Ik heb hem al hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 18:17 schreef Crappery het volgende:
Nog een maand precies tot SE2VOL1
uploaden die zooi naar b*t*o*r*ntquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor!
Met Nl. ondertiteling!
Waar vandaanquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoor!
Met Nl. ondertiteling!
Ebay !quote:
Heh kan je beter nog een maand langer wachten, 11 september komt hele dvd box van S 2 uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:50 schreef Crappery het volgende:
fucking hell
dan wacht ik een maandje, dan heb ik em voor 20
Seizoen 2 heeft dit als extra's;quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef Crappery het volgende:
Zitten daar nog meer extra's bij?
Heb seizoen 1 ook los (2 stuks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 21:53:15 ]Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 22:21:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in 't nieuwe seizoennn!
Ook al zit ik nu met nog best wel wat vragen eigenlijkAlle leuke series beginnen pas weer in de herfst in amerika, osommige dan zelfs nog maar met opnemen.. Heb de hele zomer haast niks te kijken....
[ Bericht 7% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 21:54:36 ]
[ Bericht 21% gewijzigd door PeRi op 14-06-2007 22:22:10 ]Correct en tevens juist...
Oh ja dat is waar ook, sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
Hallo, gebruik eens spoilertags voortaan. Bedankt..
Kun je die quote-spoiler dan ook even uit m'n post halen? Ik wil het wel doen, maar ik kan het niet meerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
Hallo, gebruik eens spoilertags voortaan. Bedankt..
Niet te lang wachten.. het zou zomaar kunnen dat het in no-time is uitverkocht en de box van de website verdwijnt..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:08 schreef Purky het volgende:
Het is toch niet zo'n grote spoiler? Ik vind van niet eigenlijk.
Cd-wow is de beste! ¤ 20,00 is niet zo duur, ga ik binnenkort bestellen als ik m'n salaris heb!![]()
Minequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 20 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1905240
Je kan betalen met bankoverschrijving of iDealDOEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben beniewd. Nog 2 maandjes!
Correct en tevens juist...
Volgens mij 4 oktober. Of een week eerder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:07 schreef Purky het volgende:
Klinkt euh.. apart
Wanneer begint het weer, ik mis het zooo
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:28 schreef Purky het volgende:
Da's nog wel effe weg.. Een ramp, want heel veel series dat ik volg, en dat zijn er veel, beginnen weer in de herfst. Heb dan vast amper tijd om wat anders te doen behalve series kijken
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed we kunnen wel speculeren, laten we maar afwachten!
Correct en tevens juist...
Linkje doet het weer, alleen kost de box nu 25 Euroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of het al bekend is, maar seizoen 1 (R2/R4 PAL) is voor 25 Euro te bestellen bij cd-wow.nl. Ze rekenen GEEN verzendkosten!
Je kan betalen met bankoverschrijving of iDealDOEN!
De dvdbox is echt geweldigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Purky het volgende:
Ik heb 'm voor 25 euro nu besteld. Jammer maar ach, heb pas sinds kort weer salaris en wou 'm heel graag dus boeit ook nietNu wachten tot ie binnen is en weer vanaf het begin kieken! woei!
Bij bol.com is ie gewoon 20quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Purky het volgende:
Ik heb 'm voor 25 euro nu besteld. Jammer maar ach, heb pas sinds kort weer salaris en wou 'm heel graag dus boeit ook nietNu wachten tot ie binnen is en weer vanaf het begin kieken! woei!
Ja nou heb ik 'm al dus dat heeft weinig nut meer hequote:Op zondag 19 augustus 2007 12:19 schreef jmac het volgende:
[..]
Bij bol.com is ie gewoon 20
De nieuwe komt 10okt. uit
Ja hij is sexy hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:28 schreef Purky het volgende:
Oh god wat heb jij een super sexy ava-tje op fok![]()
Ik ga ook maar snel weer een Jensen Ackles plaatje doen![]()
Niet dus. Wel uit je doppen blijven kijken. Je betaalt 20 euro per half seizoen.quote:
sir yes sirquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet dus. Wel uit je doppen blijven kijken. Je betaalt 20 euro per half seizoen.
Bij CD-WOW 25 euro voor het hele eerste seizoen in 1 box.
Dan heb je nog een hoop om van te genietenquote:Op zondag 9 september 2007 13:59 schreef Mss het volgende:
Supernatural is tof!
Ik lig alleen gruwelijk achter, ik zit nog in seizoen 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |