volgens mij waren ze allebei aardig dronkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Brian gelijk heeft... alcohol of niet... Amanda is het slachtoffer geworden van het gore plannetje van Huub... eigenlijk is het dus gewoon aanranding en denk dat de mensen die zoiets hebben meegemaakt dat kunnen bevestigen.
Maar aangezien fysiek geweld ook al niet tot uitzetting meer lijdt neem ik aan dat aanranding ook wel kan. (Oops ja aanranding mag dat hebben we al gezien bij Eric en Huub).
Deze show wordt echt ranzig.
Ik vind het ook kwalijk dat DGK het filmpje heeft laten zien aan Brian en dat ze toestaan dat Brian feiten verdraait en misbruikt om Amanda weer naar zich toe te trekken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt bullshit. Dit is echt een hele zware beschuldiging die jij en mede users maken. Amanda heeft duidelijk toegestemd en dat huub sex met haar wilde hebben, daar heeft ze nee op gezegd en dat heeft hij gewoon geresprecteerd. Dat Amanda het allemaal niet meer weet, denkt dat ze zelf schuldig is en het nu op Huub schuift en Brian dat lekker voedt, wil nog niet zeggen dat dat ook de waarheid is.
Zeer kwalijk dit.
Waar moet jij voor zitten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nog 6 dagen. Dan heb ik mijn tijd uitgezeten!![]()
AmanDel zei pas nee op het moment dat Huub echt wilde neuken. Daarvoor zei ze zelfs nog ''Huub schatje'', tijdens het beffen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:59 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft inderdaad een paar keer nee gezegd, maar ook een keer ja op het aanbod van Huub om haar weer als een meisje te laten voelen of zoiets. Na die ja vroeg ze ook naar Sylvia en volgens mij zei ze ook dat ie moest stoppen.
Halemaal mee eens . Zeer kwalijk dit soort opmerkingen. Ze was gewillig ( al eerder) Nix tegen haar zinquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt bullshit. Dit is echt een hele zware beschuldiging die jij en mede users maken. Amanda heeft duidelijk toegestemd en dat huub sex met haar wilde hebben, daar heeft ze nee op gezegd en dat heeft hij gewoon geresprecteerd. Dat Amanda het allemaal niet meer weet, denkt dat ze zelf schuldig is en het nu op Huub schuift en Brian dat lekker voedt, wil nog niet zeggen dat dat ook de waarheid is.
Zeer kwalijk dit.
Dit was een interactie van twee mensen die geen relatie hebben. Ze waren allebei bezopen en hadden dus geen hinder van van gedachten van wie vindt dit wel leuk en wie niet. Heb plezier en leef met het moment. Amanda is geen eigendom van Brian en Huub heett altijd gezegt dat hij niks uitsluit en zich aan niemand bindt. Ranzig? Wellicht. Braajens alleenrecht op neuken met medebewoners, NIET dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Brian gelijk heeft... alcohol of niet... Amanda is het slachtoffer geworden van het gore plannetje van Huub... eigenlijk is het dus gewoon aanranding en denk dat de mensen die zoiets hebben meegemaakt dat kunnen bevestigen.
Maar aangezien fysiek geweld ook al niet tot uitzetting meer lijdt neem ik aan dat aanranding ook wel kan. (Oops ja aanranding mag dat hebben we al gezien bij Eric en Huub).
Deze show wordt echt ranzig.
De show draait steeds uit op voordelen voor Brian.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat DGK het filmpje heeft laten zien aan Brian en dat ze toestaan dat Brian feiten verdraait en misbruikt om Amanda weer naar zich toe te trekken.
ze kan wel liegen he . ze neemt net als brian zichzelf in de malingquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:59 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft inderdaad een paar keer nee gezegd, maar ook een keer ja op het aanbod van Huub om haar weer als een meisje te laten voelen of zoiets. Na die ja vroeg ze ook naar Sylvia en volgens mij zei ze ook dat ie moest stoppen.
Leukquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef cindy10 het volgende:
alle theorietjes ten spijt...is het niet zo dat alle drie(of 4 met natasiaaaa erbij gerekend..) hun eigen verantwoording hebben in het gebeurde?
Ik ben het filmpje aan het downloaden... Ja je hebt gelijk en ben te voorbarig... ik liet mee even meeslepen in het gesprek... Maar blijf Amanda het slachtoffer vinden zoals ik meerdere keren gepost heb van Huub's gore streek. En voor mij ligt het heel dicht bij aanranding. En ik begrijp Brian dat ie het zo wil zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt bullshit. Dit is echt een hele zware beschuldiging die jij en enkele mede users maken. Amanda heeft duidelijk toegestemd en dat huub sex met haar wilde hebben, daar heeft ze nee op gezegd en dat heeft hij gewoon geresprecteerd. Dat Amanda het allemaal niet meer weet, denkt dat ze zelf schuldig is en het nu op Huub schuift en Brian dat lekker voedt, wil nog niet zeggen dat dat ook de waarheid is.
Zeer kwalijk dit.
Ik heb een schoudertje nodig om op uit te huilen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Mijn hekel aan Brian is zo groot dat ik niet eens een cap wil maken van de mooi rondhollende Fries met die smerige eikel op zijn rug.
Het ziet er dan ook niet uit hoe hij rondhotsebotst met die teugels onder zn oksels, zn benen zowat op zn rug.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Mijn hekel aan Brian is zo groot dat ik niet eens een cap wil maken van de mooi rondhollende Fries met die smerige eikel op zijn rug.
Ze wil gewoon dat ie haar weer neukt. En dat zal vanavond wel weer gebeuren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef itsme het volgende:
[..]
ze kan wel liegen he . ze neemt net als brian zichzelf in de maling
Ik hoop dat Fries hem neemtquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Brainless van Fries afdondert.
helemaal mee eens. Alles wordt maar op Huub afgeschoven in dat huis en ook regelmatig hier op fok door de No brain fans.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt bullshit. Dit is echt een hele zware beschuldiging die jij en enkele mede users maken. Amanda heeft duidelijk toegestemd en dat huub sex met haar wilde hebben, daar heeft ze nee op gezegd en dat heeft hij gewoon geresprecteerd. Dat Amanda het allemaal niet meer weet, denkt dat ze zelf schuldig is en het nu op Huub schuift en Brian dat lekker voedt, wil nog niet zeggen dat dat ook de waarheid is.
Zeer kwalijk dit.
Op dit moment walg ik zo van hem en zijn 'opgewekte' rotsmoel dat ik bijna naar HOOLIGANS zou gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Zelfs ik hoop dat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |