abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 06:15:17 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_49171234
Wij zitten met z'n tweetjes op 40m2... Maar goed, bij Tokyo begrippen hebben we niets te klagen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49171238
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 06:15 schreef speknek het volgende:
Wij zitten met z'n tweetjes op 40m2... Maar goed, bij Tokyo begrippen hebben we niets te klagen .
da's inderdaad niet heel veel
  woensdag 9 mei 2007 @ 06:53:05 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_49171299
Nouja in Utrecht hebben we ook 55m2, dus zo erg is het niet. Alleen is er niet echt ruimte voor een bank, en dat mis je toch wel een beetje .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49171744
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 06:53 schreef speknek het volgende:
Nouja in Utrecht hebben we ook 55m2, dus zo erg is het niet. Alleen is er niet echt ruimte voor een bank, en dat mis je toch wel een beetje .
wel een bed?
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:13:32 #205
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_49171819
Het huis waar ik al meer dan 3 jaar woon (een record) is een rijtjeshuis uit de 1870's. Het heeft een flinke voortuin (verhoogd stoepje van 1m diep), 3 slaapkamers, reception room, woonkamer, keuken, 2 badkamers, een kelder en een achtertuin. Er staan geen muren omheen, maar ik kan de deur naar de tuin gewoon openlaten 's nachts. (liever niet trouwens) Soms komt Jimmy de kat wel eens buurten als de deur openstaat.

Lijkt heel groot als ik het zo opschrijf, maar het huis is niet veel meer dan 5m breed.
reset
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:19:15 #206
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49171903
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 05:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

10 voet in een vierkante meter ongeveer?
Volgens google: 1 (square meter) = 10.7639104 square feet

en dus ook: 1 099 (square feet) = 102.100441 square meters
pi_49172257
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:19 schreef Libris het volgende:

[..]

Volgens google: 1 (square meter) = 10.7639104 square feet

en dus ook: 1 099 (square feet) = 102.100441 square meters
zat ik er niet ver vanaf. Gelukkig gebruikt men hier het metrische stelsel, behalve voor buizen, dan is het ineens "inci"
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:05:48 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_49172616
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:
wel een bed?
.

(nouja, het zou kunnen, veel Japanners slapen op oprolbare matjes, maar ja het is een westers appartement)
pi_49177785
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 05:41 schreef Libris het volgende: Ik heb 1099 square feet en dat is zo'n 100 vierkante meter. 3 slaapkamers (waarvan 1 niet al te groot, maar bed past erin), 2 badkamers, lange woonkamer, kleine keuken (maar wel apart van de woonkamer, een shelter (op de 13e verdieping dus) en een redelijk balkon (doorlopend van woonkamer (schuifpui) naar tweede slaapkamer). Later meer
Wat bedoel je precies met die shelter op de 13e verdieping, als ik vragen mag?
 FR
pi_49177834
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef speknek het volgende:

[..]

.

(nouja, het zou kunnen, veel Japanners slapen op oprolbare matjes, maar ja het is een westers appartement)
ja, precies, daar dacht ik aan
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:54:01 #211
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49177994
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met die shelter op de 13e verdieping, als ik vragen mag?
Een ruimte met een stalen deur, en gebouwd in een verstevigde pilaar in mijn appartementen complex, zou denk ik moeten blijven staan als de rest van het gebouw instort..

dit vond ik net:
quote:
Since 1982, Singapore has been building shelters to provide protection and psychological assurance in a crisis.

It has built enough to hold about 945,000 people, or nearly a quarter of the four million people here.

There are 500 communal shelters, including nine in the older MRT stations. The rest are in government buildings, community centres, schools and Housing Board void decks.

There are also 135,000 family shelters in HDB flats, condominiums and landed homes.

More shelters will be added as new apartments are built.

The aim is to ensure everyone has a shelter, Singapore Civil Defence Force Commissioner James Tan said yesterday when he briefed the media on the open house.
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:00:00 #212
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49178223
En iets meer gevonden:
quote:
Household Shelter
Since late 1996, a household shelter (HS) has been provided for every
HDB flat. If your flat has a household shelter, it is designed to protect
you during an emergency. It has strengthened walls, floor, ceiling and a
specially designed door. These must not be hacked or drilled. Certain
finishes and fixtures are not permitted as they are not easily removable
and may become hazards to shelter occupants during an emergency.
Lighting, power point, telephone point and TV/radio outlet points are
also provided in the shelter so that you can stay inside and yet be able
to communicate with those outside the shelter.

A Household shelter door
This door is designed to give
protection to the occupants of the
shelter during an emergency situation
against the blasting effect of
weapons. It also provides an airtight
closure to the HS.

B Rubber gasket at the door and
ventilation sleeve
The rubber gasket serves to make the
shelter airtight, to prevent seepage
of toxic gases into the shelter during
an emergency.

C Door handle
The door handle is designed for dual
purposes. During peacetime, the
handle is swung downwards to open
the door. In an emergency situation,
the handle is lifted and swung
upwards in Civil Defence (CD) mode
to ensure air-tightness within the
shelter.

During peacetime, the fragmentation
plate is held in open position by
means of four M8 stainless steel
screws connected to the ventilation
sleeve. In an emergency, the plate
is tightened using the four screws
against the sleeve and compressing
the “O” ring rubber gasket to provide
an air-tight shelter. It is therefore
necessary to regularly check to
ensure that the “O” ring rubber
gasket is intact and the screws are
oiled to facilitate easy tightening of
the screws during an emergency.
Maar bij mij is het mijn rommelhok, vol met dozen en andere rotzooi..
pi_49179724
ik heb zelf 40m3, hier rnoemen ze mijn woning een T1bis. T = type, 1= 1 kamer en bis: ik heb geen idee, de een zegt dat dat een mezzanine (ik weer het NLse woord even niet), de ander zegt dat het aangeeft dat er meer appartementen zijn in wat voorheen 1 woning was was. alles is 4 meter hoog, en heel oud. verder prima onderhouden en spotgoedkoop. ik betaal 380¤ alles inclusief en woon in het oude centrum van Lyon!
pi_49181855
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:08 schreef OldJeller het volgende:
Wat is de (voornaamste) reden geweest om te emigreren vraag ik me altijd af, het is natuurlijk een grote stap in je leven.
- Werk?
- Liefde
- Avontuur?
- Anders?
Tja, goeie vraag...
Ik geloof dat ik op een bepaalde manier niet anders "kon"!

Ik voelde me enorm aangetrokken tot bepaalde landen/regio's en wilde daar dan ook beslist naartoe.
Daarom heb ik er na m'n eindexamen eerst alles aan gedaan om daar te kunnen studeren, en daarna heb ik ook bewust op buitenlandse vacatures gesolliciteerd.

En dan volgt de rest van je lijstje natuurlijk ook vanzelf: het avontuur en de liefde!

Ik was gewoon heel erg benieuwd hoe men elders leeft, praat, denkt...; dingen die je niet zomaar ontdekt als je ergens alleen maar op vakantie bent! En indd is het ook best wel spannend om je zomaar ergens te moeten redden waar je de taal nauwelijks spreekt.
 FR
pi_49181988
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef Libris het volgende:

[..]

Een ruimte met een stalen deur, en gebouwd in een verstevigde pilaar in mijn appartementen complex, zou denk ik moeten blijven staan als de rest van het gebouw instort..

dit vond ik net:
[..]
Okee, dus toch!
Ik dacht dat ik het verkeerd interpreteerde.
(vanwege die 13e verdieping!)

Bedankt voor de moeite!

[ Bericht 4% gewijzigd door Bora-Bora op 09-05-2007 13:47:38 ]
 FR
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:46:29 #216
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49187868
http://www.cnn.com/2007/US/05/09/la.fire/index.html

Hier staat er weer van alles in de fik..... we hebben deze winter ook veel te weinig regen gehad, dus de grond is overal echt kurk en kurkdroog.... beloofd nog wat voor de zomer.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_49187877
Stelletje verwende nesten zijn jullie allemaal, ik heb een kamer van 12 bij 20 feet voor $800
Dus laten we maar weer stoppen met iedereen van alles toe te wensen, ik woon het kleinst
Jesus saves but death prevails.
pi_49188195
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef maartena het volgende:
http://www.cnn.com/2007/US/05/09/la.fire/index.html

Hier staat er weer van alles in de fik..... we hebben deze winter ook veel te weinig regen gehad, dus de grond is overal echt kurk en kurkdroog.... beloofd nog wat voor de zomer.
Ik als Nederlander die part-time in Nederland en Argentinie woont vindt global warming een goed plan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:57:27 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49188428
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik als Nederlander die part-time in Nederland en Argentinie woont vindt global warming een goed plan
Global Warming is nogal funest voor de waterstaat in Nederland..... te weinig water achter de dijken om de klei nat genoeg te houden, en te veel water in de zee door de stijgende zeespiegel. Maar we kunnen nog altijd de randstad en Zeeland naar Brabant en Gelderland verhuizen..... Krijg je daar in Schijndel toch nog al die Rotterdammers die niet meer in het lagere deel van Nederland kunnen wonen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:00:16 #220
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_49188573
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Shivo het volgende:
Stelletje verwende nesten zijn jullie allemaal, ik heb een kamer van 12 bij 20 feet voor $800
Dus laten we maar weer stoppen met iedereen van alles toe te wensen, ik woon het kleinst
mag ik als spuit elf fungeren: mijn grondoppervlak is 900 m2, mijn huisoppervlak 300 m2 (en 2 etages, dus in totaal zo'n 600 m2)
zonnig Brasil
pi_49188676
Ik vind kubieke meters interessanter
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:04:02 #222
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_49188739
in dat geval: mijn tuin heeft enorm veel kubieke meters !
zonnig Brasil
pi_49188789
Dat klopt, maar voor een grondstuk is m2 weer interessant
pi_49190347
Ik woon in een studio die volgens mij niet groter is dan 30m2. En daar betaal ik 350 dollar voor, daar komt maandelijks nog 30 dollar bij voor electriciteit en kabel. En ik gebruik mijn airco hooguit 2 tot 3 uur per week.... Wonen in Playa is belachelijk duur.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:03:28 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49191092
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:46 schreef Shivo het volgende:
mass is ook hartstikke duur. Kom gezellig in NH wonen joh
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:31:38 #226
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_49192035
Hmmm behoorlijk verschillend dus hoe Nederlanders wonen.
van klein tot groot.

En hoe financieren we dat?
Wij zullen onze toekomstige woning financieren met grotendeels eigen geld.
De auto verkopen we dan en kopen een kleinere, spaargeld opnemen, en onze schoonouders willen ons een renteloze lening verschaffen. Dus geen bank die eraan te pas komt.

Onze Polo dus de deur uit, en een kleine Fiat Palio (wel compleet uitgevoerd) ervoor in de plaats.
Is tevens ook zuiniger in gebruik.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_49192087
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

mass is ook hartstikke duur. Kom gezellig in NH wonen joh
Dan had ik net zo goed bij pappie en mammie op het platteland in Twente kunnen blijven
Ik snap dat het voor jou geweldig is (en het wonen daar is ook prachtig) maar ik heb echt een stad om me heen nodig. Ik kan nu lopend naar mijn werk, dat dan weer wel. Ik kom trouwens mogelijk dit weekend jouw kant om te klimmen in Rumney.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:36:13 #228
71919 wonderer
pi_49192183
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:33 schreef Shivo het volgende:

[..]

Dan had ik net zo goed bij pappie en mammie op het platteland in Twente kunnen blijven
Ik snap dat het voor jou geweldig is (en het wonen daar is ook prachtig) maar ik heb echt een stad om me heen nodig. Ik kan nu lopend naar mijn werk, dat dan weer wel. Ik kom trouwens mogelijk dit weekend jouw kant om te klimmen in Rumney.
Hm, lopend naar je werk is wel ideaal ja (partner kan op de fiets, dat is ook leuk ). Wij betalen trouwens ook bijna $900 huur hoor
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_49192329
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Dus geen bank die eraan te pas komt.
Zou ik ook niet doen met pak hem 16% rente
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:56:56 #230
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_49192903
wij betalen $1200pm, het is hier echt heel erg duur, vooral vergeleken met TN waar mijn man voorheen woonde. Nu hadden we een deal gesloten met de verhuurder dat we het eerste jaar huur in 1 keer zouden betalen, met 2 maand korting, dat scheelt weer 2400

