glad voor me geloof ik...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nylon is sowieso niks waard.
1 mm zijn die zwarte toch? heb ik lang mee gespeeld maar tortex overheerscht ze gewoon![]()
Als jij er blij mee bent, prima toch, zolang je niet gaat zeggen van: ik heb er netFender snaren opgelegdquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:57 schreef Deansensitized het volgende:
Zo, lekker vers setje d'Addario EXL120+ erop
Word ook afgekeurd zeker?
precies die zijn relaxquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Tortex... volgens mij heb ik er ook een tijdje mee gespeeld gehad... vond ze alleen te glad voor me geloof ik...
speel nu met Jazz II
Muwoa die vielen mij juist héél erg tegen 1x gebruikt en ze roestte nóg harder onder m'n poten vandaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Als jij er blij mee bent, prima toch, zolang je niet gaat zeggen van: ik heb er netFender snaren opgelegd
kijk DAN keur ik het wel af
ernie balls klinken ook wel lekker though
interweb.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
precies die zijn relaxben alleen bijna door de mijne heen en ze ver kopen ze hier niet meer
kut!!!
das een heel goed idee, maar waarschijnlijk omslachtig, niet rendabel en misschien illegaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:25 schreef Aresdreams het volgende:
Laten we gewoon zelf een winkeltje opzetten voor alleen ons, hier op het forum.
en dan gewoon de dingen die we moeten hebben groot inkopen, is da nie wa?
blues scales spelen? vast niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
Nog nooit aan meegedaan, zulke jamsessies... Is dat leuk?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:41 schreef Deansensitized het volgende:
Een Dean ophalen?? Hoorde ik dat goed??
WELKE??? WAT GAAAFFFF!!! FOTOOO"SSSSS
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:41 schreef Deansensitized het volgende:
Een Dean ophalen?? Hoorde ik dat goed??
WELKE??? WAT GAAAFFFF!!! FOTOOO"SSSSS
precies.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
Ach, een widow head van een B.C. Rich komt ook in de buurt van zoiets
waar tyfusgroot DIME op staat, waar je eigenlijk niks mee te maken hebt enzo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:02 schreef Deansensitized het volgende:
Maar BC Rich zuigt gewoon, dit is mooiJuist die headstock
![]()
Neuh, hij was alleen maar een van metal's meest invloedrijke gitaristen in een toonaagevende band [Pantera] en slechts de ontwerper van de gitaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
waar tyfusgroot DIME op staat, waar je eigenlijk niks mee te maken hebt enzo.
daar valt over te discusserenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Neuh, hij was alleen maar een van metal's meest invloedrijke gitaristen in een toonaagevende band [Pantera] en slechts de ontwerper van de gitaar.
Bij iedere ander ontwerper/bouwer staat het toch ook groot op??
toch net iets zwaarderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok. Maar vind ik wel. Weinig bands tegengekomen die zo zwaar klonken als Pantera. En de uitvinder [nou ja, zo ongeveer] van de breakdown natuurlijk...
Dat is geen muziek meer man. Is gewoon doelloos geram op een stel instrumenten met een overgefrustreerde kinderverkrachter in de mic te schreeuwen.quote:
precies. maar wel zwaarder. dat was het punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is geen muziek meer man. Is gewoon doelloos geram op een stel instrumenten met een overgefrustreerde kinderverkrachter in de mic te schreeuwen.
Ten eerste is dat nep, ten tweede vreselijk gay met zo'n electronisch drumstel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef imported_sphinx het volgende:
en dit is gewoon tof![]()
http://youtube.com/watch?v=MJJHk4hSFB4
Kunnen ze net zo goed alleen basgitaar gaan spelen met zijn allen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
precies. maar wel zwaarder. dat was het punt.
die site is niet echt bepaald up to date ( ze hebben bijf, een hele mooie gibson SG custom hangen, maar die staat niet op de site. )quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Deansensitized het volgende:
Die eerste!!![]()
![]()
![]()
OPENING HOURS
Saturday
10.00 - 17.00 uur
Heen!
aars, dat is niet nepquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ten eerste is dat nep, ten tweede vreselijk gay met zo'n electronisch drumstel.
En kwa muziek, zie bovenstaande post.
![]()
Ik dacht al, "ik hoor het geblaf van de honden naderen"quote:
ja kom op, die reactie is toch echt lichtelijk overdrevenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ik dacht al, "ik hoor het geblaf van de honden naderen"
Ziet er wel heeeel erg nep uit in ieder geval.quote:
hij slaat op de goeie drums op het goeie momentquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ziet er wel heeeel erg nep uit in ieder geval.
boeie, dan nog is het gewoon grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
Hier niet in ieder geval. En zijn dubbele bass klopt meestal niet eens
hmm als ik echt zou moeten kiezen zou ik de onderste nemen... maar anders had ik wel een ander merk/type genomenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik twijfel tussen
[afbeelding]
en
[afbeelding]
allebij even duur.
vast wel, maar je kunt er beter natuurlijk zelf 1 uitproberen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef DYin het volgende:
Ik heb hier net een topic gemaakt, maar ik denk dat het slimmer is om gewoon in deze thread te vragen.. Duss...
Zijn hier gitaristen met ervaring met het Boss GT-8 effectenprocessor? Ik denk erover eentje aan te schaffen en wil weten of er hier mensen zijn die bekend zijn met de BOSS GT-8.
Ben ik ook van plan ja =3quote:Op zondag 6 mei 2007 01:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vast wel, maar je kunt er beter natuurlijk zelf 1 uitproberen.
Ligt er aan wat je wilt: als je alleen vette effecten wilt, maar geen ampsimulaties, dan is de gt-8 heel goed. ALs je echter vette amptonen zoekt met de minder extreme effecten, dan kun je ook es de PodXT live proberen.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:08 schreef DYin het volgende:
Ik heb hier net een topic gemaakt, maar ik denk dat het slimmer is om gewoon in deze thread te vragen.. Duss...
Zijn hier gitaristen met ervaring met het Boss GT-8 effectenprocessor? Ik denk erover eentje aan te schaffen en wil weten of er hier mensen zijn die bekend zijn met de BOSS GT-8.
Wat HIM zegt.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt: als je alleen vette effecten wilt, maar geen ampsimulaties, dan is de gt-8 heel goed. ALs je echter vette amptonen zoekt met de minder extreme effecten, dan kun je ook es de PodXT live proberen.
lichte gitaar.. veel output..quote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat HIM zegt.
PodXTLive is een fijn apparaat. Eenvoudig te bedienen en makkelijk te tweaken via de PC. En je krijgt er een FX-pack gratis bij, met genoeg bizarre dingen, IMO.
Verdimme, ik heb gisteren de hele dag op de Tele Thinline van een vriend van me gespeeld. Damn, wat een fijn gitaartje zeg, lekker licht, en toch een heerlijke volle output door die twee humbuckerts.
* Svyatagor op zijn bankrekening kijkt.![]()
Dan hou ik het op de GT-8. Ik koop zo'n ding vooral om de effecten, niet om de ampsimulatiesquote:Op zondag 6 mei 2007 10:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilt: als je alleen vette effecten wilt, maar geen ampsimulaties, dan is de gt-8 heel goed. ALs je echter vette amptonen zoekt met de minder extreme effecten, dan kun je ook es de PodXT live proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |