Mijn vriend strijkt
Het lijkt wel of de vooruitgang bij mij in een soort van trapvorm gaat, iedere keer als ik voor m'n gevoel weer "afzak" naar mijn gedrag van vroeger dan is dat niet helemaal zo omdat er altijd wel iets van gewoontes is blijven plakken, als ik dan weer meer aan Flylady ga doen dan gaat het weer beter dan ooit. Ik zit nu weer in een actieve periode.
Het huis is opgeruimd, de afwas heb ik gisteravond netjes gedaan, ik ben aangekleed, heb ontbeten en al m'n email verwerkt, ik ga zo even een stukje wandelen in het park (rustdag van Start to run, maar toch moving in may, zo krijg ik routine in de deur uitgaan om te bewegen), op de terugweg een bos bloemen halen, daarna wat ramen lappen, en als mijn vriend terugkomt (hij is vrijdags altijd vrij en helpt dan 's ochtends bij het dierenasiel) gaan we naar het zwembad.
Deze week was het mijn beurt date-night te organiseren en hij is nog nooit in het nieuwe zwembad geweest, en ik ook nog alleen maar om baantjes te trekken, dus nu gaan we eens lekker in het recreatiebad en daarna eten in de bistro. Omdat het een verrassing moest blijven heb ik gisteren toen hij op z'n werk was al onze zwemkleren, badhanddoeken en doucheschuim/shampoo al ingepakt. Vanavond krijgen we nog bezoek maar daar hoef ik dus niets meer voor op te ruimen
![]()
Maandag gaan we naar Pinkpop en de jongen waar we mee meerijden komt waarschijnlijk de avond vantevoren deze kant op, omdat zijn vader absoluut niet kan koken heb ik hem maar bij ons te eten gevraagd. Kan tegenwoordig ook stressloos