Foto's van ons huis:
Voorkant (het lage gedeelte is van ons zeg maar)
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0501.jpg
Zijkant
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0327.jpg
Garage
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0344.jpg
En dit is Harry
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0495.jpg
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:58:45 #231
110987 ErwinRommel
pi_49192959
Nou ja, de Paus bezoekt Brazilië weer eens en dat zullen we weten ook hadden ze gedacht bij vrijwel alle TV zenders alhier...............
Vandaag zal onze "Papa" (zo noemt men hier de Paus in dit land) arriveren in São Paulo.
Leuk voor al die RK gelovigen zal ik maar zeggen. Ben zelf RK gedoopt maar het zal me jeuken.
Echter een neveneffect zal zijn dat de snelweg hier al de drukste van Brazilië is (verbind São Paulo met Rio de Janeiro) en oa langs de stad Aparecida loopt. Laat daar nu een lelijk gedrocht staan welke men de grootste cathedraal van het Zuidelijk Halfrond noemt. De Basilica de Nossa Senhora Aparecida. (what's in a name....). 40 km van waar ik woon.

Dus een hele hoop gelovigen die te voet naar die stad gaan om er maar bij te zijn. Miljoenen bezoekers verwacht men. Ze lopen dus op de snelweg. Nu net de route naar mijn werk. tevens weer de bussen met pelgrimgangers die de weg onveilig maken grrrrrr.
Grote ergernis dus bij gewone forensen.
De Paus bezoekt Brazilië, en helaas nu net daar waar ik in de buurt woon
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:00:22 #232
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49193018
Ik wou dat ik $1200 per maand betaalde...... of... $900!

Ik mag $1600 per maand betalen. En de afgelopen 5 jaar was het $1500, nu eindelijke een klein beetje huurverhoging gekregen..... en dan zitten wij nog eigenlijk aan de lage kant voor de ruimte die we hebben in Zuid-California.
-
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:02:03 #233
71919 wonderer
pi_49193083
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef Shira het volgende:
wij betalen $1200pm, het is hier echt heel erg duur, vooral vergeleken met TN waar mijn man voorheen woonde. Nu hadden we een deal gesloten met de verhuurder dat we het eerste jaar huur in 1 keer zouden betalen, met 2 maand korting, dat scheelt weer 2400

Foto's van ons huis:
Voorkant (het lage gedeelte is van ons zeg maar)
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0501.jpg
Zijkant
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0327.jpg
Garage
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0344.jpg
En dit is Harry
http://i65.photobucket.com/albums/h222/AreninUSA/100_0495.jpg
Asfalt en planken muren... yep, je woont in Amerika En die chipmunk is ook lief
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:06:21 #234
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_49193231
Wat vinden de lokale mensen eigenlijk van je accent? Kunnen ze vastpinnen waar je vandaan komt?

Ik hoorde afgelopen zondag dat mijn accent "delightful" was, maar ze kunnen me niet vastpinnen, al ben ik nu 3x Iers geschat
Als ik "Holland" zeg dan denken ze dat ik uit Holland, Michigan kom en als ik "the Netherlands" zeg dan hebben ze ook geen id waar het is, dus "Amsterdam" werkt hier het beste (OOOOOOOOOOH... Amsterdam, I've heard of that place)
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:09:28 #235
71919 wonderer
pi_49193352
Nope, er wordt wel eens naar gevraagd, maar ze hebben nog nooit gegokt. Holland snappen ze hier wel, geloof ik. Mja, oostkust he, daar zijn de mensen wat internationaler ingesteld (als in, ze weten dat er iets aan de andere kant van de oceaan ligt).

Ik zou graag zeggen dat ik geen accent heb, maar dat gaat helaas niet op Ik merk zelfs dat het accent van goldmember uit de gelijknamige Austin Powers film soms klopt
pi_49193766
Als ik Holland zeg verstaat iedere Polen. En ik wordt regelmatig Amerikaans geschat
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:25:15 #237
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49193892
Ik heb nauwelijks een accent...... ik heb altijd al gehad dat ik het Amerikaanse accent vlekkeloos overneem, en het gekke is dat als ik op vakantie ga naar Engeland ik binnen de korste keren met een Brits accent spreek....

Ik ben hier wel eens bij een Nederlandse vereniging geweest, met allemaal van die ouden van dagen die hier al 40 jaar wonen enzo, en die hebben nog steeds een dik Nederlands accent. Bij mij is het weg. Een collega van me vroeg laatst waar ik vandaan kwam, en toen kwam er dus uit dat ik "nog maar" 5 jaar in de VS woonde. Hij kon het niet geloven, omdat hij geen enkel accent kon bespeuren bij me....

Ik ken een Nederlander in Los Angeles die heel erg jaloers is op mijn vrijwel vlekkeloze Amerikaanse accent.....
-
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:25:24 #238
71919 wonderer
pi_49193897
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef Shivo het volgende:
Als ik Holland zeg verstaat iedere Polen. En ik wordt regelmatig Amerikaans geschat
Ja, Poland! Ik dacht dat ik de enige was maar dat valt dus mee gelukkig Vroeg me al af hoe raar mijn accent was.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:27:04 #239
71919 wonderer
pi_49193946
Ik heb totaal geen gevoel voor accenten enzo. Ik kan ook geen stemmetjes imiteren of wat dan ook
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:28:54 #240
110987 ErwinRommel
pi_49194022
WOW hoge huren allemaal zeg.
Wij betalen 350 reais per maand aan huur. Dat is om de nabij 150 euro.
Gas kopen we per gasfles en 1 fles kost ons 13 euro. Daar doen we dan 4 maanden mee.
Electra kost ons nog geen 25 euro per maand.
KabelTV plus internet kost ons 50 euro per maand
pi_49194131
Lang leve het populisme
pi_49194134
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
Ik kan ook geen stemmetjes imiteren of wat dan ook
maak je niet druk, sommige mensen zien dat als een kwaliteit
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:35:27 #243
110987 ErwinRommel
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:36:51 #244
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49194293
Gas: $20 per maand ongeveer. In de winter misschien $40 omdat we de verwarming of open haard wel eens aanzetten. Voor de BBQ heb ik propaan, die laat ik zo om de 6 maanden vullen bij het lokale benzinestation voor $15 ofzo.

Electra: $70 per maand. In de zomer $200-250 soms per maand omdat we de Airco gebruiken. In Juli/Augustus/September. Tja, dan wordt het vaak 35+ dagelijks, en is die Airco wel handig....

Kabel: $70 voor televisie (met HBO, Digitaal pakket, 250+ kanalen, en DVR service) Het "basis" pakket kost al $45.

Internet: $55 voor een 10 Mbps down, 1 Mbps up verbinding. Kan goedkoper en trager indien gewenst, er zijn pakketten van 6/512 (Standard) en 2/384. (Lite)

Water: Zit bij de huur inbegrepen.
-
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:38:47 #245
110987 ErwinRommel
pi_49194354
Mijn accent vinden de meesten juist charmant
En soms maak ik wel eens een vaud.
Pão duro is hier iemand die gierig is. Een uitdrukking. pão spreekt men dan uit als paum.
Echter Pau Duro betekend heel wat anders, namelijk een stijve lul.
Hierin vergis je je maar een keer in.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:40:13 #246
120443 Shira
*Free Spirit*
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:40:19 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49194408
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef maartena het volgende:
Ik wou dat ik $1200 per maand betaalde...... of... $900!

Ik mag $1600 per maand betalen. En de afgelopen 5 jaar was het $1500, nu eindelijke een klein beetje huurverhoging gekregen..... en dan zitten wij nog eigenlijk aan de lage kant voor de ruimte die we hebben in Zuid-California.
Kolere, zo goed als twee keer het hypotheekbedrag dat ik betaal voor mijn koophuis.

En die klompen aan de muur bij ErwinR.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:41:45 #248
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_49194454
propaan Maarten? Foei!
En ik nog wel denken dat je een echte man was
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:45:11 #249
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49194565
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
De garage/auto stalling
http://i187.photobucket.com/albums/x8/DutchyinBrasil/DSC00086.jpg
Klompen aan de muur!

Ik heb hier ook van alles aan de muur hangen, maar niet alleen van Nederland.... ook van onze reisjes naar diverse Europese landen, etc. Maar zo heb ik o.a. inderdaad een paar klompen aan de muur hangen, en ik heb de originele Friesche doorlopers waar mijn moeder als klein meisje mee schaatste aan de muur hangen. (Van die houten schaatsen dus).

Ook heb ik hier in de VS op een rommelmarkt ooit een "oost, west, thuis best" en een "eigen haard is goud waard" plakkaat gekocht..... voor iets van $5 ofzo

In de Garage hangt een replica van een Amerikaans parkeerbord aan de muur:

-
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:49:01 #250
110987 ErwinRommel
pi_49194697
quote:
Verrek ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')